hoe zit het met andere providers. Op de website van Dommel staat er dat als je verhuist, je een nieuw contract moet aanvragen als je een nieuw belgacomnummer krijgt.
Aangezien ik ga verhuizen van W-Vl naar O-Vl zou dat betekenen dat ik 6 maanden internet moet betalen voor verblijf in W-Vl. Dit betekent dus met andere woorden dat ik door te verhuizen niet anders kan doen dan abo op te zeggen. Met andere woorden verhuizen van het abo is niet mogelijk??
Ik weet niet of dit bij andere ISPs transparanter.
Wat ik aanvaardbaar zou vinden is om abo te verhuizen naar O-Vl en indien nodig een nieuwe setup kost te betalen in nieuwe woonst.
Iemand ervaing met verhuizen + abo dommel????
Als blijkt dat ik gedurende resterende 6 maanden dubbel zou moeten betalen (W-Vl+ O-Vl) dan verander ik van ISP wegens te weinig flexibiliteit
verhuizen < 1 jaar abonnement
skommel schreef:t-town schreef:kan je bij belgacom niet vragen om je nummer over te laten schakelen naar je nieuwe woonplaats?
als het om het tel nummer gaat> W-Vl >O-VL => ander zone nummer.
en als je van telenet naar belgacom (telefonie) verandert en je wilt nummer bewaren moet je extra kosten betalen en hoe lang duurt dat?
alvast bedankt
Skommel:
Ik zou toch bellen naar dommel dan ben je 100% zeker !
DimaX schreef:skommel schreef:t-town schreef:kan je bij belgacom niet vragen om je nummer over te laten schakelen naar je nieuwe woonplaats?
en als je van telenet naar belgacom (telefonie) verandert en je wilt nummer bewaren moet je extra kosten betalen en hoe lang duurt dat?
alvast bedankt
Skommel:
ja dat was ik sowieso van plan. Ik zou het helemaal niet flexibel vinden van dommel dat wanneer ik verhuis huidig abonnement zou moeten opzeggen (nog 6 maanden te gaan) Allez daar zou het mee overeenkomen en dat omdat ik naar een andere zone verhuis want als in je in dezelfde zone blijft is je nummer portabel.
In elk geval als er iemand ervaring hiermee heeft mag hij dat hier altijd toelichten. Ik zal eerst afwachten tot ik iemand van dommel heb kunnen contacteren vooraleer ik m'n conclusies trek
skommel schreef:DimaX schreef:skommel schreef:t-town schreef:kan je bij belgacom niet vragen om je nummer over te laten schakelen naar je nieuwe woonplaats?
alvast bedankt
Skommel:
ja dat was ik sowieso van plan. Ik zou het helemaal niet flexibel vinden van dommel dat wanneer ik verhuis huidig abonnement zou moeten opzeggen (nog 6 maanden te gaan) Allez daar zou het mee overeenkomen en dat omdat ik naar een andere zone verhuis want als in je in dezelfde zone blijft is je nummer portabel.
In elk geval als er iemand ervaring hiermee heeft mag hij dat hier altijd toelichten. Ik zal eerst afwachten tot ik iemand van dommel heb kunnen contacteren vooraleer ik m'n conclusies trek
Ok, kun je dan zeggen wat er zal gebeuren ? Dan weten wij ook iets meer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
skommel schreef:In elk geval als er iemand ervaring hiermee heeft mag hij dat hier altijd toelichten. Ik zal eerst afwachten tot ik iemand van dommel heb kunnen contacteren vooraleer ik m'n conclusies trek
ander nummer = extra kosten: zie antwoord van EDPnet. Of lees gewoon eens heel het topicc
kUmbro schreef:skommel schreef:In elk geval als er iemand ervaring hiermee heeft mag hij dat hier altijd toelichten. Ik zal eerst afwachten tot ik iemand van dommel heb kunnen contacteren vooraleer ik m'n conclusies trek
ander nummer = extra kosten: zie antwoord van EDPnet. Of lees gewoon eens heel het topicc
ja ok activatie kosten voor adsl op dat paar te zetten, maar toch geen volledige schade vergoeding en 6 maanden dubbel betalen toch niet ?
volgens mij ga je enkel opnieuw activatiekosten moetten betalen bij dommel, maar meer kunnen die niet vragen DENKEK. kvraag me echt af wat dommel gaat zeggen
ok, ik heb eergisteren gebeld. vlotte service!
Wat ik moet doen is een verhuis van m'n telefoonlijn aanvragen bij BGC. Dommel wordt automatisch meeverhuist. Dit is altijd zo. Ook als je bij andere ISP zit. Als dat niet transparant is!
Het gaat niet om het telefoonnummer maar ik vermoed klantnummer die waarschijnlijk logisch verbonden is met PVC.
Wat je bij verhuis niet mag doen is telefoonlijn opzeggen en nieuwe telefoonlijn aanvragen op nieuwe locatie!! want dan zit je in dat straatje van 'opzeg'
Wat ik moet doen is een verhuis van m'n telefoonlijn aanvragen bij BGC. Dommel wordt automatisch meeverhuist. Dit is altijd zo. Ook als je bij andere ISP zit. Als dat niet transparant is!
Het gaat niet om het telefoonnummer maar ik vermoed klantnummer die waarschijnlijk logisch verbonden is met PVC.
Wat je bij verhuis niet mag doen is telefoonlijn opzeggen en nieuwe telefoonlijn aanvragen op nieuwe locatie!! want dan zit je in dat straatje van 'opzeg'
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
skommel schreef:ok, ik heb eergisteren gebeld. vlotte service!
hmm ik heb het al anders gevraagd...
ik wou m'n telefoonlijn (voice) overzetten naar een VOIP provider (gratis callerid, gratis ontvangen van calls (over voip)) maar toen zij Dommel mij dat het adsl abbo op m'n telefoonnr stond... dus die ging dan ook naar die voip provider... en er moet altijd een telefoonnr zijn (die van 7euro is voldoende)
switchen dus van telefoonnr zou mij die boete, activatie (niet meer in promotie) etc opleveren