Allemaal mooie woorden bij Dommel.
Je begint te betalen vanaf de dag van de aanvraag en al wat je betaalt voor de aansluiting actief is wordt achteraf gecreciteerd.
Mooi niet dus.
Ik heb nu ongeveer anderhalve maand connectie en heb al 5 maanden betaald!
En ze blijven maar factureren.
Het houdt blijkbaar niet op met die mannen hun geklooi na anderhalve maand gezever om een aansluiting in gang te krijgen.
Waarschijnlijk ben ik gewoon één van die "maandag"klanten waar alles mis mee loopt.
Het begint me gewoon een beetje de keel uit te hangen.
Factureren en crediteren? Forget it!
-
- Starter Plus
All People Smile In The Same Language!
Heb je al eens gebeld? gemaild? Ik had ongeveer het zelfde aan de hand, half november mijn lijn besteld. Op 6 december had Belgacom alles geactiveerd. Dan heb ik gewoon een mail gestuurd en ze beginnnen nu met factureren op 6 december. Netjes toch.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Schussboelie schreef:Allemaal mooie woorden bij Dommel.
Je begint te betalen vanaf de dag van de aanvraag en al wat je betaalt voor de aansluiting actief is wordt achteraf gecreciteerd.
Mooi niet dus.
Ik heb nu ongeveer anderhalve maand connectie en heb al 5 maanden betaald!
En ze blijven maar factureren.
Het houdt blijkbaar niet op met die mannen hun geklooi na anderhalve maand gezever om een aansluiting in gang te krijgen.
Waarschijnlijk ben ik gewoon één van die "maandag"klanten waar alles mis mee loopt.
Het begint me gewoon een beetje de keel uit te hangen.
Schussboelie relax even zou ik zeggen
Doe is de moeite en bel is even en dan zal het wel opgelost geraken.
Idd ! even bellen, ze zijn heel hulpvaardig !
Heb het nu pas uurtje Dommel, en ben er zeer te spreken over ! zowel over service als product.
Het is wel zo dat ze de rekening vroeg sturen, maar die kan je even goed betalen als de maand om is, de rekening blijft lang geldig.
Heb het nu pas uurtje Dommel, en ben er zeer te spreken over ! zowel over service als product.
Het is wel zo dat ze de rekening vroeg sturen, maar die kan je even goed betalen als de maand om is, de rekening blijft lang geldig.
-
- Premium Member
ik had het ook, en ik was 2 of 3 maand voor op betaling. Ik heb dan ook al die maanden geen enkele rekening gezien...
-
- Starter Plus
Ik weet wel dat ik op voorhand zou moeten betalen en heb daar ook geen probleem mee, dat wordt door hen ook duidelijk aangekondigd.
Ik had er wel een probleem mee dat ze toch maar door bleven factureren na de aansluiting.
Na heel de heisa met mijn activatie kon dat er toch effe niet meer bij.
Swat, ondertussen is dat opgelost geraakt en moet ik niet meer betalen tot april.
Ik had er wel een probleem mee dat ze toch maar door bleven factureren na de aansluiting.
Na heel de heisa met mijn activatie kon dat er toch effe niet meer bij.
Swat, ondertussen is dat opgelost geraakt en moet ik niet meer betalen tot april.
Schussboelie schreef:Na heel de heisa met mijn activatie kon dat er toch effe niet meer bij.
Wat was die heisa dan? Ik heb momenteel ook problemen met die activatie (zie ook in dit forum). 't Is voor mijn schoonvader, en leg die maar uit dat ie weer moet betalen ondanks het feit dat er niet eens activatie is. De dienst staat wel als "geactiveerd" onder My dommel, maar signaal blijft uit. Pfff, en hun helpdesk zegt dan doodleuk dat ik contact moet opnemen met BGC
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
BMaster schreef:En, heb je dat al geprobeerd?
Hij is toch klant bij Dommel voor zijn adsl ? Het is de taak van Dommel om dan de opvolging te doen bij Belgacom betreffende het adsl signaal
Laatst gewijzigd door ubremoved_983 18 dec 2006, 16:14, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
En, heb je dat al geprobeerd?
Ja doen! *kuch* Belgacom doet aansluitingen in opdracht van Dommel, Dommel levert internet bij de klant, perfect logisch dus dat de klant Belgacom om uitleg gaat vragen! *sarcasme*
Beter idee: bel naar Dommel, meldt het probleem en laat hen contact opnemen met Belgacom?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
BMaster schreef:Tuurlijk is het logischer van Dommel dat te laten doen. Maar als Dommel het niet doet kan 2 dingen doen: wachten, of zelf proberen iets te weten te komen. Kies zelf maar.
