Ik heb gehoord dat bij Telenet Flexview gratis is?
Bij Belgacom moet ik hiervoor 1,95 euro betalen?
Ik vind het best oneerlijk dat ik mijn (gekochte decoder) niet kan gebruiken ...
Er zit een harde schijf in enz ma ik kan die harde schijf enkel benutten als ik nog eens 1?95 euro per maand betaal ofwel Bijna 24 euro per jaar?
belgacom tv(opties)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Inderdaad, tot voor kort enkel indien je een pack had, sinds begin dit jaar gratis.benneken2312 schreef:Ik heb gehoord dat bij Telenet Flexview gratis is?
Naar het schijnt zijn er hier ook eeuwig durende promoties ?benneken2312 schreef:Bij Belgacom moet ik hiervoor 1,95 euro betalen?
Inderdaad, vandaar dat iedereen zijn stem moet laten horen en van zijn provider het recht op vrije hardware eisen. Als we als consument dit alles zonder morren blijven slikken zullen we uiteindelijk voor alles betalen (al blijken velen daar geen enkel probleem van te maken).benneken2312 schreef:Ik vind het best oneerlijk dat ik mijn (gekochte decoder) niet kan gebruiken ...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ja, dit is inderdaad niet echt eerlijk. Ik wacht alvast tot het gratis om alvorens ik die dienst gebruik.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Pas maar op hoor, Belgacom zal Telenet volgen, en zal die pauze TV gratis ter beschikking zetten, in de eerst volgende maanden.