vanaf 4 juni: ADSL2+ bij Edpnet!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Zonet een mail ontvangen van edpnet:
Beste Klant
Wij hebben goed nieuws voor u, want vanaf 4 juni biedt EDPnet twee ADSL2+ abonnementen aan:
ADSL Max24 Dyn
· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· 60 GB trafiek per maand inbegrepen
(automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 GB
per begonnen GB tot 100 GB, daarna smalband)
· Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek per
maand)
· 24 mailboxen met elk 3 e-mailadressen
inclusief antivirus en antispam
(grootte per mailbox: 250 MB)
· 240 MB webspace
· Dynamisch ip-adres
· Onbeperkt aantal computers aan te sluiten
Maandelijkse kost: €39,95 (incl. BTW)
Activatiekost: €50 (incl. BTW)
ADSL Max24 Fix
· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· 100 GB trafiek per maand inbegrepen
per begonnen GB tot 200 GB, daarna smalband)
maand)
· 240 MB webspace
· Vast ip-adres
· Servers en VPN mogelijk
Maandelijkse kost: €99,95 (excl. BTW)
Activatiekost: €100 (excl. BTW)
Een vergelijking van onze producten met de concurrentie vindt u hier
ADSL Max24 zal beschikbaar zijn in grote delen van Antwerpen, Bergen, Brussel, Dendermonde, Gent, Hamme, Mechelen, Namen en Sint-Niklaas. De eerstvolgende uitbreidingen zijn voorzien in Charleroi, Leuven, Luik, Hasselt, Kortrijk, Nijvel en Wetteren. Informatie hierrond zal op onze website geplaatst worden.
Wij geven u graag een richtlijn van de haalbare snelheid, rekening houdend met uw afstand tot de dichtstbijzijnde Belgacom wijkcentrale (ook uw binnenbekabeling en kwaliteit van lijn die in de grond zit, speelt een rol):
- 0 tot 2,5 km: 24 - 15 Mbps
- 2,5 km tot 3,5 km: 15 - 10 Mbps
- 3,5 km tot 6 km: 10 Mbps - minder
Vanaf 4 juni staat alle informatie en de mogelijkheid om te bestellen online op onze website. Wij houden u in de loop van deze maand via email verder op de hoogte van onze voorbereidingen. Bent u reeds een ADSL Max-klant, dan kan EDPnet uw reeds gemeten afstand nakijken en u een richtlijn geven van wat uw snelheid zal zijn.
Heeft u alvast vragen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
Beste Klant
Wij hebben goed nieuws voor u, want vanaf 4 juni biedt EDPnet twee ADSL2+ abonnementen aan:
ADSL Max24 Dyn
· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· 60 GB trafiek per maand inbegrepen
per begonnen GB tot 100 GB, daarna smalband)
maand)
· 240 MB webspace
· Dynamisch ip-adres
Maandelijkse kost: €39,95 (incl. BTW)
Activatiekost: €50 (incl. BTW)
ADSL Max24 Fix
· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· 100 GB trafiek per maand inbegrepen
per begonnen GB tot 200 GB, daarna smalband)
maand)
· 240 MB webspace
· Vast ip-adres
· Servers en VPN mogelijk
Maandelijkse kost: €99,95 (excl. BTW)
Activatiekost: €100 (excl. BTW)
Een vergelijking van onze producten met de concurrentie vindt u hier
ADSL Max24 zal beschikbaar zijn in grote delen van Antwerpen, Bergen, Brussel, Dendermonde, Gent, Hamme, Mechelen, Namen en Sint-Niklaas. De eerstvolgende uitbreidingen zijn voorzien in Charleroi, Leuven, Luik, Hasselt, Kortrijk, Nijvel en Wetteren. Informatie hierrond zal op onze website geplaatst worden.
