Tele 2 komt met plus en onbeperkt downl

Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Tele2 verlaagt zijn prijzen voor de 4Mbits lijnen tot net geen 30 Euro. Als je daarbij nog alles betaalt met domiciliering kan je zelfs onbperkt downl. Is waarschijnlijk het eerste echte abonnement in dit land waar dit ook zo omschreven wordt.



Awel Tele2 een dikke proficiat.

http://www.tele2.be/nl/allin/
Laatst gewijzigd door Zambo op 07 apr 2008, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Daar ik de site van Tele2 een gruwelijk, onduidelijk kluwen vind: linkje?
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

http://www.tele2.be/nl/allin/plus/index.html

Spijtig genoeg enkel tijdens het eerste jaar, hun prijzen gaan ook omlaag, 29,90 en 19,90 ip 30,90 en 20,90.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Spijtig genoeg enkel tijdens het eerste jaar

Pff, klantenlokkerij...

U kan gedurende het eerste jaar onbeperkt downloaden (i.p.v. €10/maand)

Dus niet alleen stijgt de maandelijkse kostprijs na 1 jaar met 10€/maand, als je onbeperkt wil downloaden mag je nog eens 10€/maand bijtellen, wat uw "unlimited" abonnement plotsklaps 20€/maand duurder maakt? Zie ik dat goed? :?

EDIT: zie ik dat nu opnieuw goed en is de "unlimited" optie verdwenen bij het 1Mbps produkt?
EDIT2: scratch previous remark, ergens op een obscure pagina die optie teruggevonden... Zucht, Tele2: doe eens wat aan de volledigheid per pagina! :x
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
xming
Pro Member
Pro Member
Berichten: 434
Lid geworden op: 06 okt 2005, 10:35
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 47 keer

Minimumcontract van 12 maanden. Het aanbod omvat een simkaart voor TELE2 Mobile met € 10 krediet om te bellen en te sms’en in België, behalve naar speciale nummers. Aanbod beperkt tot de eerste 10.000 inschrijvingen.


Dus gewoon na 12maande weggaan :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

xming schreef:
Minimumcontract van 12 maanden. Het aanbod omvat een simkaart voor TELE2 Mobile met € 10 krediet om te bellen en te sms’en in België, behalve naar speciale nummers. Aanbod beperkt tot de eerste 10.000 inschrijvingen.


Dus gewoon na 12maande weggaan :)
contract van 24 maanden


Cloink, dat zie jij verkeerd, http://www.tele2.be/nl/internet/adsl4m/ ... index.html
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

correctie: <b>ex</b>-T2m...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Rofl, goeien :D

Zeg, is er ook één in het nederlands? Of richten ze zich met dit pakket alleen op de Walen?
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

T2m schreef:Spotje opgeladen:

http://www.youtube.com/watch?v=LrHLQGyehbY



Volgens spotje voor de eerste 10.000 ingeschreven . :|
Afbeelding
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

T2m schreef:Spotje opgeladen:

http://www.youtube.com/watch?v=LrHLQGyehbY


Graag in het Nederlands aub. Of is het enkel de bedoeling de Walen in te palmen? Dan mag je het aanbod ook wegdoen op de nederlandstalige versie van de website van Tele2 of zet er gewoon bij enkel voor de Walen :twisted:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Lord Utopia schreef:
xming schreef:
Minimumcontract van 12 maanden. Het aanbod omvat een simkaart voor TELE2 Mobile met € 10 krediet om te bellen en te sms’en in België, behalve naar speciale nummers. Aanbod beperkt tot de eerste 10.000 inschrijvingen.


Dus gewoon na 12maande weggaan :)
contract van 24 maanden


Cloink, dat zie jij verkeerd, http://www.tele2.be/nl/internet/adsl4m/ ... index.html


Lord Utopia: datgene wat jij aanhaalt is voor een promotie die niet geldig is voor All In Plus, maar voor een promo waar je 2 maand gratis krijgt voor gewone all in / adsl en je de modem huurt -> huur = 24 maand.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Zambo schreef:
T2m schreef:Spotje opgeladen:

http://www.youtube.com/watch?v=LrHLQGyehbY


Graag in het Nederlands aub. Of is het enkel de bedoeling de Walen in te palmen? Dan mag je het aanbod ook wegdoen op de nederlandstalige versie van de website van Tele2 of zet er gewoon bij enkel voor de Walen :twisted:


alé t heeft lang geduurd...

Reclame is vooral gericht naar Brussel en Wallonië, is strategisch bepaald.

Verder staat op de website alle info in het nederlands over All In Plus. Filmpje werd puur informatief getoont.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Cloink, dat zie jij verkeerd, http://www.tele2.be/nl/internet/adsl4m/ ... index.html

Dat van die 20€ extra na 1 jaar zie ik thans wél goed hé. :-)

http://www.tele2.be/nl/allin/tarievenen ... ieven.html
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:
Lord Utopia schreef:Cloink, dat zie jij verkeerd, http://www.tele2.be/nl/internet/adsl4m/ ... index.html

Dat van die 20€ extra na 1 jaar zie ik thans wél goed hé. :-)

http://www.tele2.be/nl/allin/tarievenen ... ieven.html

khad het op tele2 light :P
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

.... hmmm. speculatie :

Prijsruimte maken voor een nieuw sneller product vanaf juni 08 ?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

320i schreef:
Zambo schreef:
T2m schreef:Spotje opgeladen:

http://www.youtube.com/watch?v=LrHLQGyehbY


Graag in het Nederlands aub. Of is het enkel de bedoeling de Walen in te palmen? Dan mag je het aanbod ook wegdoen op de nederlandstalige versie van de website van Tele2 of zet er gewoon bij enkel voor de Walen :twisted:


alé t heeft lang geduurd...

Reclame is vooral gericht naar Brussel en Wallonië, is strategisch bepaald.

Verder staat op de website alle info in het nederlands over All In Plus. Filmpje werd puur informatief getoont.


Allé, Vlaanderen is niet wel genoeg. Nu ja, als ik de persberichten omtrent de overname van Tele2 door KPN herinner was het inderdaad het hoofddoel om als totaal bedrijf zijn positie in het zuiden van het land te versterken ook voor het merk Base (die als ik mij goed herinner zwak staat in het zuiden van het land terwijl Tele2 daar sterk staat???) of zoiets. Hiermee is het duidelijk dat Tele2 geen partij is voor de Vlamingen. Dus alle ogen terug richten op wat Dommel, DXadsl en consoorten doen, zij doen veel interessantere dingen dan Tele2. Dat is nu wel duidelijk gebleken.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Godverdekke zambo, kben da echt kotsmoe da continu gebatch van u. Belgacom, dan Tele2. Ga es elders melken?
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

Het posten van 1 franstalige reclameclipje is dus voldoende om dat bedrijf een verborgen agenda toe te dichten. Get real! :roll:
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

euh jongens... :beerchug:

Ik zie op hun site een nieuw All-In abonnement staan dat voor 29.90 euro ongelimiteerd aanbiedt, en
na 1 jaar betaal je 49.90 euro, nog steeds ongelimiteerd.
http://www.tele2.be/nl/allin/tarievenen ... ieven.html

Dus zelfs na 1 jaar kan je ongelimiteerd houden voor 10 euro extra bovenop het normale abonnementsgeld.
Dit voor een prijs die slechts 5 euro hoger ligt dan dat wat die o-zo beperkte groep unlimitters van in de beginperiode betaald.
Maar zelfs de modem is gratis ! 'Wij' hebben daar nog meer dan 100 euro's voor betaald.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dommel en Tele2 bieden al ongelimiteerd aan (in de breedste zin, zeker bij hen) in optie... respectievelijk 6 EUR en 10 EUR
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Lord Utopia schreef:Dommel en Tele2 bieden al ongelimiteerd aan (in de breedste zin, zeker bij hen) in optie... respectievelijk 6 EUR en 10 EUR


Tele 2 zeker niet aan 4Mbps (tot vandaag)
Dommel enkel bij Cityconnect Plus (momenteel enkel aansluitbaar in en rond leuven, kessel-lo en sint-truiden)
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Het spotje is wel geweldig! Vraag me af waar dat ze de inspiratie vandaan halen! :twisted: 'T is gewoon bijna juist hetzelfde als dat van Belgacom.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Maar zelfs de modem is gratis ! 'Wij' hebben daar nog meer dan 100 euro's voor betaald.


