Ik heb een dommel abonnement genaamd netconnect en dit samen met een boosterpack zodat ik 60gb kan afhalen per maand.
Maar vanaf 1juli 2007 zouden de limieten verhoogd worden naar 75gb?
wat moet dat nu met dat boosterpack?

Greetz
Het zou een mooi vermoeden zijn en het lijkt me ook het meest logische.hellsnake schreef:Het boostpackage is er vooral omdat je een hogere uploadsnelheid krijgt.
En vanaf juli krijg je gewoon 85GB met boostpackage vermoed ik.
die krijgt 150GBRimson schreef:en voor netconnect plus ?
je bent ook niet verplicht om alles op te gebruiken eh.Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
gaan ze ons ook hogere snelheden geven om da vol te krijgen tegen het einde van de maand ?
Is het een noodzaak om het vol te krijgen ? Moet dat nu echt ?Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
gaan ze ons ook hogere snelheden geven om da vol te krijgen tegen het einde van de maand ?
Je bestelt een drankje, je krijgt een ton, en je klaagt?Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
Mooie vergelijkingmeon schreef:Je bestelt een drankje, je krijgt een ton, en je klaagt?Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
Wat een vreemde gedachtensprong...Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
8 Mbit is het snelste dat je kunt gaan. Belgacom kan zéker die snelheid aan, maar de klanten vragen niet naar snelheid, ook niet naar meer volume, maar naar ... jawel: service en naar extra diensten zoals foto's afdrukkenTomG schreef:Wat een vreemde gedachtensprong...Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
Je drinkt toch ook geen vat wijn uit omdat je die krijgt ipv een krat flessen?![]()
En ADSL (ik bedoel dan niet ADSL2 en VDSL) kan al vaak niet hoger dan 4 Mbit. In theorie is 8 Mbit mogelijk, sommige providers bieden er 6.
Je kan de logica omdraaien. Omdat je niet zeker bent dat je genoeg hebt volgende maand met je vat wijn ( familie feestje of zoTomG schreef: Wat een vreemde gedachtensprong...
Je drinkt toch ook geen vat wijn uit omdat je die krijgt ipv een krat flessen?![]()
Daar ben ik toch niet zo zeker van. Hoeveel klanten zijn er niet die nog geen 4 mbit profiel aankunnen omdat ze te ver van de centrale wonen.Lord Utopia schreef:8 Mbit is het snelste dat je kunt gaan. Belgacom kan zéker die snelheid aan, maar de klanten vragen niet naar snelheid, ook niet naar meer volume, maar naar ... jawel: service en naar extra diensten zoals foto's afdrukkenTomG schreef:Wat een vreemde gedachtensprong...Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
En ADSL (ik bedoel dan niet ADSL2 en VDSL) kan al vaak niet hoger dan 4 Mbit. In theorie is 8 Mbit mogelijk, sommige providers bieden er 6.
Je krijgt gelukkig wel iedere maand een nieuw vat.Arqentus schreef:Je kan de logica omdraaien. Omdat je niet zeker bent dat je genoeg hebt volgende maand met je vat wijn ( familie feestje of zoTomG schreef: Wat een vreemde gedachtensprong...
), drink je nu liever een beetje meer van je vat. Of je bent hebt last van alcoholisme, en je drinkt je vat altijd leeg
Ma3d downloads doe je toch op school ? Toen ik op de PIH zat haalde je die daar binnen aan 10 Mb/skindtje schreef: Ook dingen zoals ma3d,...
Het doel van een laptop is toch dat het portable is ? Of heb je zo een desktopvervangend-100 kilo wegend-17"-model ?kindtje schreef:Zie me mijn laptop nog niet meesleuren naar de unief.
Same here... De ene maand kom ik nauwelijks aan 20GB en de andere maand kom ik aan 45GB of meerunrealiac schreef: Het hangt van maand tot maand af. Sommige zou ik erover graken, andere keren weer niet.
Zolang er in die ton Bier zit... geen probleemmeon schreef:Je bestelt een drankje, je krijgt een ton, en je klaagt?Rimson schreef:ow my god ... krijg nu al amper mijn limiet vol
HéHézippie666 schreef:verb schreef:Maar met 85Gb limiet en happy hours kom ik waarschijnlijk nooit meer op mediumband
'640K software is all the memory anybody would ever need on a computer.', Bill Gates
Dommel zal geen ADSL2+ aanbiedenAeroFury schreef:Zullen we veel moeten bijbetalen voor ADSL2?
²DarthDavy schreef:Ik verbruik maar 15GB van mijn 50. Het is gewoon relax dat ik me geen zorgen over m'n limiet moet maken en zo hoort het. Ge moet het ook niet op gebruiken, da's niet de bedoeling. De bedoeling is zonder zorgen van internet gebruik maken.
vraag mij dat ook af,ik vermoed vanaf de 19e,omdat dan de teller pas ingaat.Of doen ze gewoon "met 1 druk op de knop" alles +50%?zippie666 schreef:Vraagje ivm 1 juli, en dit lijkt me de meest gepaste plaats (ga er geen topic voor openen).
Mijn meter is vandaag de 19de gereset, hoe gaat dat in zijn werk gaan, ga ik op 1 juli weer een reset krijgen met de volgende reset weer de 19de dan? Of zou dat zonder reset gebeuren?
Waarschijnlijk dat ze gewoon een query draaien op hun database. Als ze een beetje een slimme database design hebben, moeten ze een stuk of 5 rows updaten ( voor iedere formule ), en zou iedereen meer limiet moeten hebben.laurens7 schreef:vraag mij dat ook af,ik vermoed vanaf de 19e,omdat dan de teller pas ingaat.Of doen ze gewoon "met 1 druk op de knop" alles +50%?
toen ze upload afschaften, zat ik ervoor al op mediumband. door 45down en 5 up. daarna (maar voor invoeging van unlimited upload) had ik op mediumband zeker 10GB binnengehaald. de dag dat upload unlimited werd, zei dommel kijk: ge hebt 45 gedownload op breedband en 5 GB geupload dus zetten ze mij op breedband met nog 5GB te gaan. dus zonder die 10GB op medium er bij te tellenzippie666 schreef:Vraagje ivm 1 juli, en dit lijkt me de meest gepaste plaats (ga er geen topic voor openen).
Mijn meter is vandaag de 19de gereset, hoe gaat dat in zijn werk gaan, ga ik op 1 juli weer een reset krijgen met de volgende reset weer de 19de dan? Of zou dat zonder reset gebeuren?