Sinds2 weken ongeveer ben ik aangesloten bij dommel. Alles in orde enzo
Ik had zelf mijn adsl abbo opgezegd bij belgacom en dat was dus blijkbaar wel allemaal goed en wel.
Tot nu .. ik krijg een mail van dommel "De oplevering van adsl op deze lijn is door belgacom voorlopig afgewezen omdat er een bestaand order op deze lijn lopende is." Nu vanaf de 13e december is mijn adsl lijn dus gewoon dood en dommel krijgt de lijn niet van belgacom atm. Nu zeggen ze bij belgacom dat ik moet wachten tot de 13e, en dan kan ik dommel bellen en claimen zij opnieuw de lijn..
Nu zit ik dan gezellig in men examens en heb ik mijn internet GVD echt wel nodig. Ook lieten ze me weten dat de eindejaarsperiode een moeilijke periode is en dat het heropenen van mijn lijn wel tot 10 dagen kan duren!!!
DAT MEEN JE TOCH NIET ?? 10 DAGEn
Hier moet ik toch iets aan kunnen doen?! Ik heb men inet gewoon nodig. HELP!!
opzegging belgacom problemen .. tijdje geen internet?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
.... vijgen na pasen natuurlijk, maar het is altijd wel een beter idee om kritische aanvragen en veranderingen te doen NA een periode waarbij je zeker moet kunnen beschikken over een dienst, en niet _ervoor_. Periode's van enkele weken internetloos vallen bij ISP wisseling is 1 van de dingen waar de hogere instanties iets aan willen veranderen, maar vandaag is het nog steeds vrij vaak voorkomend.
Dat gezegd zijnde, denk niet dat je er veel aan kan gaan doen. Als het totaal fout loopt en je internettoegang enkel nodig hebt voor pakweg je lessenrooster of examenrooster af te halen, haal dan je analoge modem maar onder het stof uit en maak een gratis account aan bij pakweg Tele2. In het allerergste geval kan je daar tenminste nog mee op het net.
Is nog altijd gratis bij Tele2, en dan heb je ook onmiddelijk de heerlijke smalbandervaring van Telenet eens mogen meemaken. Ah yes, 56K. En dat was snel voor die tijd hé, mijn eerste modem was een 300baud accoustic coupler van Radio Shack ....
Dat gezegd zijnde, denk niet dat je er veel aan kan gaan doen. Als het totaal fout loopt en je internettoegang enkel nodig hebt voor pakweg je lessenrooster of examenrooster af te halen, haal dan je analoge modem maar onder het stof uit en maak een gratis account aan bij pakweg Tele2. In het allerergste geval kan je daar tenminste nog mee op het net.
Is nog altijd gratis bij Tele2, en dan heb je ook onmiddelijk de heerlijke smalbandervaring van Telenet eens mogen meemaken. Ah yes, 56K. En dat was snel voor die tijd hé, mijn eerste modem was een 300baud accoustic coupler van Radio Shack ....
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hmm ik dacht dat er nooit probleem was bij overstap van belgacom naar dommel, en dat dommel zelf zorgt voor de opzeg van belgaco?
tsja, met wat geluk pik je een onbeveiligd draadloos netwerk op van een gebuur, ik heb er hier constant 2
tsja, met wat geluk pik je een onbeveiligd draadloos netwerk op van een gebuur, ik heb er hier constant 2
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Over Belgacom gesproken, vandaag een telefoontje gehad van hen, ging zo'n beetje als volgt,
Operator : " dag meneer, ben van Belgacom en blablabla ... hebt U soms even tijd"
Ikke : (normaal hou ik me niet bezig met zulke zaken maar nu voelde ik iets aankomen, zei dus) "ja"
Operator : " hebt U soms een ADSL internet aansluiting"
Ikke : "Ja"
Operator : "welke provider hebt U"
Ikke : "Dommel"
Operator : "Dag meneer"
en verbinding werd verbroken ... hmm, wat zou de reden toch kunnen zijn dat ni ze niet verdergingen
Operator : " dag meneer, ben van Belgacom en blablabla ... hebt U soms even tijd"
Ikke : (normaal hou ik me niet bezig met zulke zaken maar nu voelde ik iets aankomen, zei dus) "ja"
Operator : " hebt U soms een ADSL internet aansluiting"
Ikke : "Ja"
Operator : "welke provider hebt U"
Ikke : "Dommel"
Operator : "Dag meneer"
en verbinding werd verbroken ... hmm, wat zou de reden toch kunnen zijn dat ni ze niet verdergingen
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je zou beter positief geantwoord hebben
Hem een beetje uithoren over ADSL bij Belgacom en de toekomst met VDSL2... niet ?
Hem een beetje uithoren over ADSL bij Belgacom en de toekomst met VDSL2... niet ?
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
LOL?Sido schreef:Over Belgacom gesproken, vandaag een telefoontje gehad van hen, ging zo'n beetje als volgt,
Operator : " dag meneer, ben van Belgacom en blablabla ... hebt U soms even tijd"
Ikke : (normaal hou ik me niet bezig met zulke zaken maar nu voelde ik iets aankomen, zei dus) "ja"
Operator : " hebt U soms een ADSL internet aansluiting"
Ikke : "Ja"
Operator : "welke provider hebt U"
Ikke : "Dommel"
Operator : "Dag meneer"
en verbinding werd verbroken ... hmm, wat zou de reden toch kunnen zijn dat ni ze niet verdergingen
Ze willen de grootgebruikers blijkbaar niet echt terug .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2044
- Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
- Locatie: Genk
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
....'t is toch ook al weer wat anders als de vorige officiele reactie. ("Dommel ?" Nooit van gehoord).
Maar inderdaad, meestal wordt er nog even doorgevraagd. Bij mijn antwoord (T2) werd er gevraagd wat de redenen waren. Unlimited en all-in tegen 50€ per maand, en ik heb beleefd gevraagd me enkel terug te bellen wanneer ze een aanbod hadden dat daarmee overeenkwam.
Nooit meer iets gehoord van BGC.
Maar inderdaad, meestal wordt er nog even doorgevraagd. Bij mijn antwoord (T2) werd er gevraagd wat de redenen waren. Unlimited en all-in tegen 50€ per maand, en ik heb beleefd gevraagd me enkel terug te bellen wanneer ze een aanbod hadden dat daarmee overeenkwam.
Nooit meer iets gehoord van BGC.