Hallo,
ik zou graag overschakelen naar dommel vanuit telenet.
Graag zou ik in een aantal stappen uitgelegd krijgen hoe die overstap effectief verloopt en met wat ik rekening moet houden.
Iedereen die ik ken switcht van Belgacom adsl naar dommel, maar (nog) niemand van telenet naar dommel.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Mvg,
edraket
Overschakelen van Telenet naar Dommel
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
1. Vraag een Discovery (of Classic) Line aan bij Belgacom (duurt 1 a 2 weken).
2. Zodra je het nummer hebt en datum van activering vraag je Dommel aan en vermeld de activeringsdatum van je lijn (kan eventueel ook tot 2 weken duren na activatie van je Discovery line) en schaf u een ADSL modem aan.
3. Zeg Telenet op (duurt ongeveer 30 dagen), dit kan je eventueel ook wat vroeger doen.
2. Zodra je het nummer hebt en datum van activering vraag je Dommel aan en vermeld de activeringsdatum van je lijn (kan eventueel ook tot 2 weken duren na activatie van je Discovery line) en schaf u een ADSL modem aan.
3. Zeg Telenet op (duurt ongeveer 30 dagen), dit kan je eventueel ook wat vroeger doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik ben sinds vandaag dommelaar
.
Bij telenet hebben ze mij wel 9 dagen te vroeg afgesloten want ik ging normaal maar op 22 april afgesloten worden. Maar jaja vorige vrijdag was het zover
geen kabel lichtje meer op de modem.

Bij telenet hebben ze mij wel 9 dagen te vroeg afgesloten want ik ging normaal maar op 22 april afgesloten worden. Maar jaja vorige vrijdag was het zover

- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
bel ze maar eens in mechelen die 9 dagen te vroeg afsluiten moeten ze terug storten omdat je een volledige maand hebt betaaltljd schreef:Ik ben sinds vandaag dommelaar.
Bij telenet hebben ze mij wel 9 dagen te vroeg afgesloten want ik ging normaal maar op 22 april afgesloten worden. Maar jaja vorige vrijdag was het zovergeen kabel lichtje meer op de modem.