Wij geven u graag een richtlijn van de haalbare snelheid, rekening houdend met uw afstand tot de dichtstbijzijnde Belgacom wijkcentrale (ook uw binnenbekabeling en kwaliteit van lijn die in de grond zit, speelt een rol):
- 0 tot 2,5 km: 24 - 15 Mbps
- 2,5 km tot 3,5 km: 15 - 10 Mbps
- 3,5 km tot 6 km: 10 Mbps - minder
Vanaf 4 juni staat alle informatie en de mogelijkheid om te bestellen online op onze website. Wij houden u in de loop van deze maand via email verder op de hoogte van onze voorbereidingen. Bent u reeds een ADSL Max-klant, dan kan EDPnet uw reeds gemeten afstand nakijken en u een richtlijn geven van wat uw snelheid zal zijn.
Heeft u alvast vragen? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren via 03 265 6700 of [email protected]
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
De setup fee is dat ook voor bestaande klanten, en kan ik op de site ergens zien of het beschikbaar is voor mij !?
Laatst gewijzigd door Ofloo 07 mei 2007, 16:48, in totaal 1 gewijzigd.
- Ofloo
- Elite Poster
Ik vind het toch goed dat ze een maximum van 200gb hebben voorzien. Ik vind alleen dat de fix abo's een beetje duur zijn. en zeker met zo'n setup fee's. Want 99 euro ex btw is 121 euro setup fee.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
bestaat er ook nachttarief??
btw goeie deal, hetzelfde prijs als dyn6 als je 60Gig downloadt
btw goeie deal, hetzelfde prijs als dyn6 als je 60Gig downloadt
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 28 keer
Max. van 200GB bij een fix abonnement welteverstaan.Ofloo schreef:Ik vind het toch goed dat ze een maximum van 200gb hebben voorzien. Ik vind alleen dat de fix abo's een beetje duur zijn. en zeker met zo'n setup fee's. Want 99 euro ex btw is 121 euro setup fee.
Inderdaad wel zeer mooi aanbod. Alleen vind ik dat de limiet op nieuwsgroepen ook wat mocht mee opgetrokken worden.
Ik zou direct overstappen (upgraden) moest er geen activatiekost van €50 zijn en het feit dat men hier gewoon nog geen ADSL2+ aanbiedt.
- Ofloo
- Elite Poster
ik heb een fix abo dus.. trouwens ik dacht dat ik over een fix abo bezig was..DaNi0 schreef:Max. van 200GB bij een fix abonnement welteverstaan.Ofloo schreef:Ik vind het toch goed dat ze een maximum van 200gb hebben voorzien. Ik vind alleen dat de fix abo's een beetje duur zijn. en zeker met zo'n setup fee's. Want 99 euro ex btw is 121 euro setup fee.
Inderdaad wel zeer mooi aanbod. Alleen vind ik dat de limiet op nieuwsgroepen ook wat mocht mee opgetrokken worden.
Ik zou direct overstappen (upgraden) moest er geen activatiekost van €50 zijn en het feit dat men hier gewoon nog geen ADSL2+ aanbiedt.
het is toch een vooruitgang zelfs voor de gewone abo's je moet toegeven ze geven nu iedereen 100gb ipv 60 en praktisch voor de zelfde als een 6mbit dyn abo 10 euro voor 40gb traffic en bijna 4 keer de mogelijke snelheid aangezien niet iedereen dit zal kunnen halen. Vind ik toch redelijk.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Dan vrees ik toch dat je teleurgesteld gaat zijn : ik had de setup van 25 Euro aan mijn broek bij het overschakelen van het Centrino abonnement naar ADSL Max 6 Dyn. Ik was op dat moment al 2 jaar klant bij EDPnet.BMaster schreef:Ik hoop van niet
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
- Ofloo
- Elite Poster
Ik denk dat als je constant wil downloaden, dat je dan beter af bent bij dommel ja, aangezien ze medium band hebben, maar ik denk dat dit toch zijn pluspunten heeft !
En dan denk ik vooral aan de upload snelheid en sorry dat ik het zeg maar dommel moet zich voor mij nog bewijzen, een isp die jaren op de markt aanwezig is vs een nieuwe isp, .. het aanbod is allesinds aantrekkelijk.
