Jan Margot in Peeters & Pichal

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

In de uitzending van Peeters & Pichal op Radio 1 verdedigde Belgacom woordvoerder Jan Margot zich met te stellen dat men extra diensten aanbood zoals anti-virus en spam... wat niet het geval zou zijn bij Nederlandse providers. Gezien dit niet de eerste leugen is van Belgacom heb ik hier alvast beide bedrijven hun aanbod op een rijtje gezet... oordeel zelf;

Code: Selecteer alles

ADSL Go			      XS4ALL Lite
Downstream		 4096 Kbits/s		    4096 Kbit/s
Upstream		   512 Kbit/s		      512 Kbit/s
Volume			  12 GB			        Onbeperkt
IP-Adres		   Dynamisch		       Fixed
Mailbox			 4 x 50 (5 aliassen)	5 x 500 MB (10 aliassen)
Online backup	 Geen			         200 MB
Helpdesk		   5 dagen op 7		    7 dagen op 7
Spam en virus	 Ja (eigen oplossing)  Ja (McAfee twv. 49,95 gratis)
Hotspot toegang  Ja, 3u per maand	   Ja, onbeperkt
Website met CGI  50 MB / Nee		     200 MB / Ja
Prijs			   41,75 euro		      29,95 euro
Ondertussen vraag ik me af wat hun volgende leugen is om de hoge prijzen en het droevige aanbod te rechtvaardigen ?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Volgens mij haalde ie dingen als iTMS aan als value-added service...
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:
Provider

ik word nog depressief als ik al die vergelijkingen blijf zien... :(
als ik een heel goei werk in kaasland vind, ben ik weg :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

meon schreef:Volgens mij haalde ie dingen als iTMS aan als value-added service...
Voor die 11,80 euro verschil in prijs kan je bij iTunes zo'n 10 nummers per maand kopen, terwijl je bij BGC er maar 10 per twee maanden krijgt.

Als ik trouwens muziek wil dan koop ik zelf wel een CD.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

hmmm
BGC en Telenet liggen toch deftig onder vuur deze dagen..
Spijtig dat het op het einde van het jaar is, en dat door de feesten enz.. de aandacht er wel zal op verzwakken, evenals nieuwsbronnen die "voor de kijkcijfers" interessantere dingen hebben.
Een degelijke campagne zou pal in de zomer moeten gelanceerd worden, wanneer de komkommertijd aangebroken is. Dan zullen we denk ik resultaat boeken!
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

Dafke schreef:Een degelijke campagne zou pal in de zomer moeten gelanceerd worden
Dergelijke campagne moet gans het jaar lopen... net zoals BGC en TN hun campagnes gans het jaar lopen. Er moet gewoon een bewustwording komen bij de Belgen dat ze gewoon veel te veel betalen en veel te weinig krijgen.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer
Provider

... mpf.

Ik volg je redenering tot op zekere hoogte, r2504.

Bewustwording is maar een deel van het probleem. Het navelstaren/onder-de-kerktoren-wonen dat de meeste Belgen ingebakken zit is een veel groter probleem.

Op mijn werk zitten er 4 Telenetters. Iedere maand geklaag van smalband, volumeblokken, hoge prijzen. Je had ze hier eens als pingpong balletjes moeten zien springen ivm de foutieve meldingen over Telenet's "druk de knop". Dus ze hebben er duidelijk problemen mee.

Zijn allemaal mensen die in de IT zitten, zijn allemaal mensen die weten dat er iets bestaat als EDP, Dommel en consoorten. Zitten er zelfs een paar bij die onmiddelijk naar T2 12mbps unlimited zouden kunnen worden overgeschakeld, maar iets doen, nope, dat zit er niet in.

