internet op vakantie aan zee

Plaats reactie
mozna
Starter
Starter
Contacteer:

volgende week trekken we een weekje naar zee (st. idesbald). ik zou graag af en toe mijn mail checken, maar helaas is op het appartement geen telefoonlijn, laat staan breedband.

ik heb een proximus abonnement en een Sony ericsson K610i met ondersteuning voor UMTS. o ja en natuurlijk ook een laptop met bluetooth en wifi ondersteuning (zalige macbook).

kan ik eventueel iets tijdelijks va proximus doen? of weet iemand daar van wifi hotspots? internetwinkel?...

alvast bedankt voor jullie tips!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Hier in Blankenberge is er een draadloos netwerk over de stad (niet helemaal). Moet je wel voor betalen. Afhankelijk voor hoelang.

Weet niet of dat daar ook zo is. Anders internetcafé of proberen op een draadloos, onbeveiligd netwerk in de buurt.
rowan
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Als je belgacom adsl hebt, kan je afhankelijk van je abbo gratis surfen via de hotspots. http://www.belgacom.be/hotspot
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

met wat geluk zit er iemand in de buurt met een onbeveiligde wifi verbinding :-)
Is mss niet echt legaal, maar als het gewoon voor je mails is ...
en ze moeten trouwens maar slimmer zijn, zeker in een toeristische buurt
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

ivm die umts: op de site van proximus, staan er tarieven per uur, wat zonder abbo lijkt te zijn (50cent/5minuten~5euro/uur), dus tijdelijk
HANs
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 1 keer

probeer de trial van vodofone life connect bij proximus gedurende 1 maand gratis.
zippie666
Pro Member
Pro Member

http://docs.lucidinteractive.ca/index.p ... s_Networks

Maar be warned, als je betrapt wordt ga je er niet goed van zijn! Inbreken in een netwerk zonder toestemming van de eigenaar is een strafbaar feit. Mijn link is enkel voor educatieve doeleinden, zeg dat zippie het u gezegd heeft!

Aan de mods: als jullie dit erover vinden mogen jullie gerust mijn post verwijderen!
Blue-Sky
Erelid
Erelid

zippie666 schreef:Inbreken in een netwerk zonder toestemming van de eigenaar is een strafbaar feit.
Of lees ook deze thread ->, EEN BRUG TE VER - Gratis breedband Internet via de buurman :???:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”