We hebben net tv vlaanderen en we zouden graag met een hd/dvd recorder afleveringen opnemen. We hebben hem verbonden met de decoder, maar een zenderscan vindt geen zenders.
Ik heb de mogelijkheid om frequenties in te geven, kan iemand mij op weg helpen?
Tv Vlaanderen opnemen extern apparaat
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
De zenderscan zal inderdaad geen resultaat geven. Om van een bepaald kanaal op te nemen moet je de recorder via scart aansluiten op de decoder, de recorder instellen om op te nemen van die scart-ingang en dan de decoder instellen op het kanaal waarvan je wil opnemen.
Als de decoder epg ondersteund kan je hem instellen om autmatisch naar het kanaal te gaan van je voorkeur zodat de recorder hier van kan opnemen. Je moet natuurlijk dan ook je recorder instellen om op deze tijdstippen op te nemen van de scart-ingang
Als de decoder epg ondersteund kan je hem instellen om autmatisch naar het kanaal te gaan van je voorkeur zodat de recorder hier van kan opnemen. Je moet natuurlijk dan ook je recorder instellen om op deze tijdstippen op te nemen van de scart-ingang
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik krijg al beeld, maar het is zwart-wit nog maar zwart-wit (enkel de scart beelden) de rest is in kleur. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Mss staat de scart ingang op NTC ipv PAL, ofwel staat de decoder geconfigureerd op NTC weergavereyntjensw schreef:Ik krijg al beeld, maar het is zwart-wit nog maar zwart-wit (enkel de scart beelden) de rest is in kleur. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?