BEn ik de enige bij wie de connectie zo onstabiel is de laatste week.
Zone Gent?
als ik niet de enige ben, denk ik toch om binnenkort over te schakelen.
Hoe zit dat trouwens? Brengt Dommel dat zelf in orde of moet ik abo zelf opzeggen bij Fulladsl?
Fulladsl
Daarmee dat ik het vroeg: wist het ook dat het bij skynet geen probleem is, maar weet niet hoe het zit bij fulladsl.
Telkens als ik bij fulladsl nog meer begin van overstappen ontwijken ze de vraag of antwoorden ze niet terug.
Leuk is anders
Telkens als ik bij fulladsl nog meer begin van overstappen ontwijken ze de vraag of antwoorden ze niet terug.
Leuk is anders
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Aangetekend opzeggen, dan kunnen ze niks meer ontwijken.kindtje schreef:Daarmee dat ik het vroeg: wist het ook dat het bij skynet geen probleem is, maar weet niet hoe het zit bij fulladsl.
Leuk is anders
Verbinding die soms wegavlt voor enkele seconden/ downloaden dat vaak tergend traag gaat en andere momenten verbluffend rap.lithion schreef:Wat versta je onder onstabiel? Verbinding die verbreekt of traag gaat?
Er zit geen constante in.
Ik heb een vraagje: ik heb een abonnement bij Fulladsl. Nu dacht ik: geweldig, 6 Mbit, dat wordt lekker blazen. Blijkbaar surf ik echter tegen iets minder dan 3Mbit, bij fulladsl zeggen ze dat ik te ver van de centrale afzit. Kan ik ergens te weten komen hoe ver ik er effectief vanaf zit? En wat is het maximum dat je ervan af kunt zitten om 6 Mbit te krijgen?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Je kunt dat mss vragen aan hen, òf je kunt het vragen aan BGC. Zeggen dat je geintereseerd bent in skynet, en vragen hoever je van de centrale zit etc etc. En dan op het einde zeggen, nee, ik heb me bedacht. Snap je ? :+finchy schreef:Ik heb een vraagje: ik heb een abonnement bij Fulladsl. Nu dacht ik: geweldig, 6 Mbit, dat wordt lekker blazen. Blijkbaar surf ik echter tegen iets minder dan 3Mbit, bij fulladsl zeggen ze dat ik te ver van de centrale afzit. Kan ik ergens te weten komen hoe ver ik er effectief vanaf zit? En wat is het maximum dat je ervan af kunt zitten om 6 Mbit te krijgen?
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Staat er op de site van EDPNet geen afstandschecker?finchy schreef:Ik heb een vraagje: ik heb een abonnement bij Fulladsl. Nu dacht ik: geweldig, 6 Mbit, dat wordt lekker blazen. Blijkbaar surf ik echter tegen iets minder dan 3Mbit, bij fulladsl zeggen ze dat ik te ver van de centrale afzit. Kan ik ergens te weten komen hoe ver ik er effectief vanaf zit? En wat is het maximum dat je ervan af kunt zitten om 6 Mbit te krijgen?
Ach ja, face it, fulladsl is de goedkoopste, maar tis wel dikke rommel. Moest ik geen korting krijgen door mijn leraar-zijn was ik waarschijnlijk ook bij een andere provider. Maar ja, ik wil zo graag 3 of 4 euro uitsparen per maand he 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Ik ben niet ontevreden over fulladsl maar er zijn een paar punten die ik nogal vervelend vind.
Vroeger had ik een Geekadsl abo bij Realdsl voor 54 euro met fixed ip en 4096/512.
Nu fulldsl dit (fixed ip voor zelfde prijs) overgenomen heeft is de upload echter teruggegaan van 512 naar 384.
Niet veel verschil misschien, maar die 512 was voor mij al aan de krappe kant.
Ook hinderlijk is de 24 uur disconnect.
24 uur na het starten van een verbinding wordt de verbinding weer verbroken, dit kan toevallig op een druk moment zijn.
Beter zou het zijn deze disconnect om bv elke nacht om 05:00 uur te laten plaats vinden. (zoals evonet.be dat bv doet iedere 3 dagen met mijn 2e adsl lijn)
Of helemaal niet.
Vroeger had ik een Geekadsl abo bij Realdsl voor 54 euro met fixed ip en 4096/512.
Nu fulldsl dit (fixed ip voor zelfde prijs) overgenomen heeft is de upload echter teruggegaan van 512 naar 384.
Niet veel verschil misschien, maar die 512 was voor mij al aan de krappe kant.
Ook hinderlijk is de 24 uur disconnect.
24 uur na het starten van een verbinding wordt de verbinding weer verbroken, dit kan toevallig op een druk moment zijn.
Beter zou het zijn deze disconnect om bv elke nacht om 05:00 uur te laten plaats vinden. (zoals evonet.be dat bv doet iedere 3 dagen met mijn 2e adsl lijn)
Of helemaal niet.