Fout referentienummer ingegeven bij betaling factuur...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Diod
Plus Member
Plus Member

De 11ste (denk ik) heeft men vader het factuur al betaald, maar hij had spijtig genoeg de verkeerde(vorige) referentienummer meegestuurd. Kheb een week erna een mail gestuurd om dat uit te leggen incl. betalingsbewijs, maar heb nog geen antwoord gehad.(is al 5 werkdagen geleden) Nu heb ik daarjuist de volgende mail gehad:
Geachte ...,...

Uw proforma faktuur ##### staat in onze database nog steeds onbetaald.

...

Aangezien we nog geen betaling mochten ontvangen voor deze fakuur, zullen alle diensten die hierin opgenomen werden binnen 24 uur van onze servers en databases worden verwijderd.
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve ons een bewijs van betaling door te faxen op +32 70 224 305 om verwijdering te vermijden.

...

schedom nv/sa - order department
[email protected]
sint lambertusstraat 87
3401 landen
belgium
t + f = +32 70 224 305
Het is spijtig genoeg zondag en naar het telefoonnummer bellen dat onderaan de mail staat gaat niet... Het is trouwens niet de eerste keer dat ik ervoor (wil) bel(len). Voordat ik de mail stuurde heb ik hen gebeld en de persoon aan de telefoon wou absoluut dat ik een mail stuurde. Kvraag me eigelijk af waarom ze nog een telefoon gebruiken daar...

Weet iemand raad zodat ze mijn internet hier niet afsluiten?
DimaX
Pro Member
Pro Member

Probeer naar +32 (0)903 / 42 714 (buiten kantooruren 24/7) te bellen :wink:
hoy69
Pro Member
Pro Member

ik heb dat ook eens voorgehad. gewoon bellen naar hen, als je je rekeningnummer verteld dan kunnen ze da twel traceren
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

hou er rekening mee dat bellen naar
DimaX schreef:Probeer naar +32 (0)903 / 42 714 (buiten kantooruren 24/7) te bellen :wink:
1,12€/minuut kost en met de gsm nog meer.

ik zou wachten tot dinsdag om te bellen,maar ik heb een reserve abonnement

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... fs_special
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Diod
Plus Member
Plus Member

Khad vandaag(zondag) nie egt veel tijd. En morge ist paasmaandag... Zouden ze dan wel werken? Ondertussen zal ik wss wel automatisch zonder internet gezet worden... Als ze me dit flikken, kan ik dan weer aansluitkosten enzo betalen?
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik betwijfel of ze op paasmaandag gaan werken. Ook denk ik niet dat ze er iets aan kunnen doen als je naar het 'nood' nummer belt.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Diod
Plus Member
Plus Member

Zou die afsluiting van het internet geautomatiseerd zijn?

BTW: Ik had al gebeld voordat ik gemaild had(zoals ik in men eerste post zei) en vroeg of ze dat nie snel konden oplossen, en hij bleef maar aandringen om het naar [email protected] te sturen... Pure luiheid?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Ik geloof dat het afsluiten ook automatisch gaat,
ik heb het ook voorgehad, het heraansluiten kost niets,
de dagen dat je afgesloten bent,al heb je betaald,ben je kwijt,:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 238#201238

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 412#201412
grts
Diod
Plus Member
Plus Member

Ok, zolang het heraansluiten niets kost vind ik het nog niet zo een ramp...

Een dag (of twee) zonder internet zal er vanaf moete kunne.. Spijtig dat et juust vakantie is. Kzal wel iets late wete :)

Nu ga ik slapen... :)
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

vandaag zullen ze wel niet werken, maar kvrees er ook voor dat het afsluiten automatisch gaat ... best overschakelen naar betaling via domiciliering, dan kom je zoiets niet tegen en betaal je een euro minder ook nog
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ik betaal mijn cityconnect ook via domiciliering en ik krijg ook een korting van 1 euro,het is wel niet veel maar langs de andere kant ben je zeker dat je betaling op tijd gebeurt.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Laatst gewijzigd door ceurrrix 24 maa 2008, 12:01, in totaal 1 gewijzigd.
Diod
Plus Member
Plus Member

:)

Nog altijd kan ik op het internet... Sevves toch eens proberen te bellen.

