verhuizen....

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
efm
Starter Plus
Starter Plus

hey,
Ik zit met een paar vragen.

Binnekort 1 mei ga ik verhuizen van Veerle(Laakdal) naar Stelen(Geel) allebij zonenummer 014 .. .. ..
Ik heb op dit moment een discoveryline met adsl go al meer als een jaar dus ik kan elk moment alles opzeggen(niet ingegaan op promoties enz).

nu wil natuurlijk overschakelen naar dommel maar wat doe ik nu het best.

1. men adsl abo opzeggen en men lijn verhuizen en dommel abo nemen en hopen dat ik niet te ver van de centrale zit zodat ik goed kan dommellen.

2.alles nog behouden en gewoon hopen dat ik alles kan verhuizen dus lijn + adsl en dan navragen hoever ik van de centrale zit en dan eventueel naar dommel gaan.

3. alles opzeggen en alles terug aanvragen

als ik verhuis kan ik toch gewoon men telefoon en internet meepakken ?zonder dat ik weer een jaar vastzit aan belgacom ?

thanks
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

Mja over die verhuis weet ik het niet zeker, ik denk dat dat normaal geen verlenging van je contract inhoud aangezien je gewoon je nummer overdraagt naar je nieuwe woonst, maar beter eens een berichtje sturen aan Hollebollegijs die werkt bij BGC.

Maar dat afwachten hoe ver je van de centrale zit begrijp ik niet helemaal hoor, Diommel gebruikt hetzelfde netwerk als BGC, dus of je nu bij BGC blijft of Dommel neemt dat zal geen verschil met zich meebrengen voor je snelheid. Tenzij je anders mischien overweegt om Telenet te nemen . .

Oh ja, als je de afstand wil weten..als er al een telefoonlijn is kan je het laten uitmeten als je de huidige tel nr hebt. Ik geloof zelfs dat ze je een schatting kunnen geven als je het adres geeft. (Maar die zaken kan Hollebollegijs beter beantwoorden dan ik denk ik).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”