Hier nog eens een staaltje "Scarlet klantvriendelijkheid/efficiëntie" :
April 2006 : mijn vader raad me Scarlet One aan. Op dat moment is loopt de aktie "Breng een abonnee aan en ontvang cadeaucheques twv 50 Euro". Ik laat me overhalen en we krijgen allebei een bevestigingsmail dat -na betaling van mijn eerste factuur- we beiden voor 50 Euro cheques zouden ontvangen.
Juni 2006 : eerste factuur betaald - geen cheques
Juli 2006 : tweede factuur betaald - geen cheques. Naïef als ik nog was vraag ik wat meer info via de online helpdesk, maar tot op heden geen antwoord.
Augustus 2006 : derde factuur betaald - geen cheques. Ik bel eens naar de helpdesk en er wordt me verteld dat er wat vertraging op zit, maar geen zorgen, ze zouden eraan komen.
Dit verhaal gaat door tot in december : geen cheques. Verschillende telefoons, tientallen medewerkers (de één al wat meer gemotiveerd dan de andere), tientallen beloften dat ze diezelfde week nog verstuurd zouden worden, één keer de belofte dat ik ter compensatie één maand geen abonnement moet betalen waarop ze daarna uit de lucht vallen en doen alsof ik dat zelf heb verzonnen en ik te horen krijg dat zoiets gewoon niet kan, meerdere keren wordt ik aan de andere kant van de lijn behandeld als een ongeduldige zageman, en zo kan ik nog verder gaan....
Ik begin dat spelleke bue te worden en wend mij tot de ombudsdienst. Die nemen mijn klacht aan en 't komt er op neer dat Scarlet tijd heeft tot 8/01/07 om uit te leggen waarom ik die cheques nog niet heb. Geloof het of niet, maar op 9/01/07 geen antwoord. Nada, niks. Ik bel vervolgens terug met ombudsdienst en die bellen vervolgens met Scarlet. Nog géén 10 minuten later krijg ik een mail met uitgebreide verontschuldigingen, en de belofte dat in 'de tweede helft van Januari' mijn cheques in de bus liggen...blablabla....
Vandaag, 31/1 : nog steeds niks gevonden in de bus....
Ik ben niet in een situatie dat ik briefjes van 50 Euro gebruik om sigaretten te rollen. Anderzijds besef ik heel goed dat 50 euro niet het einde van de wereld is, maar daar gaat het mij niet om. Zij hebben een aktie om nieuwe klanten te trekken, ik ga daar op in, en volgens de spelregels zijn zij mij die 50 euro verschuldigd. Punt. Ik betaal ook elke maand trouw mijn factuur, iets waar zij recht op hebben. Punt. Ik ben een klant en vroeger was een klant koning....helaas zijn ze dat al lang vergeten bij Scarlet. Triestig.
The "Never ending story..."
-
- Member
- Berichten: 66
- Lid geworden op: 05 dec 2006, 14:44
cybermix schreef:man man man toch, hoe is het mogelijk.
wat ga je nu doen
Aftellen tot september en finito ('t is dat ne mens er 15 maanden aan vast hangt hé )
Ik heb al veel meegemaakt op gebied van slechte service, en ik heb er geen problemen mee dat er wel eens iets fout loopt (c'est la vie), maar bij Scarlet spannen ze toch de kroon!
Ik wacht verder gewoon af en blijf zo nu en dan "de zagepot" spelen tot ze dat zo beu worden dat ze die cheques persoonlijk in mijn bus komen stoppen!
Probeer is dit: zes-zeven maanden lang elke maand twee of drie keer dezelfde faktuur en aanmaning tot betaling in uw bus krijgen omdat ge netjes net voor de dag van de vervaldatum betaald (net = paar dagen). En dan moogt ge weer enkele uren aan de lijn hangen om iemand te pakken te krijgen, en meestal ook nog is van de ene naar de andere gestuurd worden.
En dan deden ze nog is serieus vervelend toen ik wou overstappen, moet zeggen dat Skynet dat toen zeer goed geregeld had anders zat ik een maand of meer zonder interenet.
Scarlet wou de lijn maar niet overdragen aan Skynet, maar had tegelijk wel mijn toegang tot hun netwerk opgezegd. Schoon is da.
En dan deden ze nog is serieus vervelend toen ik wou overstappen, moet zeggen dat Skynet dat toen zeer goed geregeld had anders zat ik een maand of meer zonder interenet.
Scarlet wou de lijn maar niet overdragen aan Skynet, maar had tegelijk wel mijn toegang tot hun netwerk opgezegd. Schoon is da.