En dat boven alles is waarom BGC en Telenet hun huidige prijspolitiek kunnen aanhouden. Gewoon omdat zelfs onder de mensen die beter geinformeerd zijn over wat er op de markt bestaat, nog steeds het merendeel buiten wat geblaat en gezeur te lui is om een switch te doen : en daar maken BGC en Telenet maximaal gebruik van. Je kan het ze, zuiver economisch gezien, niet kwadelijk nemen.
Globaal gezien krijgen de Belgen dus waar ze om vragen en derhalve recht op hebben ; nagenoeg niets.
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

kaween schreef:Op mijn werk zitten er 4 Telenetters. Iedere maand geklaag van smalband, volumeblokken, hoge prijzen. Je had ze hier eens als pingpong balletjes moeten zien springen ivm de foutieve meldingen over Telenet's "druk de knop". Dus ze hebben er duidelijk problemen mee.
'k Ben klant bij Belgacom, hoor je mij klagen?
Heb gewoon 'n formule gekozen, welke mij 17 GB/maand toelaat, volume welk ik bijlange niet gebruik, nog nooit boven 5 GB/maand.

Dat daar nu Norton versie 2007 inzit, is meegenomen, via Windows Live Messenger heb ik ook de versie welke alle inkomende mails controleert.
Ik hoop weldra de Norton versie 2008 te ontvangen, (via download)
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

dan zal je ook niet echt games spelen, online video's bekijken enz...

dan kom je echt niet toe met 5Gb..

download maar is de crysis en cod 4 demo..
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Blue-Sky schreef:
kaween schreef:Op mijn werk zitten er 4 Telenetters. Iedere maand geklaag van smalband, volumeblokken, hoge prijzen. Je had ze hier eens als pingpong balletjes moeten zien springen ivm de foutieve meldingen over Telenet's "druk de knop". Dus ze hebben er duidelijk problemen mee.
Heb gewoon 'n formule gekozen, welke mij 17 GB/maand toelaat, volume welk ik bijlange niet gebruik, nog nooit boven 5 GB/maand.

Dat daar nu Norton versie 2007 inzit, is meegenomen, via Windows Live Messenger heb ik ook de versie welke alle inkomende mails controleert.
Ik heb volste begrip voor mensen die tevreden zijn met de hun geboden service (jou affectie ivm NAV achterwege gelaten :wink: ) en die mensen hebben geen reden tot actie, maar ik kreeg het altijd zwaar op mijn heupen van de "altijd klagen en niks doen" houding dewelke ik in mijn onmiddelijk omgeving ervaarde. Heb dat inmiddels opgegeven, maar af en toe wordt het me toch te gortig, zoals nu onlangs met het hele Telenet verhaal.
Ik dacht toch wel dat dit duidelijk zou zijn, indien niet, bij deze dus.

Tot een dikke 6 jaar terug had ook ik meer als voldoende met 4 tot 5 gig per maand en was ook ik braaf klant bij Telenet. Door veranderde omstandigheden voldeed Telenet niet meer, en werd deze ISP bedankt voor bewezen diensten en verandert door een ISP wienst aanbod beter aansloot bij mijn veranderde noden.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:
Provider

Idem hier. In mijn omgeving zijn ook wat mensen die zichzelf vastgeroest hebben in hun huidige situatie. Ze weten van de alternatieven, maar zien het als 'teveel werk' om over te schakelen. "Hoe zit dat dan met mijn telefoon bij Telenet, want ik kan nu gratis bellen na xuur" en dat soort vragen vormen niet te onderschatten struikelblokken bij een overstapevaluatie voor de al redelijk behoudsgezinde, uit gemak 'luie', modale gebruiker.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Blue-Sky schreef:

De grote twee wrijven in hun handjes met klanten als u. Betekent dat ze verder geld kunnen scheppen door het verkopen van peperdure abonnementen die in schril contrast staan met de werkelijkheid (zie overal in West-Europa) Wetende dat wat je nu betaalt minstens 25% te duur is.
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

Ja kan het wat vergelijken met mensen die nog altijd sparen bij Fortis tegen een magere 1,5 % terwijl je elders tot 4,5 kunt rapen.
Begrijpen wie begrijpen kan !
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Provider

... jamaar daar krijg je een gratis stylo en een kalender (of was het nu gratis download van enkel muziekjes en afdrukken van wat foto's ?? ben effe in de war) als extra service. Daar DOE je het toch voor hé. :twisted:

