ADSL Go opzeggen via nieuw gestemde wet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
samyboyseke
Starter
Starter

Het feit dat BGC klanten voor een jaar laat vastzitten door middel van de 1-maand-gratis-truc [zonder te zeggen dat je dan voor een vol jaar vasthangt aan BGC] is al vele keren gepost, heb het hier ook zitten tot november volgend jaar.
Tpch zu ik graag van provider veranderen zonder de overige maanden als 'straf' te moeten betalen; no vraag ik me af of dit lukt met de nieuwe wet ?

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_mast ... ndex.shtml
Hierin staat dat, als je al meer dan een jaar ergens klant bent [wat hier het geval is] en ze verlengen je contract stilzwijgend [is dit hier het geval] dan kan je zonder kosten je contract verbreken...

Of zit ik nog zowieso 9maanden vast aan BGC?

Graag jullie reacties,
Sam
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

volgens mij werken wetten in het algemeen niet met terugwerkende kracht (en gelukkig maar), dus ik zou zeggen dat ge vast zit aan dat contract
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

als ze je gebeld hebben met 1 maand of 2 maand weet ik veel gratis dan is diet niet stilzwijgend
samyboyseke
Starter
Starter

Ok bedankt beiden!
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

De wet moet nog door de Senaat, en moet daarna nog gepubliceerd worden in het Staatsblad. Pas een week na publicatie in het Staatsblad worden wetten van kracht.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”