TV via Satelliet

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Er was al eens een topic daarover, hier nog eens mijn visie!
Ben een tevreden klant bij ADSL (Skynet) de verbinding werkt stabiel met zelden een interrupt.
Een tevreden klant blijft waar hij is :!:
PiR² schreef:Zo ne schotel is een statussymbool. Hoe groter, hoe beter.

Ontvang TV via Satelliet Astra, VRT - Canvas - RTBF 1 en RTBF 2 via normale TV antenne .
Geen probleem wat betreft de ontvangst, prima beeldkwaliteit en geen kabel abonnement huren.
De Sat installatie is een dubbele Twin kop met twee ontvangers eraan, een voor de dochter boven en een receiver onder.
Heeft hier een diameter van 90 cm en dit valt best mee, kostprijs van installatie al dik terug verdient ipv jaarlijkse bijdrage aan kabel TV.
(is al 10 jaar in werking, wat betreft de opstelling, achterkant van het huis zodat dit niet teveel opvalt.)
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 09 aug 2005, 05:27, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Heatryn
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Zo'n satteliet en een antenne spreekt me hier ook wel aan. Heel veel posten. :P

VTM zie ik ook niet bijzonder veel naar, maar naar VT4, Kanaal 2, TV1-2 zie ik toch wel geregeld naar.

Maar ik denk niet dat m'n ouders ermee gaan instemmen om zo'n lelijk ding aan ons huis te monteren. De stijl laat het trouwens ook al niet toe.

Als er nu een oplossing zou bestaan om een antenne vanachter in de tuin op een paaltje te bevestigen en niet aan het huis moet bevestigd worden zou ik dit wel zien zitten. :-D
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heatryn schreef:Als er nu een oplossing zou bestaan om een antenne vanachter in de tuin op een paaltje te bevestigen en niet aan het huis moet bevestigd worden zou ik dit wel zien zitten. :-D

Volgens mij kan dat hoor... een schotel hoeft niet *per definitie* aan het huis vast te hangen. Dus paal in de grond, stevig verankeren en aanschaffen die schotel ! :-)
If you can't beat them, confuse them.
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hier frequentie tabel Astra > http://www.pirmasoft.de/astra/e_astra.htm
Hier frequentie tabel Hotbird > http://www.lyngsat.com/hb3.shtml
Tekening werd gemaakt voor een bekende voor richting van één Parabool met dubbele LNC voor Astra & Hotbird
Bijlagen
sat 2.jpg
(7.92 KiB) 207 keer gedownload
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”