Na vele problemen bij Telenet heb ik dus besloten om over te stappen naar ADSL / Dommel. Zo gezegd, zo gedaan en dus heb ik een Discovery lijn van Belgacom laten aansluiten.
Dit is gisteren voormiddag in orde gebracht, de lijn ligt er en werkt.
Als ik op de site van Dommel check of ik aansluitbaar ben, dan krijg ik positieve bevestiging.
Wanneer ik echter via het winkelkarretje probeer om Netconnect te bestellen, dan vraagt de site of ik een actieve lijn bij belgacom heb. Hier zeg ik ja op en geef het telefoonnr in. Zonder succes want na "eventjes geduld" sta ik terug op het scherm met de vraag of ik een actieve lijn heb of niet...
Gisteren naar Dommel gebeld en daar zei men mij (terecht) dat de lijn 24u actief moet zijn alvorens dat kan...
Maar de lijn is nu al 30u actief, en nog steeds lukt het niet. Heeft hier nog iemand ervaring mee? Is dat "normaal" en moet ik nog wat geduld hebben?
Alvast bedankt voor de feedback!
Dommel bestellen...
-
- Member
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
unexpected welkom op userbase.
unexpected het zou idd kunnen dat je nog niet kan nakijken of je aansluitbaar bent op je nieuw nr.
Heb ikzelf ook al bij iemand meegemaakt dat het meerdere dagen duurde.
unexpected het zou idd kunnen dat je nog niet kan nakijken of je aansluitbaar bent op je nieuw nr.
Heb ikzelf ook al bij iemand meegemaakt dat het meerdere dagen duurde.
-
- Member
- Contacteer:
thanks 
ja dat zou kunnen, maar als ik hun "tool" draai om te zien of ik aansluitbaar ben, dan zegt het "JA"
voor Netconnect, niet voor Cityconnect.
Maar als ik dan wil bestellen, dan vraagt hij het telnr en dan geef ik dat in en dan kom ik terug op het scherm waar je kan kiezen of je een actieve belgacom lijn hebt of niet... kortom ik zit dan in een lus

ja dat zou kunnen, maar als ik hun "tool" draai om te zien of ik aansluitbaar ben, dan zegt het "JA"

Maar als ik dan wil bestellen, dan vraagt hij het telnr en dan geef ik dat in en dan kom ik terug op het scherm waar je kan kiezen of je een actieve belgacom lijn hebt of niet... kortom ik zit dan in een lus

-
- Member
- Contacteer:
jaja I know
en ik wil ook geen Cityconnect hoor... ik wil Netconnect! Ik bedoel alleen maar dat hun tool mij zegt dat op mijn nummer alleen Netconnect kan, maar geen Cityconnect. Volkomen normaal dus... maar de besteltool is het er niet mee eens

-
- Member
- Contacteer:
ondertussen wacht ik nog steeds... nog altijd zelfde probleem en mijn ticket bij dommel waarmee ze het manueel gingen "bestellen" is nog steeds open en zonder verandering.
-
- Member
- Contacteer:
update: nog is met Dommel gebeld en ze zien ook nog steeds het probleem... na een beetje aandringen hebben ze zelf call geopend bij Belgacom omdat het volgens hen toch iets is dat daar niet correct is.
Wordt vervolgd...
Wordt vervolgd...
-
- Member
- Contacteer:
update 2: deze morgend ging het nog steeds niet en zat ik nog altijd in die lus van hebt u wel een actieve lijn bij belgacom...
na de middag nog is geprobeerd en BOEM
daar stond het scherm om te bestellen. Goed nieuws dus! Blijkbaar lag er toch iets scheef bij Belgacom want sinds dat ze die call gelogd hebben is het in orde... ze hadden gezegd "morgennamiddag" en het is ook effectief opgelost...
thumbs up to dommel dus.
na de middag nog is geprobeerd en BOEM

thumbs up to dommel dus.
-
- Member
- Contacteer:
bedankt
en als het goed is moeten we het ook zeggen he 

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Inderdaad
tegenwoordig hoor je alleen maar klachten (nuja, over Telenet en Belgacom is dat wel normaal ) en het is goed om af en toe eens een paar tevreden mensen te zien passeren.

To download or not to download, that's the question.