hoe maak ik een ticket aan?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

waar moet ik ergens zijn om een ticket aan te maken?
alvast bedankt
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

gewoon een mailtje zenden vie de crm
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Mail sturen naar support of formulier invullen op de site dan heb je direct een ticket. Trouwens, het is Dommel die de tickets aanmaakt, niet jij :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

oki ik vroeg me dit gewoon af omdat ik gisteren een mail naar ze gedaan had en nog geen antwoord terug heb.
Het probleem is, dat er staatdat mijn adsl-signaal is aangevraagd maar dat ik al 1 week lang met mijn dommel-account aan het surfen ben en dat mijn skynetaccount is afgesloten.
Is dit normaal of duurt het gewoon een tijdje voor dit verandert wordt?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Draco888
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:04

bke23 schreef:oki ik vroeg me dit gewoon af omdat ik gisteren een mail naar ze gedaan had en nog geen antwoord terug heb.
Het probleem is, dat er staatdat mijn adsl-signaal is aangevraagd maar dat ik al 1 week lang met mijn dommel-account aan het surfen ben en dat mijn skynetaccount is afgesloten.
Is dit normaal of duurt het gewoon een tijdje voor dit verandert wordt?

Heb net hetzelfe meegemaakt, 8 dagen later kreeg ik een nieuwe mail van Dommel dat vanaf dan mijn maandelijkse reset op de 18de zou vallen, en de 20gig die ik ondertussen al had gebruikt, well die hebben ze gewoon weggevaagd.
Dommel . . bangelijke ISP. Ik zie Skynet of telenet nog ni zomaar ff 20gig DOWNLOAD (upload telt ni eens) zomaar weggeven aan nieuwe klanten.

Het enigste wat voor mij beter zou mogen is de uploadsnelheid, maar ADSL2+ komt er aan, hoop dat ze de upload naar 500kbyte brengen, da zou gewoon megabangelijk zijn.
Alle t'mag altijd sneller en meer zoals onze buurlanden, maardan zullen de andere providers toch ook wa mee moeten gaan.
amigozz
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 03 jan 2007, 19:31

hier toch iets minder enthousiast! Ik heb m'n adsl aangevraagd op 23 december en heb er toegang tot gekregen op 7 januari. Nu blijkt dat ze me factureren vanaf 23 december!! Met andere woorden, ik betaal voor 2 weken zonder toegang tot internet via dommel. Ik heb ook gekozen voor betaling via domiciering, maar toch krijg ik een mail met een verwittiging dat ik het bedrag van 32 euro moet overmaken (van 23 januari tot 23 feb). Heb hier een mail voor gestuurd maar geen reactie gehad!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zucht.
Ja, dat is normaal. Dommel heeft altijd al met pro-forma-facturen gewerkt. Wat je 'te veel' hebt betaald wordt achteraf gecorrigeerd.
Net zoals ongeveer elk ander abonnement betaal je vooraf aan de eigenlijke dienstverlening en/of oplevering.
Gebruikersavatar
Robinvv
Pro Member
Pro Member
Berichten: 278
Lid geworden op: 15 jan 2006, 00:10

amigozz schreef:hier toch iets minder enthousiast! Ik heb m'n adsl aangevraagd op 23 december en heb er toegang tot gekregen op 7 januari. Nu blijkt dat ze me factureren vanaf 23 december!! Met andere woorden, ik betaal voor 2 weken zonder toegang tot internet via dommel. Ik heb ook gekozen voor betaling via domiciering, maar toch krijg ik een mail met een verwittiging dat ik het bedrag van 32 euro moet overmaken (van 23 januari tot 23 feb). Heb hier een mail voor gestuurd maar geen reactie gehad!


Dommel: Helpdesk:
vanaf wanneer word ik gefaktureerd?

bij de eerste fakturen wordt u gefaktureerd vanaf de besteldatum. éénmaal uw adsl-account geactiveerd is, wordt de periode aangepast naar aanleiding van deze activatie-datum naar toekomstige fakturatie toe.

ééns telefoneren dan ?

Zal nog niet aangepast geweest zijn dan.
Telenet & Belgacom : PROFITEURS!
Dommel 120 GB!! :D
Vergelijk zelf: Excel blad en Site
Gebruikersavatar
zippie666
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 16 apr 2005, 16:31

Ja, mijn domiciliering raakt gelijk ook maar niet in orde, na 2x naar de bank geweest te zijn en ik dit maal 100% zeker ben dat alles in orde is (geen fouten bij de bank ofzo) moet ik nu nog eens gaan om het domiciliëringsnummer door te mailen naar hen :/

Hopen dat na dat alles in orde gaat zijn...

Voor de rest ben ik enorm tevreden van hen, heb ook de reset op de 18ste, en heb op dezelfde manier "gratis download" gehad :)

Zeer tevreden van de snelheid, nog steeds geen downtime gehad, mediumband rules!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”