Same game, same rules, same s****.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

Lite van Xs4all heeft 1024 kbps upload en na 6 maanden wordt het 39,95 EUR per maand :P

't zullen waarschijnlijk marginalen zijn bij Xs4all die ongelimiteerd aanbieden.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Blue-Sky schreef:

deze kan je al zelf downloaden via de e-services hoor. ik heb het intussen al geïnstalleerd en het loopt lekker.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

geef mij een oplossing:

Ik ben bij Telenet en heb geen andere oplossing!
Ik kan geen ADSL krijgen :(
dus jah.. anders was ik al lang een dommel hoor;.
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:
Provider

kaween schreef:... mpf.

Zijn allemaal mensen die in de IT zitten, zijn allemaal mensen die weten dat er iets bestaat als EDP, Dommel en consoorten. Zitten er zelfs een paar bij die onmiddelijk naar T2 12mbps unlimited zouden kunnen worden overgeschakeld, maar iets doen, nope, dat zit er niet in.
Zijn dan ook niet de slimste ITers :lol:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

kaween schreef:Bewustwording is maar een deel van het probleem. Het navelstaren/onder-de-kerktoren-wonen dat de meeste Belgen ingebakken zit is een veel groter probleem.
Inderdaad... maar het begint bij de bewustwording... als die er zelfs niet is dan zal de switch ook nooit gebeuren. Bekijk het als volgt... van de 100% is 10% bewust dat er een alternatief is, en daarvan stapt nog eens 10% over (uiteindelijk dus 1%... trouwens allemaal fictieve cijfers).

Als dus de bewustwording stijgt... dan volgt het aantal mensen dat overstapt ook wel, en deze gaan dan andere informeren die misschien nog niet bewust waren... een soort van kettingreactie dus.

Vandaar dat het belangrijk is dat mensen geinformeerd worden over wat de concurrentie heeft, en niet alléén op gebied van volume want daar zijn velen nog altijd tevreden over.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Ik betwist je stelling niet, R2504, maar het voorbeeld dat ik vanuit mijn eigen omgeving aangaf (mensen die wel degelijk geinformeerd zijn, die aansluitbaar zijn op de alternatieven en technisch gezien buiten het gezeur van "maar mijn mail adres" geen enkel geldig excuus hebben) illustreert dat als er na die bewustwording geen drive is om tot actie over te gaan, er nog steeds niets volgt. Het bankvoorbeeld van Dieter is in dat licht ook treffen : ZELFS als het gaat over zaken die rechtstreeks hun portemoné (spelling ????) aangaat, is de algemene houding _schrikbarend passief_. Maar een groot deel van die klagers gaat WEL nog liever 3 km verder tanken bij één of andere vage tankstation omdat daar de brandstof anderhalf Euro goedkoper is (op een hele tank, wel te verstaan).

Hence mijn stelling : het merendeel van de mensen klagen graag, maar zelfs de kleinste moeite om hun eigen situatie te verbeteren is er teveel aan, en da's dubbel erg voor de mensen die wel *willen* maar niet *kunnen* zoals Dafke's voorbeeld. (GEWELDIGE auto's by the way, zelf ooit zo'n ding gehad hier thuis, niet kapot te krijgen) Ik heb zelf geen enkele affiniteit met het ideëngoed van Leon Degrelle, maar de manier waarop hij de algmene Belg omschreef met 1 woord is voor deze situatie typerend en wel degelijk van toepassing. Argumenten als "extra service" en "betrouwbaarheid" zijn in dat licht niet doorslaande genoeg om de apathie van het grootste deel van deze gebruikers te rechtvaardigen, zeker niet voor mensen als ik die persoonlijk de smalste kanten van BGC hebben mogen ervaren.

En daar, meer dan alles andere, drijven ISP's als BGC en Telenet op. En zoals gezegd, da's helaas gezonde bedrijfspolitiek. Het valt trouwens op dat bijna iedere beslissing die in het nadeel van BGC speelt, bijna rechtstreeks een voordeel voor de klant betekenen zal. (niet dat dit voor Telenet NIET waar zou zijn, maar die varen er meestal tussendoor).

