Zoveelste Fulladsl vraag

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
LaZeR
Starter
Starter

Eyy,

ik lees hier zoveel nadelige comments over fulladsl.
heb het net, ADSL go van fulladsl en ik merk nog niets, of kan dit nog komen?

@css ping UK : 15-20-25. centrale is in antwerpen , ik woon in vlaams brab, zeker KM'SSSS weg van mij?

of is fulladsl verbetert? ik vind hun klantenservice wel goed ig.
kindtje
Member
Member

Hier toch veel problemen
Vandaag al de hele tijd niet op internet gekund ( gelukkig werkt dat van de buren wel :).
Begin het toch stillaan beu te worden.
Hun helpdesk antwoord wel snel, maar ze schuiven telkens de fout bij iemand anders. De ene keer is het de modem, de andere keer belgacom,...
LaZeR
Starter
Starter

egt raar :s, ik heb egt supersnel internet voor die prijs :s, wel heb ik 5mpbs ipv 6 soms 4 maar maakt mij geen reet uit.

tis gwn vind het raar dat zoveel mensen probs hebben..
Kokki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Ik heb ook een tijdje Fulladsl gehad, en omzeggens ook geen problemen mee gehad. Tenminste toch niet genoeg om mee te klagen.
Vergeet niet dat een tevreden mens zelden zal posten dat ie tevreden is, een klager zal veel rapper een topic openen.
LaZeR
Starter
Starter

Kokki schreef:Ik heb ook een tijdje Fulladsl gehad, en omzeggens ook geen problemen mee gehad. Tenminste toch niet genoeg om mee te klagen.
Vergeet niet dat een tevreden mens zelden zal posten dat ie tevreden is, een klager zal veel rapper een topic openen.
dat is waar.daarmee dat ik ook dit topic opende.

ik wou niet al te duur internet nemen, zeker geen telenet (HEEEEL slechte ervaring).
maar ik hoop wel dat ik geen piekuren ga hebben zoals ik hier vaker lees.

200 ping enzo.. lol
Joe Sixpack
Member
Member
Contacteer:

LaZeR schreef:
Kokki schreef:Ik heb ook een tijdje Fulladsl gehad, en omzeggens ook geen problemen mee gehad. Tenminste toch niet genoeg om mee te klagen.
dat is waar.daarmee dat ik ook dit topic opende.

ik wou niet al te duur internet nemen, zeker geen telenet (HEEEEL slechte ervaring).
maar ik hoop wel dat ik geen piekuren ga hebben zoals ik hier vaker lees.

200 ping enzo.. lol
Ik ben ongeveer nu een 3j klant. begonnen bij Tiscali, daarna Scarlet tot wanneer die besliste dat het genoeg was en dan bij fullADSL. Nu bij fullADSL in het begin was het goed maar de laatste maanden is het traag en zoals gisteren bvb heel de middag geen verbinding met het internet. Ik kon wel verbinden naar de DSLAM maar daarna liep iets mis.
Normaal kan me dat niet veel schelen, maar als je iets dringend moet doorsturen of je hebt afgesproken met iemand die in de US zit om rond 19u eventjes te skypen en het werkt allemaal niet.

Ik vind het de laatste tijd toch een stuk minder: geef mij maar de begintijd van bij Tiscali. Nu ik ben meer en meer aan het denken van naar Tele2 te gaan (enkel ADSL geen ALL-in)
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”