Begrijp het wel hoor, maar tja, dat soort dingen heb je altijd. Heb indertijd ook 10.000 frank moeten betalen voor een Telenet installatie waar de technieker niet eens 1 minuut voor nodig had omdat ik _alles_ al had klaargemaakt : stroom stekker in, televisieversterker/splitter erin, UTP-kabel erin en klaar. Maar Telenet _zonder_ installatiekosten was indertijd niet mogelijk.

Kan zuur zijn, maar dan is die 100€ voor een modem die ik mits wat goede wil kan aanpassen voor algemeen gebruik bij andere ISP's net iets minder ergerlijk. Al geef ik hem gratis aan één of andere brave ziel; hij is allersinds nog _bruikbaar_. Maar die Motorola CyberSurfer van Telenet, daar ben je echt totaal _niets_ meer mee.
Laatst gewijzigd door kaween op 07 apr 2008, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

filipi schreef:
Lord Utopia schreef:Dommel en Tele2 bieden al ongelimiteerd aan (in de breedste zin, zeker bij hen) in optie... respectievelijk 6 EUR en 10 EUR


Tele 2 zeker niet aan 4Mbps (tot vandaag)
Dommel enkel bij Cityconnect Plus (momenteel enkel aansluitbaar in en rond leuven, kessel-lo en sint-truiden)
kwou zeggen, wie volgt :"D
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

filipi schreef:
Lord Utopia schreef:Dommel en Tele2 bieden al ongelimiteerd aan (in de breedste zin, zeker bij hen) in optie... respectievelijk 6 EUR en 10 EUR


Tele 2 zeker niet aan 4Mbps (tot vandaag)
Dommel enkel bij Cityconnect Plus (momenteel enkel aansluitbaar in en rond leuven, kessel-lo en sint-truiden)



dommel netconnect +boostpack mag je ook al bij de ongelimiteerden noemen (in de breedste zin van het woord).
Afbeelding
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

kaween schreef:Begrijp het wel hoor, maar tja, dat soort dingen heb je altijd. Heb indertijd ook 10.000 frank moeten betalen voor een Telenet installatie waar de technieker niet eens 1 minuut voor nodig had omdat ik _alles_ al had klaargemaakt : stroom stekker in, televisieversterker/splitter erin, UTP-kabel erin en klaar. Maar Telenet _zonder_ installatiekosten was indertijd niet mogelijk.

Kan zuur zijn, maar dan is die 100€ voor een modem die ik mits wat goede wil kan aanpassen voor algemeen gebruik bij andere ISP's net iets minder ergerlijk. Al geef ik hem gratis aan één of andere brave ziel; hij is allersinds nog _bruikbaar_. Maar die Motorola CyberSurfer van Telenet, daar ben je echt totaal _niets_ meer mee.


Ik had dat regeltje er gewoon bijgezet omdat ik weet dat sommigen dit ook belangrijk vinden...ikzelf ben alles behalve malcontent over die kleine kost toen :wink: .
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

yama schreef:
filipi schreef:
Lord Utopia schreef:Dommel en Tele2 bieden al ongelimiteerd aan (in de breedste zin, zeker bij hen) in optie... respectievelijk 6 EUR en 10 EUR


Tele 2 zeker niet aan 4Mbps (tot vandaag)
Dommel enkel bij Cityconnect Plus (momenteel enkel aansluitbaar in en rond leuven, kessel-lo en sint-truiden)



dommel netconnect +boostpack mag je ook al bij de ongelimiteerden noemen (in de breedste zin van het woord).


