Boostpackage

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

subject: netconnect and netconnect lite boost package
As of 15/02/2007 dommel.com will start offering a new add-on option to the netconnect and netconnect lite products, the \"boost package\". This package will increase the uploadspeed to 448 Kbit/sec instead of 256 Kbit/sec and will increase the included downloadlimit of both accounts, so the netconnect will have 60 GB and the netconnect lite 15 GB included downloadtransfer. Uploadtransfer will remain offcourse unlimited. The monthly rate of this add-on package will be 6.00 euro vat included.


Had iemand dit al opgemerkt ? Lijkt me wel een leuk aanbod.
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

Lijkt me eerder veel te duur voor het geld. Is 6eur die dubbele upload waard? Want voor de download moet je het toch niet doen imo.
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Vanwaar heb je dit bericht?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

flt schreef:Lijkt me eerder veel te duur voor het geld. Is 6eur die dubbele upload waard? Want voor de download moet je het toch niet doen imo.


Ik vond net dat de prijs meevalt, voor die 10GB die ge extra krijgt betaal je anders ook 4€, dus eigenlijk betaal je slechts 2€ voor de extra upload snelheid.
Dus goedkoop voor mensen die veel downloaden (meer dan 60GB) en mss net iets te duur voor mensen die niet zoveel downloaden.

EDIT: Bij EDPnet heb je natuurlijk wel nog meer upload- (192kbit+) en downloadsnelheid (2Mbit+) en evenveel volume voor slechts 1€ meer.
EDIT2: Bij EDPnet heb je natuurlijk geen 1Mbit smallband en onbeperkte upload, maar wel het nachtsurfen (hoewel ik dat ook niet meer/minder gebruikt sinds de nieuwe uren bekend gemaakt zijn).
Laatst gewijzigd door MRC101 op 04 feb 2007, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

Ik had het inderdaad ook gezien :-D

Pagina enkel voor klanten toegankelijk.
Ik overweeg om het toch te nemen.

da's dan 60 Gb totaal
en hogere upload, want die is wel vrij laag te noemen.

Ik haal hier met moeite toch stabiel 25 KB/S ... hoger mag wel :lol:
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

dit lijkt me dus weer ideaal

Goed gedaan DOMMEL !!!!!
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
jdulst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 39
Lid geworden op: 26 okt 2005, 13:16
Locatie: ICHTEGEM

en weer een goeie zet van dommel, aantrekkelijk om de up te verhogen (blijft unlimited)en 10gb download erbij voor 6 euro, niet te laten vind ik, ga intekenen, proficiat DOMMEL :P
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

jdulst schreef:en weer een goeie zet van dommel, aantrekkelijk om de up te verhogen (blijft unlimited)en 10gb download erbij voor 6 euro, niet te laten vind ik, ga intekenen, proficiat DOMMEL :P

ik heb een ticket gestuurd , is kijken wat ze gaan zeggen ,

Ik wil hte in ieder gevaal ZEKER!!! hebben :o)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

lijkt me een faire deal
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

Op zoiets zat ik nog te wachten bij Dommel.
Zouden ze een mail met het aanbod naar hun klanten sturen ? Want daar wil ik wel op intekeknen.
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Draco888 schreef:Zouden ze een mail met het aanbod naar hun klanten sturen ? Want daar wil ik wel op intekeknen.

Waarschijnlijk kan je vanaf de 15de in je CRM deze optie aanvinken.
Gebruikersavatar
Braincel
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 15 jun 2005, 12:19

Upstream vond ik wat pover eigenlijk bij dommel ,is wel een goeie optie
we gaan stilletjes aan naar internet op maat met dommel hoop ik.
Alleen die datalimiet in Belgie... maar daar zwijg ik liever over.
Ik ben 8 jaar te veel verwend geweest in nederland zal wel daardoor zijn ;)
Dommel is the way!
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Zo boost vind ik het niet, 448 Kbit/sec lijkt me nog te weinig, waarom niet ineens 512?
En waarom verhogen ze dan ook automatisch de limiet in plaats van enkel de upload te verhogen?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

proz schreef:En waarom verhogen ze dan ook automatisch de limiet in plaats van enkel de upload te verhogen?

Wees blij, zo is die 6 euro nog meer waard :wink:
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ipv gewoon 1 à 2€ extra te vragen voor enkel de extra upload.

Waar is die 10GB extra voor nodig? :roll: Je zit toch met mediumband?
the_unlord
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 19 jan 2007, 22:25
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Maglor schreef:Ipv gewoon 1 à 2€ extra te vragen voor enkel de extra upload.

Waar is die 10GB extra voor nodig? :roll: Je zit toch met mediumband?