Geeft toch te bedenken, nietwaar.
Laatst gewijzigd door kaween 19 dec 2007, 14:02, in totaal 5 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Ik klaag ook (een beetje, m'n verbruik is niet problematisch), maar ik heb momenteel bij Belgacom gewoon té goeie service, en ik vrees er voor bij een andere, kleinere speler. Ik heb dankzij m'n hosting bvb geen goeie ervaring met de Dommel-helpdesk en ook de sporadische problemen die hier gemeld worden boezemen me geen vertrouwen in...
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

r2504 schreef:
kaween schreef:Bewustwording is maar een deel van het probleem. Het navelstaren/onder-de-kerktoren-wonen dat de meeste Belgen ingebakken zit is een veel groter probleem.
Inderdaad... maar het begint bij de bewustwording... als die er zelfs niet is dan zal de switch ook nooit gebeuren. Bekijk het als volgt... van de 100% is 10% bewust dat er een alternatief is, en daarvan stapt nog eens 10% over (uiteindelijk dus 1%... trouwens allemaal fictieve cijfers).

Als dus de bewustwording stijgt... dan volgt het aantal mensen dat overstapt ook wel, en deze gaan dan andere informeren die misschien nog niet bewust waren... een soort van kettingreactie dus.

Vandaar dat het belangrijk is dat mensen geinformeerd worden over wat de concurrentie heeft, en niet alléén op gebied van volume want daar zijn velen nog altijd tevreden over.
als ze duidelijk moeten geinformeerd worden, is dat ten eerste aan de providers zelf om te laten weten dat ze bestaan en dat ze een alternatieve aanbieding hebben en dat ze ook te vertrouwen zijn.
als ze dit niet doen, zal het moeilijk worden. niet iedereen leest computermagazines of dergelijke paginas in de dagbladen om zich te informeren.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
SVDE
Member
Member
Provider

dietervanb schreef:Ja kan het wat vergelijken met mensen die nog altijd sparen bij Fortis tegen een magere 1,5 % terwijl je elders tot 4,5 kunt rapen.
Begrijpen wie begrijpen kan !
hehe; ben sinds april '07 overgeschakeld naar dommel voor internet en sinds vandaag spaarrekening bij banca monte paschi (4%;0,5%;0,5%) en binnenkort zichtrekening bij DB, kunt al raden vanwaar ik kom zekers? van de mannen van 1,5% idd :-) ben 25 nu, khad er mssch vroeger mee bezig kunnen zijn, maar veel toch ni ze, als puber houdt ge u daar toch ni direct mee bezig :-D
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Provider

als ze duidelijk moeten geinformeerd worden, is dat ten eerste aan de providers zelf om te laten weten dat ze bestaan en dat ze een alternatieve aanbieding hebben en dat ze ook te vertrouwen zijn.
als ze dit niet doen, zal het moeilijk worden. niet iedereen leest computermagazines of dergelijke paginas in de dagbladen om zich te informeren.
Naast de kwestie in mijn betoog. Het concrete voorbeeld van mijn collega's die wel degelijk geinformeerd zijn en alsnog passief blijven buiten een overloos en mateloos irriterende geklaag illustreert dat deze situaties enkel correct verklaarbaar zijn door de apathische houding van de modale Belg. En die apathie reflecteert zich ook in het huidige productaanbod van zowel BGC als Telenet : mensen krijgen wat ze verdienen, namelijk zo weinig mogelijk.

