Voicemail tele2allin

Plaats reactie
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

Wanneer ik naar huis bel en de telefoon is bezet kom ik direct in de voicemail terecht (soms zegt een computerstem dat het nummer niet bestaat). Wanneer ik de voicemail afzet, zegt een computerstem dat de voicemail afstaat. Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om een bezettoon te krijgen als mijn telefoon bezet is, dan weten de mensen aan de andere kant tenminste wat er aan de hand is en hoeven ze niet voor het gesprek te betalen. Zo heb ik eens 6x met mijn gsm naar huis gebeld terwijl mijn dochter aan de telefoon hing. Prijs 2,2 euro, waar ik niks aan had. Dezelfde avond thuis belde mijn telefoon via voicemail om te zeggen dat ik 6 berichten had Zijn er mensen (misschien de tele2 medewerkers) die mij kunnen uitleggen hoe dat op te lossen. Bij Belgacom heb je temminste een bezettoon als de voicemail afstaat.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Wanneer ik de voicemail afzet


Hoe zet je de voicemail aan of uit? Via de telefoon of via de website "mijn tele2"?

soms zegt een computerstem dat het nummer niet bestaat


Dan is er ee probleemje bij Tele2: je nummer is niet geregistreerd op de SIP server. Dat heeft niks met je mailbox te maken.
jbeckers
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:25

poekie68 schreef:
Wanneer ik de voicemail afzet


Hoe zet je de voicemail aan of uit? Via de telefoon of via de website "mijn tele2"?


Maakt dat een verschil? :?
M@rcA
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 mei 2006, 17:45

poekie68 schreef:
Wanneer ik de voicemail afzet


Hoe zet je de voicemail aan of uit? Via de telefoon of via de website "mijn tele2"?

soms zegt een computerstem dat het nummer niet bestaat


Dan is er ee probleemje bij Tele2: je nummer is niet geregistreerd op de SIP server. Dat heeft niks met je mailbox te maken.


Zet de mail uit via mijn tele2
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Maakt dat een verschil?


Ik heb de indruk van wel. Ik heb in het begin hetzelfde probleem gehad.

Kijk in je Tele2 All In handleiding voor de juiste codes.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”