kan atm ni inloggen, is al paar dagen zo
hangt gewoon op "authenticating" en timed dan uit.. so dnow ofer iets mis is dusjah vraagk het ma is
newsserver problemen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Geen probleem hier met de nieuwsserver. Maar waarom wil je op ATM inloggen hiervoor?Tracer07 schreef:kan atm ni inloggen, is al paar dagen zo
hangt gewoon op "authenticating"
Kan iemand dit misschien vertalen naar het Nederlands?Tracer07 schreef: en timed dan uit..
so dnow ofer iets mis is dusjah vraagk het ma is
lol ja, had niet gedacht dat men post zo onverstaanbaar zou zijn.
kzal he zelf even vertalen.
"ik kan op het moment gewoon niet inloggen op de nieuwsserver, geen foutboodschap van "limit reached on your node" of "too many connections"
gewoon : status blijft connecting / authenticating .. en de verbinding krijgt dan een timeout na een minuutje"
kzal he zelf even vertalen.
"ik kan op het moment gewoon niet inloggen op de nieuwsserver, geen foutboodschap van "limit reached on your node" of "too many connections"
gewoon : status blijft connecting / authenticating .. en de verbinding krijgt dan een timeout na een minuutje"
-
- Premium Member
je mag maximaal 10 gig afhalen van de edpnet nieuwsserver. Je zit er misschien over?
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Niet alle leech programma's geven de boodschap dat je aan je limiet zit, of toch niet op een plaats waar je het direct ziet, maar mss wel bij de logs...
Ik gebruik Newsbin pro, en die geeft ook niet altijd de verwittiging, dus volgens mij zit je ook gewoon aan je limiet
Maar geen nood, de limiet van de nieuwsserver wordt vernieuwt elke eerste dag van de maand, om middernacht dus
Ik gebruik Newsbin pro, en die geeft ook niet altijd de verwittiging, dus volgens mij zit je ook gewoon aan je limiet
Maar geen nood, de limiet van de nieuwsserver wordt vernieuwt elke eerste dag van de maand, om middernacht dus
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik gebruik "newsbin Pro" om wat door de groepen te browsen en afzonderlijke files te downloaden en "Newsleecher" als ik een volledig programma ofzo wil afhalen met behulp van nzb files