En dan denk ik vooral aan de upload snelheid en sorry dat ik het zeg maar dommel moet zich voor mij nog bewijzen, een isp die jaren op de markt aanwezig is vs een nieuwe isp, .. het aanbod is allesinds aantrekkelijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
uiteraardOfloo schreef:maar ik denk dat dit toch zijn pluspunten heeft!
tja, ik moet zeggen dat de snelheid van dommel een pak stabieler (lees: een vlakke lijn aan 430KB/s) is dan bij edpnet bij mijEn dan denk ik vooral aan de upload snelheid en sorry dat ik het zeg maar dommel moet zich voor mij nog bewijzen, een isp die jaren op de markt aanwezig is vs een nieuwe isp, .. het aanbod is allesinds aantrekkelijk.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Bende zagerds!
Dit is het soort aanbod waar ik op wachtte!
Altijd maar die "nieuwsserver is slecht", "ik kan niet genoeg downloaden met 100 GB", "buh, m'n limiet op de nieuwsserver is niet genoeg" ...
Altijd maar dat downloaden, downloaden, downloaden. Grrrrr
Alleen ... wanneer gaat dat weer beschikbaar zijn waar ik woon eh? Waarschijnlijk tegen de tijd dat hier VDSL2 al een half jaar ligt of zo, over 2,5 jaar
Dit is het soort aanbod waar ik op wachtte!
Altijd maar die "nieuwsserver is slecht", "ik kan niet genoeg downloaden met 100 GB", "buh, m'n limiet op de nieuwsserver is niet genoeg" ...
Altijd maar dat downloaden, downloaden, downloaden. Grrrrr
Alleen ... wanneer gaat dat weer beschikbaar zijn waar ik woon eh? Waarschijnlijk tegen de tijd dat hier VDSL2 al een half jaar ligt of zo, over 2,5 jaar
- regeri
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
- Bedankt: 2 keer
Nou nou Meon nie gaan grrrrrrrr,ieder doet wat ie met internet wil doen,das ieder zijn keus,de een gebruikt het om te surfen de ander voor downloaden,zo maar door zo maar door.Het feit is nu wel dat er eindelijk schot in de zaak is en we langzaam aan steeds sneller internet en meer limiet krijgen.Das tenminste iets positiefs.
MAAR GODVER+++++++++ waarom duurt het allemaal zo langggggg
MAAR GODVER+++++++++ waarom duurt het allemaal zo langggggg
Live life to the Max
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
@regeri: dat is het 'm net: als hier nu moeilijk werd gedaan over legale volumevreters, dan geef hen gelijk. Maar hier wordt wel degelijk over payservers en nieuwsgroepen gesproken, en in combinatie met volume kan dat niet anders dan over illegale content gaan. Ik kan me zelfs amper legale, binaire content op usenet voorstellen.
En dat is waarschijnlijk de grote schuldige van het tegenhouden van innovatie in België. Hoe kan je een groter volume verantwoorden als blijkt dat dat groter volume enkel nodig is om illegale dingen mee te doen. Oké, er zijn uitzonderingen en tegenwoordig als maar meer (ook legale dingen kunnen volume vreten), maar als je eerlijk bent is het gros van de mensen die hier over volume aan het zagen omdat ze films, spellen, warez enz willen downloaden.
En dat is waarschijnlijk de grote schuldige van het tegenhouden van innovatie in België. Hoe kan je een groter volume verantwoorden als blijkt dat dat groter volume enkel nodig is om illegale dingen mee te doen. Oké, er zijn uitzonderingen en tegenwoordig als maar meer (ook legale dingen kunnen volume vreten), maar als je eerlijk bent is het gros van de mensen die hier over volume aan het zagen omdat ze films, spellen, warez enz willen downloaden.
@ meon, veel mensen willen misschien illegale dingen downloaden maar het probleem is dat je met legale dingen ook direct over je downloadlimiet zit.
Probeer joost eens te installeren. Ik heb het vorige week gedaan maar ik heb nog naar geen enkel programma kunnen kijken omdat het gewoon zoveel verbruikt.
Hetzelfde met eens een linux dvd downloaden. ik weet het, het is een cliché, en je doet dat niet iedere maand. Maar je kan het met die 10GB downloadlimiet nooit doen want dan zit je al aan de helft van je volume. Moet je dan speciaal en volumepack kopen omdat je eens wat wil proberen?
Ik vraag ook niet voor unlimited maar een verhoging is zeker nodig.
