Al vanaf ik belgacom heb ondervind ik meestal enkele weken zeer "goede" snelheden. Wel 1.1 ipv 3.3 maar toch daarmee valt te leven.
Maar dit wordt regelmatig afgewisseld met een week of 2 snelheden die uiterst bedroevend zijn.
Webpages openen duurt 10 a 15 minuten. MSN die soms uitvalt omdat de connectie te traag is.
Ik heb al 2 keer de technieker van belgacom over de vloer gehad.
Heeft mijn bekabeling en settings gecontroleerd. Ook al is nieuwe modem gebracht maar toch blijft dit regelmatig gebeuren.
Ben nog nooit over mijn limiet geweest(heb nog 2 volumepacks over).
Heb een speedtouch home, gebruik win XP.
Heeft iemand anders dit probleem of weet hij een oplossing? Bij belgacom kunnen ze me niet helpen of willen ze het niet en anders stap ik gewoon over naar telenet.
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 21 kbit/s or 3 kbyte/s
- Upload speed : 102 kbit/s or 13 kbyte/s
Tue Oct 14 2003 at 13:32:55 UTC+0200
om bizarre redenen is mijn upload meestal veel hoger dan download in speedtests
snelheid van belgacom dikwijls omlaag
Zoek eens in de Tutorials op deze Website.
Hier al een link waar je voldoende info krijgt. > Klik hier ivm de opstelling, splitters enz.... in pdf kun je vergroten en of verkleinen (loupe)
Er bestaan ook verschillende topics over dit thema op deze website even zoeken gebruiken...
Als je de technieker van BGC bij je thuis hebt, vraag dat hij een test doet met zijn PC en splitter ofwel is er een fout in de centrale, eventueel defecte dslam.
Hier nog een link (topic)> Hier
Hier al een link waar je voldoende info krijgt. > Klik hier ivm de opstelling, splitters enz.... in pdf kun je vergroten en of verkleinen (loupe)
Er bestaan ook verschillende topics over dit thema op deze website even zoeken gebruiken...
Als je de technieker van BGC bij je thuis hebt, vraag dat hij een test doet met zijn PC en splitter ofwel is er een fout in de centrale, eventueel defecte dslam.
Hier nog een link (topic)> Hier
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Das wel raar... Zo een Speedtouch home is nogthans een goeie modem. Je kan zelf je lijn testen met zo een modem. Klik hier. Doe de lijntest eens en post hier dan je resultaten. Ik vrees dat er echt ergens een serieuze storing is zenne.
Hebben ze van BGC uit je lijn al uitgemeten? En als die technieker zijn laptop aansloot bij jou? Haalde die dan ook zo een snelheden? of waren de zijne wel in orde?
Cheers
Hebben ze van BGC uit je lijn al uitgemeten? En als die technieker zijn laptop aansloot bij jou? Haalde die dan ook zo een snelheden? of waren de zijne wel in orde?
Cheers
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zeker dat je niet op smallband zit? Ook niet via een foutje bij Skynet? Dit omdat je spreekt van een aantal weken maar...
Misschien eens proberen met een account van een vriend ofzo..eens inloggen en dan kijken of je zelfde snelheid haalt, indien ja: dan linetest van SpeedTouch home eens bezien en bekabeling nakijken.. indien je niks vind bij jou: bekabeling, splitters, os (probeer desnoods eens met andere pc of op ander tel.contact) dan kan je belgacom wel best eens bellen.
Misschien eens proberen met een account van een vriend ofzo..eens inloggen en dan kijken of je zelfde snelheid haalt, indien ja: dan linetest van SpeedTouch home eens bezien en bekabeling nakijken.. indien je niks vind bij jou: bekabeling, splitters, os (probeer desnoods eens met andere pc of op ander tel.contact) dan kan je belgacom wel best eens bellen.
I love it when a plan comes together!