Dan ken je Tele2 's 'ongelimiteerd' nog niet. :angel:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

bwah, ontevreden ben ik ook niet. Maar ik hoop toch dat ik dit jaar iets beters als een 4mbps lijntje mag zien komen, is het niet van T2 dan van een andere ISP (met een vergelijkbare datavolume als wat we tegenwoordig zien van mensen als Dommel, Scarlet, DXadsl en T2 ... hoeft voor mij nog geen honderden gigs te zijn, maar allersinds meer als de 15 gig/35gig van de grote 2 en al zeker niet aan de prijzen die door hun worden gehanteerd)
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Eigenlijk moet ik Cloink gelijk geven,diene website trekt op niet veel,en onduidelijkheid is zeker troef hier,ze zullen bij Tele2 eens moeten kijken naar de site van DX adsl.
Dit is een schoolvoorbeeld van duidelijkheid.
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

kaween schreef:bwah, ontevreden ben ik ook niet. Maar ik hoop toch dat ik dit jaar iets beters als een 4mbps lijntje mag zien komen, is het niet van T2 dan van een andere ISP (met een vergelijkbare datavolume als wat we tegenwoordig zien van mensen als Dommel, Scarlet, DXadsl en T2 ... hoeft voor mij nog geen honderden gigs te zijn, maar allersinds meer als de 15 gig/35gig van de grote 2 en al zeker niet aan de prijzen die door hun worden gehanteerd)

Da's juist, vanaf deze zomer gaan we wat zien...hoop ik...en de grote 2 gaan schoorvoetend moeten volgen. Alhoewel ik van die 2 nog het minste verwacht
Gebruikersavatar
Wlf
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 07 nov 2006, 19:53

Maandelijks volume

15GB download inbegrepen onbeperkt opladen
250MB download inbegrepen onbeperkt opladen

Geen snelheidsbeperking bij overschrijden volume

:?

Dus je hebt sowieso onbeperkt internet?
Gebruikersavatar
filipi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 306
Lid geworden op: 16 okt 2005, 08:06
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Wlf schreef:
Maandelijks volume

15GB download inbegrepen onbeperkt opladen
250MB download inbegrepen onbeperkt opladen

Geen snelheidsbeperking bij overschrijden volume

:?

Dus je hebt sowieso onbeperkt internet?


klik op de Tele2 site op 'internet en bellen' , daarna op 'tarieven en technische details'.
Het staat er duidelijker dan eind 2005, toen hadden ze ook (tijdelijk) unlimited

Voor mij is deze pagina ook een schoolvoorbeeld van duidelijkheid :wink:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Wlf schreef:
Maandelijks volume

15GB download inbegrepen onbeperkt opladen
250MB download inbegrepen onbeperkt opladen

Geen snelheidsbeperking bij overschrijden volume

:?

Dus je hebt sowieso onbeperkt internet?
Nee, automatisch bijbetalen :)
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... met een toplimiet van 10€. Onze bijbetaalmeter blijft op 10€ steken, ongeacht of zo'n gebruiker 50gig of 500gig door zijn koperpaar jaagt.

Dus ja, pre-06'ers waren mits 10€ compleet ongelimiteerd, net zoals oude Versatelgebruikers dat waren, en als ik het goed begrijp gaat T2 daar nu terug dit idee oppikken, enige verschil is dat pr06'ers, indien ze _niet_ meer gebruikten als de normale limiet, _geen_ kosten zouden bijbetalen. Het nieuwe systeem is meer iets van "ongeacht je het gebruikt", behalve dus dat eerste jaar waar je die 10€ cadeau krijgt als je per lopende opdracht betaalt. (of zo ?!)