En nu zwijg ik erover voordat ik mezelf schuldig maak waar ik andere mensen van beschuldig. Ik heb er zowiezo al teveel woorden aan verspild, en feitelijk _niets_ gepost wat niet al honderden keren voor mij gezegd is geweest.
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

hollebollegijs schreef: deze kan je al zelf downloaden via de e-services hoor. ik heb het intussen al geïnstalleerd en het loopt lekker.
He, bedankt is ondertussen gebeurd en is nu nog aan het scannen.
Eens zien of ik nu geen geen pack moet bijbestellen?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Provider

hollebollegijs schreef:als ze duidelijk moeten geinformeerd worden, is dat ten eerste aan de providers zelf om te laten weten dat ze bestaan en dat ze een alternatieve aanbieding hebben en dat ze ook te vertrouwen zijn.
Zoals TN mij wekelijks wel een kleuren folder in m'n bus steekt ?

Misschien beseffen ze niet dat het geld uitgeven om gebruikers tevreden te houden handiger is dan het uitgeven om ze te houden.
The_One_be
Pro Member
Pro Member
Provider

hollebollegijs schreef:als ze duidelijk moeten geinformeerd worden, is dat ten eerste aan de providers zelf om te laten weten dat ze bestaan en dat ze een alternatieve aanbieding hebben en dat ze ook te vertrouwen zijn.
Yep, maar een ISP ala Dommel of EDPNet kan mensen niet echt informeren over iets als mensen hun telefoon overschakeling van telenet naar Dommel.
Een overstap van skynet naar Dommel is minder ingrijpend dan een overstap van Telenet telefoon+Internet => Belgacom+Dommel

In den begintijd van Telenet zijn er veel mensen die belgacom volledig hebben buitengebonjourt wegens de goodwill die ze verloren hebben met de internetter af te zetten tijdens het dialup-era en in Telenet als een verlosser van kl*t*-BGC zagen. Ondertussen zijn beide bedrijven 2 evils geworden die eens zwaar aangepakt zouden mogen worden wegens hun afzetpraktijken.

En met hun raw copper <-> discovery lijn onverklaarbaar prijsverschil is BGC nog steeds geen goodwill aan het terug winnen bij mij.
A post without a signature is like a fish without a bike
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Caey
Pro Member
Pro Member
Provider

het voordeel van de nederlandse providers is ook dat ze hun werknemers niet ieder uur een pauze geven zodat ze hier reclame kunnen komen posten :roll:

Bonja na een tijdje zullen de gebruikers toch beginnen uitvlakken, Belgacom is er zelfs niet eens in geslaagd om een monopolie uit te bouwen in de draadloze telecommunicatie dusja geld is duidelijk niet alles of toch niet genoeg. Gelukkig maar!
dbr
Premium Member
Premium Member
Provider

Caey schreef:het voordeel van de nederlandse providers is ook dat ze hun werknemers niet ieder uur een pauze geven zodat ze hier reclame kunnen komen posten :roll:

Bonja na een tijdje zullen de gebruikers toch beginnen uitvlakken, Belgacom is er zelfs niet eens in geslaagd om een monopolie uit te bouwen in de draadloze telecommunicatie dusja geld is duidelijk niet alles of toch niet genoeg. Gelukkig maar!
Upc(nl) heeft "webteams" die betaald worden op het internet af te struinen op zoek naar problemen. Om ze op te lossen voordat hun naam teveel bevuilt wordt.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Provider

Caey schreef: Upc(nl) heeft "webteams" die betaald worden op het internet af te struinen op zoek naar problemen. Om ze op te lossen voordat hun naam teveel bevuilt wordt.
bij TN lossen ze de problemen op,door te zeggen "dat ge een zagevent bent"
en "als je niet tevreden bent moet ge maar op een ander gaan."
Laatst gewijzigd door ceurrrix 20 dec 2007, 09:28, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:
Provider

dbr schreef:Upc(nl) heeft "webteams" die betaald worden op het internet af te struinen op zoek naar problemen. Om ze op te lossen voordat hun naam teveel bevuilt wordt.
Goh, da's wat anders dan een "webteam" dat constant de mensen ligt af te zeiken en te vertellen dat alles onder controle/in orde is.
Caey
Pro Member
Pro Member
Provider

cloink schreef:
dbr schreef:Upc(nl) heeft "webteams" die betaald worden op het internet af te struinen op zoek naar problemen. Om ze op te lossen voordat hun naam teveel bevuilt wordt.
Goh, da's wat anders dan een "webteam" dat constant de mensen ligt af te zeiken en te vertellen dat alles onder controle/in orde is.
tjah ik begrijp ook niet dat je in een bedrijf 8 keer per dag een pauze krijgt om daarin op een forum wat reclame te zitten posten, maarjah dat is de betere service zeker van belgacom?
Misschien moeten we eens mailen naar jan margot om te vragen of dat een van de pijlers van hun service is?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member
Provider

