Hallo,
Ik heb zo juist in het CRM paneel boost pack geactiveerd. Ik kreeg daarna enkel te zien dat de "activatie gestart" is. Hoelang duurt het nu effectief voordat ik een hogere upload rate heb? Moet ik daarvoor mijn router gewoon even herstarten, of moet Belgacow vanalles met mijn lijn gaan doen?
En hoe zit het met de annuleringsmogelijkheden van Boost Pack Ik ben nu ongeveer een jaar klant, kan ik boost pack dan cancellen wanneer ik maar wil? Of moet ik telkens een jaar wachten?
Activatie Boost Pack
Sorry het is met nog niet helemaal duidelijk:Sniffie schreef:is een contractje van een jaar zoals je abbo , de activering gebeurd met de volgende reset van je lijn .
Wanneer kan je boost pack dan annuleren? Pas na als je het een jaar hebt? Of wanneer je contract (van je abbo) al een jaar (of meer) loopt?
Volgende reset van lijn = wanneer je een nieuw IP krijgt? Of kan ik dit forceren door mijn router te rebooten (doet ie automatisch elke nacht)?
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
dat is niet wat ik bedoel , normaal is het de reset van je datalimiet.Goztow schreef:Een reset gebeurt als je je router even afzet en aflaat en dan weer aanzet.
@seppevs
ik vermoed dat het samenloopt met je abbo anders heb je er geen duidelijk zicht op hè!
Ah er staat nu het volgende mee in het control panel:
En als ik op de "I" druk krijg ik oa het volgende te zien:
Die 2008/01/28 staat bij renew date, dus ik neem aan dat ik het elke maand kan annuleren omdat ik al langer dan een jaar klant ben. Al staat er nu enkel een "X" naast (= no option available), maar dat is misschien omdat het nog niet geactiveerd is.[002] *nummerke* adsl boost package *mijn telefoonnr* 2008/01/28 active
En als ik op de "I" druk krijg ik oa het volgende te zien:
Ik denk dat het hier dus over de activatie van boost pack gaat.expected activation date : 17/12/2007
(14.00u - 18.00u)
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
het is hier al te sprake gekomen, ik denk dat je dat NIET maandelijks kan afzeggen zenne.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
't is hier ooit gepost geweest van iemand die zijn boostpack wou opzeggen maar dat ging niet, hij zat er een jaar aan vast. kan topic niet meer terug vinden. misschien eens informeren bij dommel zelf. maar ja, je had dat misschien beter gedaan voor de bestellingGoztow schreef:Ik vermoed dat je terug voor een jaar vast zit.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect