Ik ben 14 maanden geleden verhuisd, ik ga naar een Belgacom verkooppunt om mijn ADSL lijn mee te verhuizen.
Ik vraag echter of het mogelijk is mijn ADSL lijn op het oude adres nog een maand te behouden, omdat ik tijdelijk afwisselend op de twee adressen verblijf.
Geen probleem zegt men, enkele facturen later zie ik dat men mij eigenlijk een adsl multi abbonement heeft aangesmeerd.
Ik log in via e-services en zie inderdaad dat ik de optie adsl-multi heb. Geen probleem want via e-services kun je die dienst opzeggen

Zo gezegd, zo gedaan en ik krijg een bevestiging op mijn scherm.
Dus op mijn volgende factuur staat,.... 4,1322 euro voor de optie adsl multi. Ik ga terug naar e-services en daar heb ik geen multi meer.
Nu zijn we bijna 10 maanden later en ik betaal nog steeds voor multi.
Dus dan kontakteer Belgacom maar, pak de factuur en zoek naar het telefoonnummer of email adress van support....Staat er niet op

Geen probleem, ga naar e-services voor een support email adress of telefoonnummer, ...maar die is daar met de beste wil van de wereld niet te vinden.
Dan maar naar de Belgacom site,....na lang zoeken toevallig op een nummer gestoten, wat gebeurd er als men dit nummer belt?.....NIKS...zelfs geen bezettoon.

Gelukkig heb ik het skynettool van deze website waar ik uiteindelijk een nummer op heb gevonden.
Na een ellenlange wachttijd, eindelijk iemand aan de lijn.
Ik leg uit dat ik al een jaar betaal voor een dienst die ik al lang heb opgezegd, wat ook bevestigd is op e-services want daar is die dienst niet meer geactiveerd.
Inderdaad meneer is het antwoord, die dienst is nog actief.
Ik zeg, hoezo want bij mijn e-services is die niet meer actief.
Ja maar meneer dat is uw schuld want U hebt geen schriftelijke bevestiging van Belgacom gekregen dat die dienst geannuleerd werd.


Het is dus mijn schuld dat belgacom mij geen brief heeft gestuurd


Dan scheelt er toch iets met uw site, zeg ik. Ja dat weet ik niet meneer, U hebt geen brief gekregen.
Nog wat blabla, maar het was snel duidelijk dat enig verweer nutteloos is

Tot wat dient e-services dan? en dat Belgacom zijn kontakt info angstvallig geheim houd vind ik ook maar vreemd.
Groetjes, Bart