'k ben van plan om mijne skynet buiten te smijten en in de plaats Dommel te pakken. Nu heb ik echt geen idee van mijne contractduur van mijn huidige ADSL Go. Ik ben niet ingegaan op enige acties, en heb dit abbo toch al een paar jaar.
Kan ik zomaar opzeggen zonder extra kosten? Of waar kan ik mijn contractduur bezien?
Merci
Overstap skynet naar dommel
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Bel eens naar BC of stap in de winkel binnen, zij weten hoe lang je contract loopt. Als je echt van geen enkele actie gebruik gemaakt hebt bij hen dan kan je ten allen tijde weg.DenDries schreef:'k ben van plan om mijne skynet buiten te smijten en in de plaats Dommel te pakken. Nu heb ik echt geen idee van mijne contractduur van mijn huidige ADSL Go. Ik ben niet ingegaan op enige acties, en heb dit abbo toch al een paar jaar.
Kan ik zomaar opzeggen zonder extra kosten? Of waar kan ik mijn contractduur bezien?
Merci
Om over te stappen hoef je alleen het formulier op de Dommelsite in te vullen, nadat je hun mail krijgt het contract ondertekend terugsturen en wachten op je login gegevens. Dommel zegt voor jou BC op. Zeker niet zelf BC opzeggen anders ga je waarschijnlijk enkele dagen zonder internet zitten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Plus Member
Ik heb BGC zelf opgezegd.
Gewacht tot ik op crm.shedom zag wanneer ik werd aangesloten en dan die dag naar de belgacom winkel gegaan.
Ik heb belgacom betaald tot 6 januari, die mannen gingen mij 34 € terugstorten, dus als je opzegt betaal je het aantal dagen dat je was aangesloten deze maand.
Have fun @ dommel, het is de moeite
Gewacht tot ik op crm.shedom zag wanneer ik werd aangesloten en dan die dag naar de belgacom winkel gegaan.
Ik heb belgacom betaald tot 6 januari, die mannen gingen mij 34 € terugstorten, dus als je opzegt betaal je het aantal dagen dat je was aangesloten deze maand.
Have fun @ dommel, het is de moeite

Ik had telenet opgezegt op de dag dat ik Dommel had.
Helaas heb ik zeker 5 keer moeten bellen voordat die uilen mij hun brief opstuurden met de opzeg, met als resultaat dat ik nog facturen kreeg en nog 105€ kon neerleggen, nog eens opgebeld en goed kwaadgemaakt hielpen niet.
Ik stelde voor dat ze mijne waarborg mochten steken waar de zon nooit schijnt en ik dan die 105€ niet betaalde.
Ja dan sturen ze incasso bedrijf vertelde hij me.
Dus stonestrong, uw vraag of ik iemand telenet zou aanraden, nee zeker niet ! ik haat telenet zeer diep !
Helaas heb ik zeker 5 keer moeten bellen voordat die uilen mij hun brief opstuurden met de opzeg, met als resultaat dat ik nog facturen kreeg en nog 105€ kon neerleggen, nog eens opgebeld en goed kwaadgemaakt hielpen niet.
Ik stelde voor dat ze mijne waarborg mochten steken waar de zon nooit schijnt en ik dan die 105€ niet betaalde.
Ja dan sturen ze incasso bedrijf vertelde hij me.
Dus stonestrong, uw vraag of ik iemand telenet zou aanraden, nee zeker niet ! ik haat telenet zeer diep !
-
- Plus Member

Waarom begin je nu over Telenet tegen mij?
Ik meen oprecht dat Dommel écht de moeite is!
Waar ik woon kunnen we geen Telenet nemen, dus het was altijd al een DSL provider, en aangezien Belgacom nu eenmaal bekender is koos ik voor bgc een jaar geleden, maar was kik content als ik van provider kon verandern