West-Vlaamse provider naar datalimiet van 175 GB

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

ooh. shiny.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

De opening van ADSL2+ is blijkbaar toch een serieuze stimulant voor de concurrentie (die zich vertaalt in veel betere voorwaarden voor de klant).

Van mij mag het BIPT de rol van Belgacom bij het gesloten houden van die technologie toch eens verder onder de loep nemen. EDIT: zowel qua obstructie van competitie op internetvlak, als van digitale TV aanbiedingen.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

En nu is het afwachten wat de grote jongens van Belgacom er gaan van bakken. Blijkbaar heeft men ons nieuwsgierig gemaakt door te zeggen dat de april maand - Belgacom maand wordt.

Het is toch wel frapant te noemen dat het bedrijf die er telkens opnieuw op hamert dat ze innoverend zijn zo worden aan de kant geschoven door de kleintjes. Nu ja voor hen bestaat enkel de miljoenen dat ze in eigen zak kunnen steken op de rug van de klanten en de Belgische staat, Belgacom is nog altijd een staatsbedrijf. Elke vorm van ethiek is weg bij Belgacom.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Net gezien dat Tele2 met een plus abonnement op de proppen komt net geen 30Euro per maand en zelfs de mogelijkheid tot onbeperkt downen.

Goed bezig Tele2 - proficiat

Wat is het antwoord van Belgacom???
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Net gezien dat Tele2 met een plus abonnement op de proppen komt net geen 30Euro per maand en zelfs de mogelijkheid tot onbeperkt downen.

Goed bezig Tele2 - proficiat

Wat is het antwoord van Belgacom???
Hier ga je zo ophemelen en in de Tele2 post zelf, breek je ze af...

Go figure. En zoals andere leden al zeiden: gedraag u aub wat en kom met onderbouwde en constructieve kritiek af ipv maar wat te bashen. (en dan heb ik het niet over dit topic)

greetz,

Nob

Ps. Beschouw dit maar als een waarschuwing.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Kan er nu eens iemand de 2 threads samen mergen a.u.b. ? Nu lijkt het alsof ik deze thread heb geopend met enkel een doorverwijzing naar de andere thread (en dat is natuurlijk niet het geval, de originele openingspost is gewoon gewist). :|
ooh. shiny.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

ik hoop alleen dat dxadsl hun huidige stabiliteit kan blijven garanderen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”