geraak niet op msn messenger

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
dokke

hallo ik geraak al 2 dgaen niet op msn :evil: ik zet men pc op en klik op mijn account en tip mijn wachtwoord in duurt een paar minuten en er komt op probeer later nog eens er scheelt iets met oze site of internerverbinding.
zou u mij kunnen helpen.... :? :???: :???: :???: :???:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Heb je ergens een firewall draaien? Zo ja, zet deze af. Zet ook de ingebouwde firewall van windows XP maar af.

Zit je achter een router, of enig andere vorm van internetdeling? Geef hier eens wat meer uitleg over.

Kan je surfen/mailen/...?

Cheers
Afbeelding
dokke

wat is firewall want ken wel niet veel van computer
ik kan wel mails sturen als ik naar www.hotmail.com kan ik mijn mails lezen en versturen maar kan niet chatten op msn
:| :idea: :???:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Een firewall is een programma dat alle inkomend en uitgaand verkeer controleert. Het wordt gebruikt om hackers enzo af te weren van je PC.

Er zit in windows XP zo een firewall ingebakken. Deze kan je vinden in het configuratiescherm > verbindingen > inbelverbindingen. Dan rechtermuisknop op je ADSL-verbinding en eigenschappen kiezen. Daar kun je op het 2e tabblad de firewall uitschakelen.

En als je niet weet wat een router enzo is, dan zal je er ook geen gebruik van maken.

Je kan misschien MSN eens herinstalleren. En hopen dat je het hiermee oplost.

Cheers
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Firewall:

ZoneAlarm, Norton Internet Security, McAffee Personal Firewall, Sygate Personal Firewall, Kerio Firewall, .... ,....

Zeggen deze namen je iets? Kijk eens of je daar iets van terug vindt in het menu start? Krijg je meldingen van een ander programma als je je met iets op internet begeeft?

Indien ja, dan zit je met een firewall en is de toegang niet goed geconfigged.

Zit je met een netwerk? Of heb je directe toegang via modem aan jouw pc tot het net? Geef eens wat meer info over jouw computer, os, ...
I love it when a plan comes together!
dokke

ik heb gezien naar die firewall en die was al uit en kon em ook niet aan zetten en een nieuw adres aanmaken lukt me ook niet?????
Raindog
Plus Member
Plus Member

msn al geherinstalleerd ondertussen? misschien eens een scan doen op spyware?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Waarom zou je een nieuw adres aanmaken? Met je oud is er volgens mij niks mis.. zoals je zegt het is de applicatie zelf die niet op het internet geraakt, maw: niks zal werken via het proggie zelf :).

Heb je ook gekeken naar de andere namen van firewalls die ik opgaf?
Krijg je meldingen?
I love it when a plan comes together!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Giljom
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 2 keer

Hallo meon, ik heb ook veel problemen gehad met messenger, vooral audio, ik moet altijd de software firewall uitschakelen en de poort van mijn Linksys router UpUp op enable zetten en dan werkt het goed, op uw aanraden, nogmaals bedankt.
Ik weet minder als u, maar wil bijleren, bedankt
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”