Probeer joost eens te installeren. Ik heb het vorige week gedaan maar ik heb nog naar geen enkel programma kunnen kijken omdat het gewoon zoveel verbruikt.
Hetzelfde met eens een linux dvd downloaden. ik weet het, het is een cliché, en je doet dat niet iedere maand. Maar je kan het met die 10GB downloadlimiet nooit doen want dan zit je al aan de helft van je volume. Moet je dan speciaal en volumepack kopen omdat je eens wat wil proberen?
Ik vraag ook niet voor unlimited maar een verhoging is zeker nodig.
- Ofloo
- Elite Poster
Anime ?meon schreef:...Maar hier wordt wel degelijk over payservers en nieuwsgroepen gesproken, en in combinatie met volume kan dat niet anders dan over illegale content gaan. Ik kan me zelfs amper legale, binaire content op usenet voorstellen...
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Toch wel hoor...meon schreef: Ik kan me zelfs amper legale, binaire content op usenet voorstellen.
Drogreden. Hoofdreden= er wordt véél winst op gemaakt "as it is", er wordt niet massaal overgestapt naar Dommel, EDPnet & Co., so why change ?
En die illegale content is er altijd al geweest. Vroeger werden diskettes per post "geswapt", toen kwamen de eerst BBS'en en toen was er het internet. Alles gaat mee met z'n tijd.
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Maar goed, effe terug OT!
Ik vind dit geen slecht aanbod van EDPnet en vind het het overwegen waard. 10 € per maand voor wat meer snelheid en volume is best te pruimen. Dit abbo (en dat van Scarlet) zullen imho geduchte concurrenten worden voor de duopolisten TN en BGC...
Ik vind dit geen slecht aanbod van EDPnet en vind het het overwegen waard. 10 € per maand voor wat meer snelheid en volume is best te pruimen. Dit abbo (en dat van Scarlet) zullen imho geduchte concurrenten worden voor de duopolisten TN en BGC...
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Off topic: het is heel makkelijk om meon's visie als drogreden af te doen. Het is maar al te goed geweten dat er veel mp3's en mp4's circuleren op een resem usenet groepen. Tot daar dat je bij hoog en laag beweerd 'ik haal die nooit binnen', maar om nu direct te gaan ontkennen dat het er is... Dat is net zoiets als de holocoust ontkennen: hardnekkig het tegendeel beweren van iets dat algemeen bekend is!
Voorts is het effectief geen slecht aanbod, maar ik vind het opvallend hoe enorm kritisch er op gereageerd wordt: het is wel goed, maar eigenlijk niet goed genoeg... Het typeert allesinds een hele groep mensen. Moest dit een Belgacom aanbod zijn met fixed IP optie, men zou roepen dat het geldwolven zijn :p
Voorts is het effectief geen slecht aanbod, maar ik vind het opvallend hoe enorm kritisch er op gereageerd wordt: het is wel goed, maar eigenlijk niet goed genoeg... Het typeert allesinds een hele groep mensen. Moest dit een Belgacom aanbod zijn met fixed IP optie, men zou roepen dat het geldwolven zijn :p
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
ik ben hier al aan gewend intussen, der zitten hier bepaalde mensen die :Goendi schreef:ik vind het opvallend hoe enorm kritisch er op gereageerd wordt: het is wel goed, maar eigenlijk niet goed genoeg... Het typeert allesinds een hele groep mensen. Moest dit een Belgacom aanbod zijn met fixed IP optie, men zou roepen dat het geldwolven zijn
a) hun internet ongeveer gratis moeten krijgen
b) extra traffiek ook maar gratis moet zijn , of liefst ulimited
c) als particuliere klant die zo al bijna niks betaald nog enterprise level service en 24/7 free support willen.
Mettertijd pik je die mensen eruit en negeer je die hun posts vakkundig
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 32 keer
- Bedankt: 4 keer
- Contacteer:
is een prachtig aanbod.
voor nog minder dan een skynet abonnement heb je ADSL2 en 60 gig erbij in de prijs (dus 100Gb voor max 49.95€ )
Er zullen altijd mensen zagen dat het nog teveel is, maar eerlijk, is dat geen prachtvoorstel?
