Ik heb mijn Decoder van In-Di aangesloten op de recorder (een samsung, ondersteund door het Guide+ systeem en de G-Link), maar wanneer ik in het Guide+ systeem wil aangeven op welke aansluiting de decoder hangt, dan krijg ik de L1 ingang vaak zelfs niet te zien, en het is dan ook onmogelijk om via de recoder af te stemmen op deze ingang.
Ik vraag me ook af hoe je via de G-Link kan zorgen dat de zenders van de decoder worden opgenomen in de zenderlijst van de recorder (niet Guide+, gewoon standaard) hij switcht niet van kanaal tijdens het zoeken (ook niet als de L1 ingang wel eens werkt).
Heb bij de basisinstellingen opgeven dat op de L1 de decoder zit, maar dit veranderd niets.
Heb al een andere scartkabel geprobeerd, maar dit maakt ook niets uit.
Ik krijg de guide+ mss wel aan het werk via de gewone tuner, maar heb die In-Di box juist gekocht omdat ik zo'n recorder ging aanschaffen.
Nogal frustrerend zo'n duur toestel kopen en dan zien dat het niet goed doet wat het moet doen
Iemand die informatie heeft voor mij?
Alvast bedankt
[EDIT] Wanneer ik bij de instelling van de L1 ingang niet 'decoder' opgeef maar 'RGB' of 'Video' dan kan ik wel de recorder instellen op L1 en dan zie ik het signaal van de decoder, maar dan kan ik bij het instellen van de kanalen niet aangeven om de decoder te gebruiken. Bij de Guide+ krijg ik de L1 dan weer wel te zien. Toch wel vreemd, want dan kan ik de decoder nog niet gebruiken voor wat hij dient