Ik denk toch dat mijn pa het de volgende keer via domiciliering gaat doen. Waren we eigenlijk ook van plan na een paar overschrijvingen.

edit: "Onze kantoren zijn gesloten"... Damn dees feestdage :p

Dan ist voor morge en dan laat ik mij wel niemeer zegge het via de email te doen.(dan gaat da wss nie eens meer)
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

idd gewoon betalen via domi. geen gesmos met mogelijk verkeerd ingevulde of vergeten overschrijvingen. en die 1€ korting is ook altijd mooi meegenomen. betaal al van't begin via domi en nooit problemen gehad.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Die 1 Euro compenseert dan ineens het feit dat ze "goed op tijd" hun domiciliering met de bank regelen (bijna 2 weken op voorhand).
Bye, Maurice
https://on4bam.com
xenne
Elite Poster
Elite Poster

on4bam schreef:Die 1 Euro compenseert dan ineens het feit dat ze "goed op tijd" hun domiciliering met de bank regelen (bijna 2 weken op voorhand).
meestal gaat het geld maar 3 of 4 dagen voor de due date van m'n rekening, valt dus mee
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

xenne schreef:
on4bam schreef:Die 1 Euro compenseert dan ineens het feit dat ze "goed op tijd" hun domiciliering met de bank regelen (bijna 2 weken op voorhand).
meestal gaat het geld maar 3 of 4 dagen voor de due date van m'n rekening, valt dus mee
Idem hier.
wingman03
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Diod schreef:Zou die afsluiting van het internet geautomatiseerd zijn?

BTW: Ik had al gebeld voordat ik gemaild had(zoals ik in men eerste post zei) en vroeg of ze dat nie snel konden oplossen, en hij bleef maar aandringen om het naar [email protected] te sturen... Pure luiheid?
Op mijn onlangs opgestart forum klaagt iemand over het niet beantwoorden van mail bij Dommel.........dus misschien toch best bij telefoneren blijven.
Diod
Plus Member
Plus Member

Ze antwoorden hun mails wel.. maar pas als het te laat is :(

Nog altijd niet afgesloten :)
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Als ik je een tip mag geven, fax je betalingsbewijs met een begeleidende brief even door naar dommel. Dan volgen ze het volgens mij veel sneller op ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Diod
Plus Member
Plus Member

Heb ik al gedaan... Nog voor ik een mail gestuurd had.
Daarna had ik gebeld en gevraagd of de persoon aan telefoon het had aangekregen... Ik geloof niet dat hij eens de moeite gedaan heeft om eens te kijken. Hij vertelde me dat ik het via email moest doen.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Diod schreef:Ze antwoorden hun mails wel.. maar pas als het te laat is :(

Nog altijd niet afgesloten :)
Uit wat ik heb ondervonden, besluit ik voorzichtig dat men bij een laattijdige betaling,wordt afgesloten ,meer dan 14 dagen na de resetdatum,:

http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... &sk=t&sd=a

en dat het 's nachts rond een uur of 1-2 gebeurt
Diod
Plus Member
Plus Member

Gebeld en het zou straks op betaald moete te staan komen :)
yama
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

allez toch goe nieuws voor u.
:-)
Afbeelding
Diod
Plus Member
Plus Member

Hehe idd :)

De factuur staat nu op als betaald :)

Ik begon al te vrezen voor mijn oh zo belangrijk internet :p

Merci voor de replies
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Ik wil hier nu toch ook mijn bemerking zetten ,
heb op 14 maart een betaling gedaan naar dommel toe voor mijn cityconnect abonnement , het bedrag was 23 euro via domiciliering,het is mijn tweede betaling,de eerste geen problemen mee gehad,de due date was vandaag 25 maart,daarstraks een email gekregen van hun dat mijn betaling over due was ,heb dan maar contact opgenomen met dommel en blijkbaar hebben ze nog geen betaling teruggevonden,deze is ondertussen toch al 11 dagen geleden gebeurd ,ra ra waar is mijn geld naar toe , heb dan onmiddelijk contact opgenomen met mijn bank en deze hebben de betaling bevestigd.
Heb nu voor zekerheid een betalingsbewijs doorgemaild naar dommel .
Ik snap dat toch niet hoor , dan kies je voor domiciliering en dan hebben ze die betaling blijkbaar nog niet doorgekregen.
Ik hoop dat ze snel iemand extra aannemen voor hun administratieve dienst want dit trekt op niets .
Die persoon aan de andere kant van de lijn zie me nog dat ik nog een aantal waarschuwingen zal krijgen voor ik afgesloten wordt.Ik hoop dat ze mijn betaling zo snel mogelijk traceren . :xAfbeelding

Hierboven het bewijs dat ik heb doorgemaild naar de heren van dommel.
jollito
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

fieldoxide schreef:Ik wil hier nu toch ook mijn bemerking zetten ,
heb op 14 maart een betaling gedaan naar dommel toe voor mijn cityconnect abonnement , het bedrag was 23 euro via domiciliering,het is mijn tweede betaling,de eerste geen problemen mee gehad,de due date was vandaag 25 maart,daarstraks een email gekregen van hun dat mijn betaling over due was ,heb dan maar contact opgenomen met dommel en blijkbaar hebben ze nog geen betaling teruggevonden,deze is ondertussen toch al 11 dagen geleden gebeurd ,ra ra waar is mijn geld naar toe , heb dan onmiddelijk contact opgenomen met mijn bank en deze hebben de betaling bevestigd.
Heb nu voor zekerheid een betalingsbewijs doorgemaild naar dommel .
Ik snap dat toch niet hoor , dan kies je voor domiciliering en dan hebben ze die betaling blijkbaar nog niet doorgekregen.
Ik hoop dat ze snel iemand extra aannemen voor hun administratieve dienst want dit trekt op niets .
Die persoon aan de andere kant van de lijn zie me nog dat ik nog een aantal waarschuwingen zal krijgen voor ik afgesloten wordt.Ik hoop dat ze mijn betaling zo snel mogelijk traceren . :xAfbeelding

Hierboven het bewijs dat ik heb doorgemaild naar de heren van dommel.
Ik heb identiek hetzelfde voorgehad. Betaling op 14/03 via domiciliëring, maar zonet een herinnering gehad dat ze mijn betaling nog niet ontvangen hadden.
Dikke miserie ginder, amai.
Heb hen nu een mail gestuurd maar ik vrees ervooor dat ze dit op tijd gaan lezen.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Ongelooflijk maar waar mijn factuur staat plotseling als 'betaald ' vermeld op mijn crm. :roll:
Een telefoontje kan blijkbaar wonderen doen.
Diod
Plus Member
Plus Member

Ja... bellen is dus blijkbaar het beste wat je kunt doen bij dommel. En zelfs dan moet je oppassen...
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Vind dat eerlijk gezegd wel erg dat dit zo moet gebeuren,je kiest dan zelf voor een domiciliering zodat je facturen op tijd betaald geraken en dan zien ze hun boekhouding niet tijdig na.
Ik hoop dat dit maar een eenmalig geval zal zijn , maar blijkbaar ben ik niet de enige met het probleem.
Ik ben vroeger klant geweest bij belgacom en bij edpnet en daar betaalde ik ook via domiciliering en daar heb ik NOOIT een herinnering gekregen over een laattijdige betaling . :|
xenne
Elite Poster
Elite Poster

niet panikeren na één herinnering, ik denk dat je er 3 krijgt. tgv de vele opeenvolgende sluitingsdagen bij de banken (van vrijdag t/m maandag) kan zoiets gebeuren
Kielse
Member
Member

xenne schreef:niet panikeren na één herinnering, ik denk dat je er 3 krijgt. tgv de vele opeenvolgende sluitingsdagen bij de banken (van vrijdag t/m maandag) kan zoiets gebeuren
Ik denk niet dat dat er iets mee heeft te maken als je 10 dagen op voorhand betaalt.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