Vind ik ook: die 10GB zou ik vermoedelijk nooit nodig hebben (als ik ooit al 1 keer aan 50GB op 1 maand ga geraken, 't zou me verwonderen), maar die extra upload zou wel handig zijn!
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Als ik er een jaar aan vasthang vind ik het niet nodig, mocht ik me enkele maanden per jaar kunnen inschrijven; ja graag.
Klasse vind ik!
Vergelijk maar eens met het powerpack van BGC.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Maglor schreef:Ipv gewoon 1 à 2€ extra te vragen voor enkel de extra upload.

Waar is die 10GB extra voor nodig? :roll: Je zit toch met mediumband?


Die 10Gb is eigenlijk om er toch iets meer aan te verdienen dan die 2€ (ja, ook Dommel wil winst maken). Die 4€ voor die trafiek kost hen zelf mss 1€ (of minder) waardoor men 4€ ipv 1€ winst indien men enkel de upload zou aanbieden.

De bedragen in dit voorbeeld zijn fictief!
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

S|N schreef:Als ik er een jaar aan vasthang vind ik het niet nodig, mocht ik me enkele maanden per jaar kunnen inschrijven; ja graag.
Klasse vind ik!
Vergelijk maar eens met het powerpack van BGC.

Inderdaad:
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... adsl_power
* Uw upstream transmissiesnelheid wordt verhoogd van 256 kbps naar 400 kbps.
* U krijgt 5 GB extra volume per maand (die u niet kan overdragen naar de volgende maand).
* U kan tot 4 PC's of spelconsoles tegelijkertijd aansluiten.
* U kan spelen en chatten/surfen op hetzelfde moment.


en dit aan 9.50/maand . . . wat een deal !!! Allen daarheen !
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

proz schreef:Zo boost vind ik het niet, 448 Kbit/sec lijkt me nog te weinig, waarom niet ineens 512?
En waarom verhogen ze dan ook automatisch de limiet in plaats van enkel de upload te verhogen?

ja 448 maar je zal die normaal nooit halen, reken daar maar verlies op enzo... als je rond de 370 zal halen zal veel zijn, toch nog iets beter dan die 256kbps
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

waarom zijn er altijd van die mugge zifters , die altijd alles kapot moeten maken of bijna alles zwart zien pffff
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

elldiablo schreef:waarom zijn er altijd van die mugge zifters , die altijd alles kapot moeten maken of bijna alles zwart zien pffff

Niks muggezifterij beste vriend, is pure realiteit ... er moet toch iemand jullie met beide voetjes op de grond houden hé :-)
kheb ervaring met powerpack van belgacom met identiek profiel (448) en ik zeg gewoon hoe het in elkaar zit.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

elldiablo schreef:waarom zijn er altijd van die mugge zifters , die altijd alles kapot moeten maken of bijna alles zwart zien pffff


elldiablo pas op makker als je hier zo iets zegt want zo een uitspraken zijn hier moeilijk verteerbaar voor sommige mensen. :lol: :lol:
Ik kan er van meepraten :wink: :wink:

Ik vind het zelf een goede optie die Dommel weeral uit de hoed getoverd heeft :P
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

ketter schreef:Ik vind het zelf een goede optie die Dommel weeral uit de hoed getoverd heeft :P


Chello heeft al maanden zo een Boostpakket:

Voor niet Chello Extreme klanten komt dit neer op 10 gig extra en een verdubbeling van de upload snelheid 512 naar 1 mbit.

Voor Chello Extreme is dit 1 mbit naar 2 mbit, en blijft ongelimiteerd.

http://www.upc.be/upcbe_lvnl2/index.php ... f0&R=26796

En de kostprijs is €5 / maand ( btw inc. )
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

Lijkt me wel aangenaam om een extra mogelijkheid te hebben, voor zij die er behoefte aan hebben (ikzelf kom rond met 256kbps up).

Anderzijds: gezien de aandacht die Dommel besteed aan upload-problematiek in het algemeen (wat blijkt uit het feit dat ze het uit de volumemeter halen) durf ik wedden dat ze het, vroeg of laat, voor alle abonnementen gaan optrekken. Zou me niet verbazen. Bvb. iedereen krijgt 448, de optie wordt dan voor 512, of zoiets.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Drewvt schreef:Lijkt me wel aangenaam om een extra mogelijkheid te hebben, voor zij die er behoefte aan hebben (ikzelf kom rond met 256kbps up).


