vraagje oplevering edpnet

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

van zodra mijn adsl aansluiting bij edpnet is opgeleverd, kan ik dan eveneens ook nog surfen via mijn andere adsl provider (evonet)? Van evonet heb ik al bevestiging gekregen dat de dienst zal stopgezet worden eind van de maand. maar als ze nu bij belgacom in de centrale de switch al maken van evonet naar edpnet, is het dan meteen gedaan met evonet ? Stel dat die 2 tegelijkertijd zouden werken kan je de snelheden van evonet en edpnet dan bundelen :roll: ?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb zelf (noodgedwongen) ook de overstap van Evonet naar Edpnet gemaakt. Bij mij was het zo dat ik een tijdje (voor de officiële oplevering van Edpnet) gesurft heb aan de snelheden van Edpnet (die hoger was dan die van Evonet) maar met de log-in gegevens van Evonet. Pas een paar dagen daarna kon ik niet meer inloggen met mijn Evonet gegevens. Ik heb geen seconde zonder internet gezeten.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 5 keer

bartman schreef:Stel dat die 2 tegelijkertijd zouden werken kan je de snelheden van evonet en edpnet dan bundelen :roll: ?
Nope, door een trechter waar maximum 1 liter/sec door kan zal er maximum 1 liter/sec gaan, of jer er nu 1, 2 of 3 in giet.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Uzzi schreef:Ik heb zelf (noodgedwongen) ook de overstap van Evonet naar Edpnet gemaakt. Bij mij was het zo dat ik een tijdje (voor de officiële oplevering van Edpnet) gesurft heb aan de snelheden van Edpnet (die hoger was dan die van Evonet) maar met de log-in gegevens van Evonet. Pas een paar dagen daarna kon ik niet meer inloggen met mijn Evonet gegevens. Ik heb geen seconde zonder internet gezeten.
kan ik ergens "zien" via welke ik surf, want de verbinding komt automatisch tot stand eens pc opgestart is.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

EDPnet stuurt je een email met de abonnements-gegevens: login gebruikersnaam + paswoord en de vermoedelijke datum van activatie. Ter info: de bestelling deed ik op 14 mei en die mail kwam binnen op 29 mei (en 8 juni is mijn activatie).

Je zal het wel merken wanneer de echte overschakeling gebeurt, aangezien je dan geen connectie meer krijgt op je oude login, en dan is het gewoon een kwestie van in je router de gebruikersnaam en paswoord te veranderen.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”