total traffic downloaded in broadband: 0 gb
(traffic downloaded between 01.00 and 13.00 is only counted for 50%)
remaining in broadband: 120 gb
next counter reset : 09/02/2008 (days remaining: 30)

Post deleten en veel downloadenstenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
smokem schreef:Post deleten en veel downloadenstenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
Toen ik bij skynet zat redeneerde ik ook zo (maar toen kreeg je maar 10GB)smokem schreef: Post deleten en veel downloaden
Lees de Cityconnect thread anders is. Telenet/BGC mentaliteit gaat er nu (na een tijdje) bij Dommel in.Chinaski schreef:Is inderdaad nog de oude Telenet/Bgc mentaliteit. Gaat er na een tijdje Dommelen wel uit
En het probleem is..??stenko schreef:meter blijft op nul ? wat moet ik doen??
je moet de gegevens ingeven waarmee je inlogt op de crm site (email/pass), niet uw dommel loginKielse schreef:Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
Ik gebruik nog wel ISP Monitor versie 5.5.3 mocht het daaraan liggen.
Klopt hoor, bij mij werkt ie ook goed.xenne schreef:je moet de gegevens ingeven waarmee je inlogt op de crm site (email/pass), niet uw dommel loginKielse schreef:Ik heb de gegevens van Dommel ingegeven in ISP Monitor, maar er komt altijd op: Ongeldige gebruikersnaam of wachtwoord terwjil ik heel zeker ben dat de gegevens juist zijn.
Ik gebruik nog wel ISP Monitor versie 5.5.3 mocht het daaraan liggen.
Dat is bij vele mensen zo. Het probleem is, veel mensen die bij Dommel of Edpnet terecht komen, komen van de cultuur: "opgebruiken tot the max", want je hebt zo weinig limiet, en iedere byte die overblijft dees maand, verlies je.L-army schreef:Ik vraag mij nog steeds af hoeveel tijd sommige mensen teveel hebben... Als ik 1 maand eens goed doortrek (100GB van de 200GB). Dan krijg ik nog niet eens 1/5de van wat ik gedownload heb ooit gezien...
Tijd te veel? Zeg liever tijd te weinigIk vraag mij nog steeds af hoeveel tijd sommige mensen teveel hebben.
Leugens ... ik heb nog nooit een demo gezien van dergelijke grootte, een full game is zelfs niet eens zo groot ( 1 DVD ).LoSeR schreef:demo van een spel: 10 gb
Mss willen ze eens zien hoeveel er verbruikt zal worden nu dat de meter op nul blijft en wanneer her verbruik binnen de perken blijft zullen ze mss het 'fair use policy' hanterenmala schreef:Iemand al meer info over de meter?? Niet dat ik mijn 100 GB/maand opgebruik maar ik had graag geweten wat Dommel van plan is .....
Nog geen 10de part wordt gestockeerd, er wordt bekeken en daarna gedelete, het merendeel blijft maar de duurtijd van het bekijken of beluisteren op je HD staan.Silence schreef:Zou zelf niet weten waar ik al die data eerlijk gezegd moet gaan stockeren als ik elke maand mijn volume zou gaan opsouperen.
ik vermoed dat ze gewoon geen tijd hebben om er naar te kijken, zal wel druk zijn met de oplevering van cityconnect enzo. die meter zal nu wel geen prioriteit zijnfreazy schreef:Mss willen ze eens zien hoeveel er verbruikt zal worden nu dat de meter op nul blijft en wanneer her verbruik binnen de perken blijft zullen ze mss het 'fair use policy' hanterenmala schreef:Iemand al meer info over de meter?? Niet dat ik mijn 100 GB/maand opgebruik maar ik had graag geweten wat Dommel van plan is .....
maw verbruik niet te veel è gasten
idd, bedoelde totaal/maand (5 demo's)ditCh schreef:Leugens ... ik heb nog nooit een demo gezien van dergelijke grootte, een full game is zelfs niet eens zo groot ( 1 DVD ).LoSeR schreef:demo van een spel: 10 gb
Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
inderdaad, sinds vandaag loopt de traffic accounting terug. Goeie zaak vind ik persoonlijk want zou het spijtig vinden dat dit een zet was naar instabiliteit van hun netwerk. 100 GB is echt wel een mooi getal voor de prijs die we betalen. Sinds ik klant ben is dit om de 6 maand gestegen en zolang ze dit zo flexibel aanpassen blijft Dommel een goede zaak. Punt is natuurlijk dat het product an sich kwalitatief blijft. Ben benieuwd !Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
moet zeker later in gang geschoten zijn, ik sta nog maar op 31MB en heb vanmorgen nog ~2GB aangekocht - volgens mij is hij pas in de vooravond in gang geschoten.Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik
Denk ik ook. Heb vandaag toevallig 3 DVDs gedownload (12 GB). Er staat enkel 3.4 GB "aangerekend"... moet dus van in de avond geweest zijn.xenne schreef:moet zeker later in gang geschoten zijn, ik sta nog maar op 31MB en heb vanmorgen nog ~2GB aangekocht - volgens mij is hij pas in de vooravond in gang geschoten.Ken schreef:Sinds deze morgen rond 0u denk ik.ctgilles schreef:Sinds wanneer werkt de meter terug? Want heb sinds vanmorgen enkel liggen uppen en er staat ineens 1GB verbruik