belgacom adsl producten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
benneken2312
Plus Member
Plus Member
Provider

Is het nu degelijk waar dat je op een adsl profiel(time) niet kan inloggen met een andere gebruikersnaam?
zodat je dusvan die time eigenschappen kan afwijken?
Dommel heeft ook zo'n startersadsl en daar geven ze maar 2MB download (syncronisatie) als je op dat profiel bv inlogt met een adsl go gaat je lijn dan niet sneller?
Ik moet enkel een adsl signaal op mijn lijn hebben,kan dit niet? zonder dat ik nog ene bijkomend abonnement moet betalen voor adsl enZ,?
Xi
Pro Member
Pro Member
Provider

Vroeger kon dat, toen betaalde je een turboline verbinding en de internet service.

maar ik zie het nut niet echt in van wat je wil doen.
nu betaal je internet aan dommel en aan belgacom en nog eens een telefoonlijn.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer
Provider

Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
Sowieso een login is contractueel aan een lijn verbonden. Dus wat je wil doen is eigenlijk "illegaal".
benneken2312
Plus Member
Plus Member
Provider

rowan schreef:Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
Sowieso een login is contractueel aan een lijn verbonden. Dus wat je wil doen is eigenlijk "illegaal".
als ik al in het bezit ben van een volwaardig GO abonnement...
Waarom moet ik dan verplicht een 2 de adsl abonnement nemen op m'n andere woonst ? als ik mss met een andere oplossing da daar ook kan gebruiken...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

benneken2312 schreef:
rowan schreef:Op een adsl-time lijn kan je enkel verbinding maken een adsl-time login.
als ik al in het bezit ben van een volwaardig GO abonnement...
Waarom moet ik dan verplicht een 2 de adsl abonnement nemen op m'n andere woonst ? als ik mss met een andere oplossing da daar ook kan gebruiken...
dat zijn nu eenmaal de regels en dit om misbruiken te voorkomen.
pasop, ik begrijp je punt. tot voor enkele jaren was dit mogelijk, maar nu helaas niet meer.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”