alvorens hiermee van start te gaan zou ik eerst naar jullie mening willen vragen. het impliceert het opzetten van een web & ftp server. Ik vraag me af of telenet hiervoor niet lastig gaat doen moesten ze er achter komen.
heb namelijk een office acces turbo abbo. Aangezien deze in het pro aanbod zit (solutions) lijkt het mij vanzelfsprekend dat deze aansluiting hiervoor gebruikt wordt.
(alhoewel ze poort 80 blokeren, kan dit op aanvraag opgeheven worden?)
website opzetten
- brooklyn
- Elite Poster
Echt nutteloos om bij telenet een server op te zetten, zeker met al die gesloten poorten en met je limiet.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
De poster heeft hier wel een PRO abonnement. Daar gelden de blackages niet.brooklyn schreef:Echt nutteloos om bij telenet een server op te zetten, zeker met al die gesloten poorten en met je limiet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Is dit niet een ietwat retorische vraag?¤0paddy0¤ schreef:alvorens hiermee van start te gaan zou ik eerst naar jullie mening willen vragen. het impliceert het opzetten van een web & ftp server. Ik vraag me af of telenet hiervoor niet lastig gaat doen moesten ze er achter komen.
* knip *
Als ik me een tank aanschaf, bestaat de kans ook wel dat ik ermee naar een oorlog trek?
Met andere woorden, natuurlijk is dat geen enkel probleem. Sterker nog, Telenet zet niet alleen op papier wat niet of wel mag volgens uw abbonnementstype, bovendien zorgen ze er ook nog eens voor dat volgens dit abonnement het daadwerkelijk onmogelijk is om tegen deze voorwaarden te zondigen (cfr. geblokkeerde poorten abonnementen residentiele klanten).
Ik zal mijn tekst eens herformuleren:
Aangezien het office access abbo in het pro aanbod zit ga ik er van uit dat deze ook de mogelijkheid bieden voor het gebruiken van web, ftp server of andere. Juist?
om te reageren om jouw andere woorden:
Ik heb mijn bevestiging ter aankoop en 'certificaat' van installatie doornomen en geen enkele bespreking gevonden in verband met het gebruiken van eigen webdiensten en dergelijke. Ze spreken enkel over hun eigen aanbieding van webruimte.
Aangezien het office access abbo in het pro aanbod zit ga ik er van uit dat deze ook de mogelijkheid bieden voor het gebruiken van web, ftp server of andere. Juist?
Ik heb mijn bevestiging ter aankoop en 'certificaat' van installatie doornomen en geen enkele bespreking gevonden in verband met het gebruiken van eigen webdiensten en dergelijke. Ze spreken enkel over hun eigen aanbieding van webruimte.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
De letters in het vet.Ken schreef:Wat houd je tegen?
Aangezien een mailserver opzetten geen probleem is (http://telenet.be/209/0/1/nl/op-het-wer ... emeen.html), dan is al de rest uiteraard geen probleem.¤0paddy0¤ schreef:Ik zal mijn tekst eens herformuleren: