De reactie van EDPnet op de volumeverhoging van Scarlet!

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gesloten
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 99 keer

.
.
.
.
.
.
.
.
.
niets dus :-)
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Euh, Scarlet heeft die volume-verdubbeling pas sinds gisteren en 't is weekend, dus ik zou EDPnet toch wat meer tijd geven om te reageren :P
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

ik verwacht niets van EDPNet, hun nodes zijn nu al overbelast. langzaam maar zeker zal hun klantenbestand leeglopen, want in tegenstelling tot bij TN & Belgacom zitten er bij hen mensen die de alternatieve providers kennen. en elders is het nu éénmaal beter.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:ik verwacht niets van EDPNet, hun nodes zijn nu al overbelast. langzaam maar zeker zal hun klantenbestand leeglopen, want in tegenstelling tot bij TN & Belgacom zitten er bij hen mensen die de alternatieve providers kennen. en elders is het nu éénmaal beter.
Correct omschreven. Twee jaar geleden hadden ze een duidelijke doelgroep, maar ik vraag me af wie nu nog voor een kleine, relatief onbekende provider zal kiezen als ze geen unieke eigenschap meer hebben.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

xenne schreef:ik verwacht niets van EDPNet, hun nodes zijn nu al overbelast. langzaam maar zeker zal hun klantenbestand leeglopen, want in tegenstelling tot bij TN & Belgacom zitten er bij hen mensen die de alternatieve providers kennen. en elders is het nu éénmaal beter.
Komt nog eens bij dat zopas de 100GB limiet (voor die dat aangevraagd hebben) is weggevallen door de nieuwe meter. Ze beloven wel dat het ging terugkomen, maar nu bijna een maand verder is 60GB nog steeds de harde limiet. Als daar niet rap een grote verbetering komt (prijs en/of limiet) ga ik ook eens uitkijken naar een alternatief...
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Avenger 2.0 schreef: Komt nog eens bij dat zopas de 100GB limiet (voor die dat aangevraagd hebben) is weggevallen door de nieuwe meter. Ze beloven wel dat het ging terugkomen, maar nu bijna een maand verder is 60GB nog steeds de harde limiet. Als daar niet rap een grote verbetering komt (prijs en/of limiet) ga ik ook eens uitkijken naar een alternatief...
My Edpnet schreef: Maximum toegestane trafiek in MB: 102.400
Dus, bel eens, of maak eens ticketje aan via myedpnet, als je dat nog niet gedaan zou hebbe

Overigens, nog altijd tevreden van edpnet hier ... geen snelheidsissue's (niemand hier in de buurt overigens ...), correcte service, correcte afhandeling van facturen (waar andere isps nog van kunnen leren zelfs), enz enz

enneuh , @ TS : En welke isp's hebbe dan wel al gereageerd ? Juist ja, geen enkele, dus nogal zuur gedrag om hier te komen topics openen dat edpnet nog niet gereageerd heeft he :)
Give it some time, maar geen overhaaste conclusies trekke dat ze niks doen :)
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Edward Valckx schreef:.
.
.
.
.
.
.
.
.
niets dus :-)
Hun reactie sinds een paar maanden is reclame maken. Het ziet er dus heel slecht uit voor hun aanbod. :P
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
znoppels
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

bij mij staat de nieuwe meter ook op 100GB, en vorige week ontving ik nog een creditnota van 19€, dus mij hoor je niet klagen van EDPNET 8)
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

FlashBlue schreef:dus nogal zuur gedrag om hier te komen topics openen dat edpnet nog niet gereageerd heeft he
Gelieve mijn recht op vrije meningsuiting niet te betwisten met pejoratieve uitspattingen over mijn gedrag.
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Sorry hoor, maar ik vind (persoonlijke mening !!) dat FlashBlue gelijk heeft. Geef EDP tenminste de tijd om hierover hun mening te geven.

Is het wel gepast om zo'n topic te openen? Ik met volle verwachting op het topic klikken om dan te moeten zien dat het een of andere onnozele grap is. :|
Edward Valckx
Elite Poster
Elite Poster

bke schreef:Sorry hoor, maar ik vind (personelijke mening !!) dat FlashBlue gelijk heeft. Geef EDP tenminste de tijd om hierover hun mening te geven.

Is het wel gepast om zo'n topic te openen? Ik met volle verwachting op het topic klikken om dan te moeten zien dat het een of andere onozele grap is. :|
OK, we zullen binnen een maand eens zien wat hun reaktie is.

Is er soms een lijst van welke topics wel "gepast" zijn om te openen?!

Trouwens, "onnozel" schrijft men zo.
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Voor mijn part is dit de 'zoveelste' nutteloze topic die wordt geopend
zonder inhoud !
bke schreef:Is het wel gepast om zo'n topic te openen? Ik met volle verwachting op het topic klikken om dan te moeten zien dat het een of andere onozele grap is. :|
idd
dat ze dan een topic starten als er effectief iets veranderd is, nu is het gewoon zinloos
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Bij deze slotje op deze topic.
Gesloten

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”