Upgrade naar ADSL Skynet Plus

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
marcusd
Starter
Starter

Sedert vandaag werd mijn ADSL-account geupgraded op mijn opvraag van donderdag ll.
Ik ga net inloggen op de e-care.skynet.be site en zie dat ik opnieuw 15 GB wordt toegkend, logisch wel, maar moet helaas ook vaststellen dat een volumepack besteld in juli (nog niet verbruikt = 5GB) is verdwenen van mijn stats. :-(
Mijn inziens heb ik hier toch recht op, ik werd er voor gefaktureerd op de laatste belgacom faktuur.
Waar moet ik hiervoor weer terecht om dit te regelen ??
Met dank,

Marc
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Je belt best gewoon eens naar de helpdesk en leg daar je probleem uit. Ze zullen het nakijken en als het zo is, dan krijg je zonder problemen je VP terug.

Cheers
Afbeelding
marcusd
Starter
Starter

dat is nogal straf dat ik hiervoor de helpdesk aan 0,4462 EUR/min moet bellen, met zo'n oplossing kan ik weinig vrede nemen, kan ik niet Mailen ??
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Sub Zero schreef:Je belt best gewoon eens naar de helpdesk en leg daar je probleem uit. Ze zullen het nakijken en als het zo is, dan krijg je zonder problemen je VP terug.
Cheers

Dat zie ik ook zo, hier het gratis nummer voor Helpdesk ADSL.
0800-23451 tijdens de week van 09:00 tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur
succes :-) (vind ik wel spijtig dat dit niet automatisch geregeld wordt)
Afbeelding
marcusd
Starter
Starter

zo daarnet naar het 0800 nummer gebeld, probleem uitgelegd, er is mij medegedeeld geweest dat ik best naar [email protected] mail.

dergelijke precedenten moeten er toch bestaan, iedereen koopt wel eens volumepack aan, en gaat nadien over naar adsl plus, ik zal toch de eerste belg niet zijn die zoiets doet zeker ... ?? :-)

ik moet helaas vaststellen dat er nog heel wat bij te leren valt.

marc
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Das vermoedelijk nog een foutje in het e-care systeem waar men nog niks aan gedaan heeft ;).

Nu voor zo dingen bel je best naar 0800/22800 of 0800/23451
Die 0900-nummers zijn bij mijn weten de installatie-problem lines. Indien je na aankoop van je modem problemen ondervindt.. zeggen ze je te bellen naar zo'n payline.. ma normaal kan je ermee op een 0800 nummer ook wel weg mee :p

Als ik mij niet vergis zit er in de SkyneTool een handig lijstje met al deze nummers.
I love it when a plan comes together!
marcusd
Starter
Starter

Nogmaals bedankt om me deze nuttige nummers te melden
Heb dus nog gemaild naar [email protected] en wacht af wat de reactie zal worden.
Ik vind het toch wat ongehoord met zo'n "bug" te worden geconfronteerd.
De e-care website is inderdaad nog aan verbetering toe ...

Marc
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nuja, het kan altijd. Het kan ook een foutje geweest zijn van een medewerker. Dit is een beetje gissen. Maar die portal heeft af en toe rare kuren, daarmee dat ik direct aan dat dacht.

Nuja, zo'n foutje kan altijd.. maar het zou niet mogen. Normaal zijn die problemen snel op te lossen.

Alles is altijd immers aan verbetering toe: perfectie bestaat immers niet.
marcusd
Starter
Starter

ja, besef maar al te goed dat er steeds zaken voor verbetering vatbaar zijn, maar deze "bug" vind ik toch wat grof.
wat ik ook soms niet begrijp zijn de tijdstippen wanneer ik inlog op het netwerk, hopelijk zijn de up- en downstreams correct gemeten ... maar ik ben ook niet van plan om nog een bijkomende trafficmeter op m'n systeem te plaatsen, kan alleen maar vertragend effect hebben.
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

marcusd, nogmaals, dit was een gissing van mij eh.. dat dit aan de e-care site zou liggen. foutje in het systeem ofzo... Gissing. Kan ook best zijn dat de medewerker die uw abonnement eventueel manueel upgevoerd heeft naar plus een handeling vergeten is, of verkeerd gedaan heeft eh...

Wat ivm die tijden? Normaal zijn die best wel correct. Idnien je daar problemen mee zou hebben, of verward over bent open dan een nieuwe topic. Dan gaan we hier niet offtopic.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”