hallo, ik heb sinds een week een scarlet abonnement en ben totaal niet tevreden. ik woon in lommel en zou graag willen weten of er iemand anders een verbinding heeft die sneller kan als 1 mbps
ik vraag dit omdat ik vandaag te horen kreeg dat ik 4.2 km van de centrale woon en hoopde dat iemand anders mischien via een andere centrale wel sneller internet heeft
alvast bedankt
lommel centrales
- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Hallo,
Vergeet niet dat Belgacom aan de andere ISP's meestal de langere zijde van het koper aanbiedt, hierdoor kan het zijn dat je buurman die bij Belgacom is, op 1 of 2 km zit en jij op 4 of 5. Kan je provider niks aan doen, dat is de hoofdreden waarom ik nog steeds bij Belgacom een verbinding heb.
Hopelijk gaat het BIPT hier ooit eens wat aan doen, zodat het "eerlijke" concurrentie word.
Vergeet niet dat Belgacom aan de andere ISP's meestal de langere zijde van het koper aanbiedt, hierdoor kan het zijn dat je buurman die bij Belgacom is, op 1 of 2 km zit en jij op 4 of 5. Kan je provider niks aan doen, dat is de hoofdreden waarom ik nog steeds bij Belgacom een verbinding heb.
Hopelijk gaat het BIPT hier ooit eens wat aan doen, zodat het "eerlijke" concurrentie word.
![Afbeelding](http://www.auplod.com/u/lopadub5b97.png)
de afstand van de centrale hangt af van..
je kan het al raden, de plaats waar je woont. Iemand anders die dichter woont zal natuurlijk een snellere verbinding hebben.
Verder is 1mbit voor 4.2 wel erg weinig. 2.2 of 3.3 zou toch wel moeten kunnen. Tenzij de kwaliteit van de kabels zo slecht is.
je kan het al raden, de plaats waar je woont. Iemand anders die dichter woont zal natuurlijk een snellere verbinding hebben.
Verder is 1mbit voor 4.2 wel erg weinig. 2.2 of 3.3 zou toch wel moeten kunnen. Tenzij de kwaliteit van de kabels zo slecht is.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Denk je nu echt dat wanneer jij als gewone Belgacom telefonieklant, ADSL aanvraagt bij een andere ISP, BC je op een andere koperpaar gaat steken om je te pesten?die_ene schreef:Vergeet niet dat Belgacom aan de andere ISP's meestal de langere zijde van het koper aanbiedt, hierdoor kan het zijn dat je buurman die bij Belgacom is, op 1 of 2 km zit en jij op 4 of 5.
ze vertelde mij dat ze hem mischien tot 1.5 op konden schroeven maar dat is nog steeds niks als je een 6 mbps abonnement hebthellsnake schreef:de afstand van de centrale hangt af van..