Natuurlijk zal er veel afhangen van waar het beschikbaar is, en ook spijtig van de 50€ setup.
Maar neem aan dat die 50€ grotendeels zal naar belgacom gaan om over te switchen, dus is edpnet daar schuldig aan?
10Gb nieuwsgroepen, zie niet in waarom dat te verhogen, als je meer wilt dan 10 gigs, neem dan een payserver, dan heb je ook hogere snelheden, meer lijnen, etc...
Edpnet , een grote dikke proficiat. Jullie doen een prachtig voorstel daarmee.
voor nog minder dan een skynet abonnement heb je ADSL2 en 60 gig erbij in de prijs (dus 100Gb voor max 49.95€ )
Er zullen altijd mensen zagen dat het nog teveel is, maar eerlijk, is dat geen prachtvoorstel?
Natuurlijk zal er veel afhangen van waar het beschikbaar is, en ook spijtig van de 50€ setup.
Maar neem aan dat die 50€ grotendeels zal naar belgacom gaan om over te switchen, dus is edpnet daar schuldig aan?
10Gb nieuwsgroepen, zie niet in waarom dat te verhogen, als je meer wilt dan 10 gigs, neem dan een payserver, dan heb je ook hogere snelheden, meer lijnen, etc...
Edpnet , een grote dikke proficiat. Jullie doen een prachtig voorstel daarmee.
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik zit toch met dat maximum van 100gb.
Je betaalt er toch voor dus waarom een maximum? Ja omdat ze daarmee vermijden VP's te moeten upgraden. Maak dan boven 100gb extra volume duurder of ga voor een elegante oplossing alla mediumband. Van 24Mbit naar 64kbit is ook niet meer van deze tijd.
En 50€ voor een fixed ip. Dat vind ik een belachelijke prijs.
En nog een belangrijke vraag: is er nog sprake van nachtsurfen?
Eigenlijk ben ik vooral teleurgesteld.
Dit is in mijn ogen een gemiste kans. Maar wie ben ik natuurlijk.
Je betaalt er toch voor dus waarom een maximum? Ja omdat ze daarmee vermijden VP's te moeten upgraden. Maak dan boven 100gb extra volume duurder of ga voor een elegante oplossing alla mediumband. Van 24Mbit naar 64kbit is ook niet meer van deze tijd.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Iemand die veel wil voor weinig geld, iemand voor wie het nooit goed is.alfadude schreef:Maar wie ben ik natuurlijk.
Iedereen superoptimistisch over adsl2+ Kzou het ook zijn, moest ik toevallig in 1 van die paar steden wonen. Als de uitbreiding naar andere steden aan hetzelfde tempo gaat gebeuren, dan is Belgacom nog eerder klaar met hunne VDSL in alle gemeenten te planten denk ik
- alfadude
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Dank u voor deze opmerking die ongetwijfeld veel bijdraagt aan deze thread.roebenofski schreef:Iemand die veel wil voor weinig geld, iemand voor wie het nooit goed is.alfadude schreef:Maar wie ben ik natuurlijk.
Ik vind alleen een product dat op alle vlakken behalve snelheid gelijk is aan hun max6 dyn niet echt baanbrekend.
Maar het maakt mij eigenlijk niet uit wegens niet beschikbaar.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Voor de mensen die nog geen ADSL2+ modem hebben komt er dan ook nog eens een kost bij natuurlijk.
Ook niet vergeten dat er met die snelheden nog meer belasting zal zijn OF als Scarlet er al op voorzien is. Wat over het huidige netwerk niet echt te zeggen is.
Ook niet vergeten dat er met die snelheden nog meer belasting zal zijn OF als Scarlet er al op voorzien is. Wat over het huidige netwerk niet echt te zeggen is.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
@alfadude
Hij heeft wel gelijk. Start zelf een ISP op als je denkt dat je het beter kan. Je zou nog verschieten denk ik.
@Ken
ADSL2+ wordt aangeboden via eigen DSLAM's die verbonden zijn via een STM-1 (155Mbit) op het atm netwerk. Capaciteit genoeg dus.