Het is inderdaad een mooie optie voor een redelijke prijs .... niet zoals de 25€ die Edpnet wou vragen voor een vast IP-adres :roll:

Laten we eerlijk zijn, er is beter op de markt (zie DitCh die in zo ongeveer elk draadje komt stoefen mijn zijn Chello verbinding 8) ). Maar laten we ook even stilstaan bij de vele, vele, vele arme gebruikertjes (zalig zijn de armen van geest) die het met veel minder moeten stellen voor meer geld ... In mijn ogen probeert Dommel, ondanks het keurlijf waarin ze gedwongen worden door hun broodheer/leverancier Belgacom, er iets van te maken. Je ziet tenminste een positieve evolutie in hun aanbod (pakt een steen en gooit die in de richting van Edpnet :evil: shame on you :evil: ). We kunnen dit alleen maar toejuichen. Nu alleen nog de kudde op het droge krijgen ;-)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Uzzi schreef:pakt een steen en gooit die in de richting van Edpnet :evil: shame on you :evil: ). We kunnen dit alleen maar toejuichen. Nu alleen nog de kudde op het droge krijgen ;-)


Hij die vrij van zonde is werpe ...

Ik denk dat EDPnet wel 1 van de pioniers was in hoger datavolume en een deftige service afleverde ( ik spreek dus niet over RealDSL en andere ) ...
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

Waarom zou chello beter zijn ? ze zijn ook stuk duurder hé, en ze geven 40 gieg ?
Ze zijn in ieder geval wel beter als telenet, maar dat is niet moeilijk hé mannen :)

En waarvoor zouden jullie een snellere upload willen gebruiken ? voor mezelf maakt het niet uit als ik een mp3 wat sneller kan doorsturen met msn.
Waarvoor zouden jullie deze snelheidsverhoging interessant vinden ?

Patje, ik vind skynet ook veel beter als dommel, dat gaat gewoon beter, ik weet niet, het voelt gewoon anders, jah gewoon beter. (nu er geen echte redenen meer zijn voor bij skynet te blijven zal ik het hier mee moeten doen hé).
bf62
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 03 feb 2006, 23:34
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

Spijtige zaak dat ze meer geld vragen voor een hogere uploadsnelheid. De dommel die ik ken zou het gewoon in de huidige netconnect steken zonder meerprijs :(. Op die manier gaan ze richting belgacom uit, geld vragen voor iets meer i.p.v. het huidige aanbod constant te verbeteren zonder extra geld te vragen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Coop schreef:Waarom zou chello beter zijn ? ze zijn ook stuk duurder hé, en ze geven 40 gieg ?
Ze zijn in ieder geval wel beter als telenet, maar dat is niet moeilijk hé mannen :)


Mijn chello extreme is ongelimiteerd ...
Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

ditCh schreef:
Mijn chello extreme is ongelimiteerd ...

Mja spijtig dat ze maar in zo een klein gebied opereren (vgl met edpnet,Dommel,Scarlet, Telenet, BGC)

patje schreef:
elldiablo schreef:waarom zijn er altijd van die mugge zifters , die altijd alles kapot moeten maken of bijna alles zwart zien pffff

Niks muggezifterij beste vriend, is pure realiteit ... er moet toch iemand jullie met beide voetjes op de grond houden hé :-)
kheb ervaring met powerpack van belgacom met identiek profiel (448) en ik zeg gewoon hoe het in elkaar zit.

Ja maar toch een ding ze Patje, BGC levert 400 kbit met hun boostpackage, Dommel 448, dus de snelheid zal toch iets hoger zijn. Voor een lagere prijs.

Maar je hebt gelijk dat niemand echt de volle 100% uit zijn verbinding haalt bij zowel ADSl als Kabel (tenzij in enkele uitzonderlijke gevallen).
Maar das tich hetzelfde met de 256kbit die standaard upload is, daar haal ik ook maar 25-26kbyte/s stabiel op.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

patje schreef:
elldiablo schreef:waarom zijn er altijd van die mugge zifters , die altijd alles kapot moeten maken of bijna alles zwart zien pffff

Niks muggezifterij beste vriend, is pure realiteit ... er moet toch iemand jullie met beide voetjes op de grond houden hé :-)
kheb ervaring met powerpack van belgacom met identiek profiel (448) en ik zeg gewoon hoe het in elkaar zit.


hehe maakt niet uit , je bent bent blij met uw profile , houdt het zo

:lol: maar laat andere genieten van hun situaties , en breek dat niet af , dat is wat ik ermee bedoel , :-o
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Draco888 schreef:Ja maar toch een ding ze Patje, BGC levert 400 kbit met hun boostpackage, Dommel 448,dus de snelheid zal toch iets hoger zijn. Voor een lagere prijs.

Maar je hebt gelijk dat niemand echt de volle 100% uit zijn verbinding haalt bij zowel ADSl als Kabel (tenzij in enkele uitzonderlijke gevallen).
Maar das tich hetzelfde met de 256kbit die standaard upload is, daar haal ik ook maar 25-26kbyte/s stabiel op.

idd bij belgacom zeggen ze 400kbps, kijk even naar de info uit mijn modem:
=boostpackage BC

Afbeelding


bij dommel zeggen ze 448, denk niet dat belgacom speciaal iets ga veranderen voor dommel hoor (dommel zit op turboline net als belgacom en hangt af van BC)
trek nu maar uw conclusies, :wink:
voor de rest heb je gelijk dat niemand de volle 100% haalt uit zijn verbinding....

