Ik weet niet of dit hier thuishoord, maar hier zitten toch de mensen met het meeste kennis hierover.
Ik heb sinds kort weer de Opera browser binnengehaald.
Maar op de kinepolis website, bij de programatie van films: http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cf ... ufid=33754
verschijnt de programmatie maar niet.
Ligt dit aan bepaalde driver ofzo?
Met Firefox en IE werkt dit perfect.
Alvast bedankt
Kinepolis website met Opera browser
Flash installeren voor Opera is hetzelfde als bij andere browsers.
Klik hier, download en installeer.
Klik hier, download en installeer.
Wat werkt er dan niet? Komt er niets op het scherm? Verschijnt er een error? Geraakt het flash-bestand niet ingeladen?
@meon: is dat wel Flash?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ze gebruiken een "eolas"-omzeiling, zijnde via Javascript embed-code toevoegen. Mogelijk dat dat niet werkt in Opera.
Nu, ze zijn er zich blijkbaar van bewust, want ze bieden ook een vereenvoudigde versie aan.
Nu, ze zijn er zich blijkbaar van bewust, want ze bieden ook een vereenvoudigde versie aan.
klik eens op die linkmeon schreef:Ze gebruiken een "eolas"-omzeiling, zijnde via Javascript embed-code toevoegen. Mogelijk dat dat niet werkt in Opera.
dat is hetzelfde liedje, bij een film moet je nog op programatie klikken.
En DAAR werkt het niet
Dommel Netconnect Unlimited Traffic user
Telenet < Dommel, ik kan het weten
Telenet < Dommel, ik kan het weten
Hier werkt het in ieder geval toch wel (beide versies) met Opera 9.25 build 8827 op Windows XP en Opera als browser ident.meon schreef:Mogelijk dat dat niet werkt in Opera.