Probleem met telefoonlijn ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
rubenpiepers
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 02 jan 2007, 13:07

Hallo,
Sinds eergisteren heb ik een probleem met mijn internet en mijn telefoon.
Als ik wil bellen hoor ik helemaal geen signaal meer maar alleen mezelf(versterkt). (mensen kunnen ook niet meer naar hier bellen.)
Mijn internet is zeer traag (74Kb/sec).

Ik zit bij Belgacom voor de telefonie, en bij Freedomnet voor mijn internet.
Wie kan mij helpen ?

Groeten Ruben
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Indien het 1ste stopcontact van Belgacom een aan/uit knop heeft kan je de binnenbekabeling door de schakelaar uit te zetten afkoppelen.
(indien geen schakelaar binnenkabels afkoppelen).

Als je dan test op het 1ste aansluitpunt en telefoon werkt wel dan scheelt er iets met de binnenkabels.

Werkt het niet is er mogelijk een kabel in straat beschadigt of een probleem in de centrale. Dus best Belgacom contacteren.

Succes
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”