@ elldiablo stop es met dromen jong :-) ik wil niks afbreken, breng gewoon de realiteit naar boven :P geniet van uw lijntje ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

patje schreef:
Draco888 schreef:Ja maar toch een ding ze Patje, BGC levert 400 kbit met hun boostpackage, Dommel 448,dus de snelheid zal toch iets hoger zijn. Voor een lagere prijs.

Maar je hebt gelijk dat niemand echt de volle 100% uit zijn verbinding haalt bij zowel ADSl als Kabel (tenzij in enkele uitzonderlijke gevallen).
Maar das tich hetzelfde met de 256kbit die standaard upload is, daar haal ik ook maar 25-26kbyte/s stabiel op.

idd bij belgacom zeggen ze 400kbps, kijk even naar de info uit mijn modem:
=boostpackage BC

Afbeelding


bij dommel zeggen ze 448, denk niet dat belgacom speciaal iets ga veranderen voor dommel hoor (dommel zit op turboline net als belgacom en hangt af van BC)
trek nu maar uw conclusies, :wink:
voor de rest heb je gelijk dat niemand de volle 100% haalt uit zijn verbinding....

@ elldiablo stop es met dromen jong :-) ik wil niks afbreken, breng gewoon de realiteit naar boven :P geniet van uw lijntje ...


Bij dommel krijgen ze maar 256 terwijl hun sync op 512 ligt, maakt dus niets uit.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

flt schreef:Bij dommel krijgen ze maar 256 terwijl hun sync op 512 ligt, maakt dus niets uit.

Maakt wel iets uit hé,
Bij belgacom is dat net hetzelfde hoor, die 512 is gecapped naar 256 (maw toegenepen naar 256)
op de speedtest: hoge en lage curve's om een resultaat te krijgen van 256

het ander profiel (boost) is dan 448 niet-gecapped om 400 kbps te halen.
op de speedtest: één vlakke lijn ----------------- naar een resultaat van 400
man man man .....
Laatst gewijzigd door Patje op 06 feb 2007, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

patje schreef:
flt schreef:Bij dommel krijgen ze maar 256 terwijl hun sync op 512 ligt, maakt dus niets uit.

Maakt wel iets uit hé,
Bij belgacom is dat net hetzelfde hoor, die 512 is gecapped naar 256
ander profiel (boost) is dan 448 niet-gecapped om 400 kbps te halen.

man man man .....


Kon je trouwens bij belgacom niet zo een tijdelijk upload boost kopen ? ALs je eens snel iets moest uploaden ...
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

ja dat kan je idd met fastclick = 400kbps voor twee uur
je kan ook een maandelijks abo nemen
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
flt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 755
Lid geworden op: 08 dec 2005, 17:10
Bedankt: 3 keer

patje schreef:
flt schreef:Bij dommel krijgen ze maar 256 terwijl hun sync op 512 ligt, maakt dus niets uit.

Maakt wel iets uit hé,
Bij belgacom is dat net hetzelfde hoor, die 512 is gecapped naar 256 (maw toegenepen naar 256)
op de speedtest: hoge en lage curve's om een resultaat te krijgen van 256

het ander profiel (boost) is dan 448 niet-gecapped om 400 kbps te halen.
op de speedtest: één vlakke lijn ----------------- naar een resultaat van 400
man man man .....


Dit komt eigelijk niet echt logisch over, je zegt dat een capped lijn minder stabiele snelheden heeft dan een niet-capped lijn?
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Als ik het goed begrijp volgens die theorie van syncsnelheden: stel ik neem het boost package, dan verlaagt mijn sync van 512 naar 448? Of zie ik dit verkeerd?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

flt schreef:
patje schreef:
flt schreef:Bij dommel krijgen ze maar 256 terwijl hun sync op 512 ligt, maakt dus niets uit.

Maakt wel iets uit hé,
Bij belgacom is dat net hetzelfde hoor, die 512 is gecapped naar 256 (maw toegenepen naar 256)
op de speedtest: hoge en lage curve's om een resultaat te krijgen van 256

het ander profiel (boost) is dan 448 niet-gecapped om 400 kbps te halen.
op de speedtest: één vlakke lijn ----------------- naar een resultaat van 400
man man man .....


Dit komt eigelijk niet echt logisch over, je zegt dat een capped lijn minder stabiele snelheden heeft dan een niet-capped lijn?

hoezo niet logisch ??? :eek:

idd bij een niet-capped lijn is je snelheid stabieler en meer één vlakke lijn
begrijpelijk toch, als je die 512 moet toenijpen naar 256 dan zie je veel hoogtes en laagtes zoals dit ^--^--^--
dus een vlakke lijn is stabieler :wink:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”