Maar het klopt, die T2 site is altijd al een compleet ondoorzichtig kluwen van halve info geweest en gebleven. Een kat vindt haar jongen er niet terug.
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Ik ben alleszins blij met de reacties die ik hier lees. Wat de site betreft hebben we het voorbije jaar al redelijk wat inspanningen gedaan. Hier en daar is het inderdaad nog even zoeken, de info verandert dan ook vrij regelmatig en dan is het schuiven geblazen. Maar: geen excuses. We willen zowiezo duidelijkheid en als jullie daarrond suggesties hebben, nemen we dat zo snel mogelijk op.

Laat maar komen!
correctie: <b>ex</b>-T2m...
pluppie
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 apr 2004, 12:12

Ik vind het wel jammer. Ik heb mijn vader pas tele2allin gemaakt en is nog maar sinds zaterdag aangesloten. Ik heb net gebeld en ze willen hem geen promotie toekennen, gewoon de volle pot betalen. Wel jammer, zeker als je weet dat ik al klant ben van de eerste dag en al bijna al mijn vrienden tele2 heb gemaakt.
Verder heb ik ook wel schrik over hun netwerk. Zoveel extra unlimited gaat enkel de zware downloaders aantrekken, zeker samen met de toekomstige ADSL2+ klanten. Ik hou mijn hart al vast voor 1 juli 2008 als 80% van de tele2 klanten plotseling naar 12Mbit overschakelen.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

... aangezien de klanten die op Broba zitten diegenen zijn die je hiermee bedoelt, is het nog maar de _vraag_ welke voorwaarden deze mensen gaan krijgen en in welke hoedanigheid T2 het ADSL2 aanbod van BGC zal verdelen.

Als BGC een aanbod heeft voor de OLO's van weet ik veel "8mbps en een dermate zware kost op de hoeveelheid data" dan gaan die mensen echt niet dezelfde voorwaarden krijgen als de mensen die het geluk hebben op T2's eigen netwerk te hangen hé. 't is koffiedik kijken tot die tijd.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

T2m schreef:Ik ben alleszins blij met de reacties die ik hier lees. Wat de site betreft hebben we het voorbije jaar al redelijk wat inspanningen gedaan. Hier en daar is het inderdaad nog even zoeken, de info verandert dan ook vrij regelmatig en dan is het schuiven geblazen. Maar: geen excuses. We willen zowiezo duidelijkheid en als jullie daarrond suggesties hebben, nemen we dat zo snel mogelijk op.

Laat maar komen!


Nog steeds dezelfde opmerking als bij het begin van de "gele invasie" : Ik heb opnieuw een collega 10 minuten tijd gegeven om proberen te vinden wat de ADSL instellingen zijn (OE ? OA ? 0 ? 8 ? 35 ? 38 ?) of hoe een typisch mailadres/mailsettings zijn.

Opnieuw slaagt deze persoon er niet in om dat binnen de 10 minuten te vinden.

Nog steeds geen "quick help HERE" met alle settings erbij. Nog steeds geen "find modem driver HERE" met alle modellen die zowel Tele2 als Versatel gebruikt hebben.

Feitelijk dus nog steeds dezelfde kritiekpunten .... :twisted: Ik weet het T2m, je probeert en je trekt aan de kar .... maar misschien toch maar eens een paar collega's proberen te overtuigen van de noodzaak van een less-flashy-but-more-informative site. Om nog maar te zwijgen van een "huidig netwerkstatus is" overzicht. :twisted:
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Ok, ik had de indruk dat het ging om de tabellen omtrent tarieven en features, want daar is intussen stevig aan gesleuteld. De echt technische zaken die jij opnoemt zouden in technical FAQ's moeten komen.

Ik zal dit opnemen voor een nieuwe versie.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

T2m schreef:Ok, ik had de indruk dat het ging om de tabellen omtrent tarieven en features, want daar is intussen stevig aan gesleuteld. De echt technische zaken die jij opnoemt zouden in technical FAQ's moeten komen.

Ik zal dit opnemen voor een nieuwe versie.
Om de modem drivers van die ouder versatel modems te vinden, gebruik ik altijd google :P.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”