heb nu sinds een paar dagen elke nacht een paar disconnects
router geeft dan "cannot get ip from pppoe server" en na 10min ofzo werkt het terug
enorm irritant natuurlijk..
zone 016 . .soms nog mensen die problemen hebben ..
gebeurt tss 12 en 3uur normaal
Nachtelijke disconnects
- Mette
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Hier geen enkel probleem, ook Zone 016 (Heverlee/Leuven)
Mijn huidig IP heb ik verkregen de 19de Maart, maar het is al meermaals voorgevallen dat ik toch een kleine maand hetzelfde IP had zonder disconnect.
Mijn huidig IP heb ik verkregen de 19de Maart, maar het is al meermaals voorgevallen dat ik toch een kleine maand hetzelfde IP had zonder disconnect.
mjah tgebeurt ni elke nacht.. ma vooral de error da men router geeft lijkt me niet echt gewoon een normale disconnect.
ticket geopend en daar zeggen ze dat het een modem probleem wat ik zeer raar vindt dat 2 mensen plotseling problemen krijgen met hun modem ..zomaar terwijl bij belgacom er nooit problemen waren
ze raden een downgrade aan terwijl ik op 700m van de centrale zit..
ticket geopend en daar zeggen ze dat het een modem probleem wat ik zeer raar vindt dat 2 mensen plotseling problemen krijgen met hun modem ..zomaar terwijl bij belgacom er nooit problemen waren
ze raden een downgrade aan terwijl ik op 700m van de centrale zit..
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Ik heb die error soms ook als mijn connectie wegvalt. Alleen gebeurt dat niet zo super veel, maar ik ken de error wel.
Volgens mij is dit normaal als hij geen connectie heeft. Hij zegt gewoon dat de modem geen ip doorgeeft volgens mij (en dat komt omdat de modem er geen ontvangt van EDPnet).
Volgens mij is dit normaal als hij geen connectie heeft. Hij zegt gewoon dat de modem geen ip doorgeeft volgens mij (en dat komt omdat de modem er geen ontvangt van EDPnet).
Ik heb op mijn kot edpnet, en als ik soms achter het weekend terug keer, en pc aansluit, krijg ik geen ip van mijn modem, en dan moet ik ook modem eens uit stekker trekken. En dan werkt het weer perfect. Maar af en toe (om de 3dagen) valt internet wel eens uit ...
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Zelf heb ik mijn router ingesteld om te connecteren via PPPoA, gewoon inbellen dus. Probeer dit ook eens, mss helpt het
- Mette
- Premium Member
- Contacteer:
Bij mij staat het alleszins ook op PPPoE en ik heb meestal toch meerdere weken achter mekaar hetzelfde IP. Nu ja, het kan aan zo veel liggen, tot het verslijten van de modem toe (wij hebben met onze vorige modem daar ook meer problemen hier mee gehad, maar daarmee wil ik niet met zekerheid zeggen dat het aan de modem ligt natuurlijk)