Simpel voorgesteld,er zijn +/- 110 000 marginalen die niet toekomen met hun limieten en blokken bijkopen.

BC en TN willen die geld schijtende ezel gewoon behouden.

De fabeltjes van hun net,dat het niet zou aankunnen,is volgens mij een drogreden.

Als het geen drogreden is,

dan zitten we,vergeleken met ander landen in een onderontwikkeld land

en moet er gezocht worden wie daar voor verantwoordelijk is.

Laat ze ons bewijzen,dat het net,het niet of wel,aankan.

En iets anders,:

Valt het U ook op dat de inschrijvingen een beetje beginnen te slabakken?

Ne mens begint al aan complottheorieen te denken.

Worden de media,radio,tv en anderen tegen gehouden,
aandacht te schenken aan "de dag van de download" want langs die kant word er niet veel gehoord
en hoe is't met die RvB's van somige forums,
worden die ook kort gehouden ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Caey
Pro Member
Pro Member
Provider

ik denk dat mensen wat moedeloos geworden zijn

Het feit dat tik dit opeens is gaan aankondigen is eerder een politieke zet van tik uit in een wanhopige poging om meer te zijn dan een overgewaardeerd forum

Trouwens Jan Margot zegt wel dat je altijd een provider vindt die goedkoper is, maar in het geval van Belgacom is het toch een stuk gemakkelijker om er eentje te vinden die goedkoper is dan eentje die effectief duurder is.

Maarja die betalen dan ook geen personeel om op het internet rond te bazuinen dat mensen hun rekeningen niet betalen ook al klagen ze dat Belgacom hen 2 keer 50euro aanrekent voor het afsluiten en aansluiten wat eigenlijk via de pc zou kunnen gebeuren. Smallband is al bijna afsluiten en dat is (gelukkig maar) nog altijd gratis.
Caey
Pro Member
Pro Member
Provider

ceurrrix schreef:Simpel voorgesteld,er zijn +/- 110 000 marginalen die niet toekomen met hun limieten en blokken bijkopen.
Hij bedoelde een marginaal aantal, maar zijn woordkeuze is een beetje verkeer gekozen. Nuja het is ook maar voor het eerst dat zo'n marginaal aantal klagers de media zo frequent haalt.

Trouwens met zijn 6%, ik wil wel eens een grafiek zien waarop het gemiddeld verbruik staat van alle gebruikers. En liefst nog eentje van 06,05,04,03,02,01 (sinds de laatste limietverhoging dus). 't noemt een histogram margot...
Ze mogen dan wel 99,7% dekking hebben, in het land van Belgacom liggen enkel kasseiwegen.
verb
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer
Provider

Ik heb weer een bevriend koppel geholpen met een overstap van Belgascum naar een deftige provider, sinds zoonlief een PS3 had moesten er elke maand volumeblokken bijgekocht worden en dat werd een dure grap. Binnenkort mogen zij van Dommel Netconnect genieten, en met het geld dat ze in hun zak houden kunnen ze iets leuks doen.

Mensen verlossen van oplichters geeft zo'n heerlijk warm gevoel vanbinnen he :-D
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer
Provider

verb schreef: Mensen verlossen van oplichters geeft zo'n heerlijk warm gevoel vanbinnen he :-D
The true spirit of Xmas :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider

Wat een bende bleiters...
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:
Provider

Goendi schreef:Wat een bende bleiters...
op wie heb je het? :roll:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider

Op de laatste paar posts die een ongezien niveau bereiken?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”