Kielse schreef:
xenne schreef:niet panikeren na één herinnering, ik denk dat je er 3 krijgt. tgv de vele opeenvolgende sluitingsdagen bij de banken (van vrijdag t/m maandag) kan zoiets gebeuren
Ik denk niet dat dat er iets mee heeft te maken als je 10 dagen op voorhand betaalt.
heb ook domiciliatie. en mijn dommel-facturen worden altijd 3 of 4 dagen voor de due date betaald, als de banken dan eens 4 opeenvolgende dagen gesloten zijn kan je problemen krijgen denk ik.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

xenne schreef:
Kielse schreef:
heb ook domiciliatie. en mijn dommel-facturen worden altijd 3 of 4 dagen voor de due date betaald, als de banken dan eens 4 opeenvolgende dagen gesloten zijn kan je problemen krijgen denk ik.
Ja dat zou best kunnen maar in de toekomst zou ik het toch graag vermijden aangezien ik alles altijd tijdig betaal en wil niet de naam van een 'wanbetaler ' krijgen, in ieder geval we zullen het de volgende maand goe in het oog houden.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Elke banktransfer duurt tegenwoordig bijna 4 dagen dit is gewoon schandalig.

25/03:Overschrijving
26/03: Jouw Bank zet alle overschrijvingen van 25/03 op termijnrekening van 1 dag (Dit denk ik toch want waarom zou het dan 4 dagen duren)
27/03: Jouw Bank schrijft over naar andere bank
28/03: Geld komt op rekening andere bank

We zitten nu toch in de 21ste eeuw dus ik denk toch dat het de volgende dag op de andere zijn rekening zou mogen staan.

25/03: Overschrijving
26/03: Geld op de andere zijn rekening
jollito
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

fieldoxide schreef:Ongelooflijk maar waar mijn factuur staat plotseling als 'betaald ' vermeld op mijn crm. :roll:
Mijn mailtje heeft blijkbaar ook gerendeerd, factuur staat als betaald.
Ongelooflijk toch dat een mens altijd eerst moet reclameren om iets eenvoudigs toch in orde te krijgen.
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Laat ons hopen dat het een eenmailig feit is en dat het de volgende keer vlotter verloopt . :wink:
xenne
Elite Poster
Elite Poster

jollito schreef:
fieldoxide schreef:Ongelooflijk maar waar mijn factuur staat plotseling als 'betaald ' vermeld op mijn crm. :roll:
Mijn mailtje heeft blijkbaar ook gerendeerd, factuur staat als betaald.
Ongelooflijk toch dat een mens altijd eerst moet reclameren om iets eenvoudigs toch in orde te krijgen.
ik denk niet dat ulle mailkes/telefoontjes er iets mee te maken hebben eigenlijk, de banken waren vandaag weer open, that's it... kreeg je trouwens al een antwoord op dat ticket? nee zeker :wink:
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster

Het zal waarschijnlijk wel met de feestdagen te maken hebben maar dan snap ik toch nog niet hoe het komt dat het reeds de 14 de maart van mijn rekening is gegaan en dat de storting pas vandaag uitgevoerd is .
Enfin alles is nu toch ok , that's the 'dommel ' way zeker ? :twisted:
Rogue
Premium Member
Premium Member

jollito schreef: Ongelooflijk toch dat een mens altijd eerst moet reclameren om iets eenvoudigs toch in orde te krijgen.
Die herinneringen worden automatisch opgestuurd. Als men niet weet dat er een probleem is kunnen ze het dus ook niet oplossen :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”