Hij heeft wel gelijk. Start zelf een ISP op als je denkt dat je het beter kan. Je zou nog verschieten denk ik.
@Ken
ADSL2+ wordt aangeboden via eigen DSLAM's die verbonden zijn via een STM-1 (155Mbit) op het atm netwerk. Capaciteit genoeg dus.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Ik was toevallig aan het denken over een fix abo voor m'n zaak toen ik deze mail vandaag (pas??!!) in m'n mailbox vond
Aangezien ik die fix IP zou gebruiken om m'n eigen mailserver/domain te hosten is die 1024Kbit upload wel aardig meegenomen.
Wat ik me wel afvraag over die fix abo's ... krijg je dan 1 IP? Ik draai een Netscreen achter m'n modem (bridged modem met PPPoE uitbellende Netscreen erachter) ... dus ik neem aan dat ik met MIP's alles moet kunnen doen met 1 IP? (sorry beetje offtopic)
Aangezien ik die fix IP zou gebruiken om m'n eigen mailserver/domain te hosten is die 1024Kbit upload wel aardig meegenomen.
Wat ik me wel afvraag over die fix abo's ... krijg je dan 1 IP? Ik draai een Netscreen achter m'n modem (bridged modem met PPPoE uitbellende Netscreen erachter) ... dus ik neem aan dat ik met MIP's alles moet kunnen doen met 1 IP? (sorry beetje offtopic)
Blijkbaar hebben ze hun les nog niet geleerd en loert men gewoon naar wat de concurrent om zelf het maximum eruit te halen.
Die limiet is ronduit belachelijk voor een adsl2+ lijn.
Ik persoonlijk wacht af tot 2008 en vdsl2+ dan zou je via je turboline
VDSL2 krijgen.
In ieder geval er begint iets te bewegen in dit apelandje.
Die limiet is ronduit belachelijk voor een adsl2+ lijn.
Ik persoonlijk wacht af tot 2008 en vdsl2+ dan zou je via je turboline
VDSL2 krijgen.
In ieder geval er begint iets te bewegen in dit apelandje.
Dommel is the way!
-
- Plus Member
Ik vind het een goede zaak. Mooie snelheid en voldoende downloadlimiet.
En wat denk je te krijgen van downloadlimiet op je VDSL2 lijn?
En wat denk je te krijgen van downloadlimiet op je VDSL2 lijn?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Erg grappig ... nu komt jouw provider opeens af met volgende statement:Braincel schreef:Blijkbaar hebben ze hun les nog niet geleerd en loert men gewoon naar wat de concurrent om zelf het maximum eruit te halen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Wie loert er nu naar de concurrent ?
- Ofloo
- Elite Poster
Maar direct het slechtste van de mensen denken doe je ook niet je geeft altijd het voordeel van de twijfel.Goendi schreef:Off topic: het is heel makkelijk om meon's visie als drogreden af te doen. Het is maar al te goed geweten dat er veel mp3's en mp4's circuleren op een resem usenet groepen. Tot daar dat je bij hoog en laag beweerd 'ik haal die nooit binnen', maar om nu direct te gaan ontkennen dat het er is... Dat is net zoiets als de holocoust ontkennen: hardnekkig het tegendeel beweren van iets dat algemeen bekend is! ....
- Ofloo
- Elite Poster
fixed ip's mogen ook 200gb binnen halen dus het is niet alleen voor fixed ip, maar het is wel vrij duur tov hun adsl fixed ip.alfadude schreef:Ik zit toch met dat maximum van 100gb.
- Ofloo
- Elite Poster
Je moet wel toegeven dat ze loeren en dat is een goed teken.ditCh schreef:Erg grappig ... nu komt jouw provider opeens af met volgende statement:Braincel schreef:Blijkbaar hebben ze hun les nog niet geleerd en loert men gewoon naar wat de concurrent om zelf het maximum eruit te halen.
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Wie loert er nu naar de concurrent ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dus ... als Dommel loert is het een goed teken, als EDP loert dan is het ... najaOfloo schreef: Je moet wel toegeven dat ze loeren en dat is een goed teken.
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 08 mei 2007, 09:17, in totaal 1 gewijzigd.