Moest een andere ( niet nader genoemde ) provider zoiets zeggen zou iedereen hier moord & brand schreeuwen !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Er is een groot verschil tussen Dommel (ook al heb ik daar zelf geen ervaring mee - de dingen die ik daarvan lees zijn meestal heel goed) en de provider-die-niet-genoemd-mag-worden. Af en toe zelf een beetje moeite doen kan nooit kwaad. Iedereen laat wel eens een steek vallen, niet?
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Er is een groot verschil tussen Dommel (ook al heb ik daar zelf geen ervaring mee - de dingen die ik daarvan lees zijn meestal heel goed) en de provider-die-niet-genoemd-mag-worden. Af en toe zelf een beetje moeite doen kan nooit kwaad. Iedereen laat wel eens een steek vallen, niet?
Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij als de helpdesk klanten doorverwijst naar Belgacom. Ik vind dit zelfs schandalig, aangezien die operatoren goed weten dat op hun vraag het BIPT Belgacom heeft verboden informatie te geven aan hun klanten over ADSL problemen... Op straffe van boetes en schadevergoedingen. Als een helpdesk dit dan blijkbaar niet weet, heb ik zo mijn bedenkingen bij de kwaliteit van die operator.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Goendi schreef:Daar heb ik zo mijn bedenkingen bij als de helpdesk klanten doorverwijst naar Belgacom. Ik vind dit zelfs schandalig, aangezien die operatoren goed weten dat op hun vraag het BIPT Belgacom heeft verboden informatie te geven aan hun klanten over ADSL problemen... Op straffe van boetes en schadevergoedingen. Als een helpdesk dit dan blijkbaar niet weet, heb ik zo mijn bedenkingen bij de kwaliteit van die operator.
Serieus? Dat wist ik niet... dan zal ik mijn mening moeten herzien
Wel, heb ondertussen contact gehad met BGC. Die kunnen (willen) alleen maar zeggen wanneer de activatie heeft plaatsgehad. Dat is al veel! Of die goed is gebeurd is een andere vraag
Dommel heeft in mijn ticket wel vermeld dat ze intussen een ticket hebben aangemaakt bij BGC om de lijn na te zien. Dus de persoon van Dommel's helpdesk die ik aan de lijn had was blijkbaar nieuw, of niet goed op de hoogte van de gangbare procedures. Ach ja, zolang het maar vlug opgelost geraakt...
Blijft nog de vraag vanaf wanneer de facturatietermijn begint in zo een geval?
Dommel heeft in mijn ticket wel vermeld dat ze intussen een ticket hebben aangemaakt bij BGC om de lijn na te zien. Dus de persoon van Dommel's helpdesk die ik aan de lijn had was blijkbaar nieuw, of niet goed op de hoogte van de gangbare procedures. Ach ja, zolang het maar vlug opgelost geraakt...
Blijft nog de vraag vanaf wanneer de facturatietermijn begint in zo een geval?
Sinvraal schreef:Wel, heb ondertussen contact gehad met BGC. Die kunnen (willen) alleen maar zeggen wanneer de activatie heeft plaatsgehad. Dat is al veel! Of die goed is gebeurd is een andere vraag
Ze hebben het toch op het juiste adres geactiveerd ? Heb dit jaar nog met Belgacom meegemaakt dat ze op een verkeerd adres een adsl signaal hadden aangesloten. "Maar ja mijnheer die lijn is geactiveerd", ja achteraf gezien was dat juist natuurlijk... . Alleen spijtig dat mijn utp kabel ietsje pietsje te kort was toen.
En ja ik had het juist adres doorgegeven, het stond zelf op mijn paspoort die ze x aantal keer hadden gefotokopieerd.
Silence schreef:Ze hebben het toch op het juiste adres geactiveerd ? Heb dit jaar nog met Belgacom meegemaakt dat ze op een verkeerd adres een adsl signaal hadden aangesloten. "Maar ja mijnheer die lijn is geactiveerd", ja achteraf gezien was dat juist natuurlijk... . Alleen spijtig dat mijn utp kabel ietsje pietsje te kort was toen.
En ja ik had het juist adres doorgegeven, het stond zelf op mijn paspoort die ze x aantal keer hadden gefotokopieerd.
Typisch hè, dat hoor je vaak. Gisteren is BGC blijkbaar gaan prutsen in de centrale. Mijn schoonvader zei me dat het adsllampje van de router nu wel oplicht - eh tiens...
Wel chapeau voor Dommel voor de snelle reactie. Moet alleen nog gaan testen dit weekend of alles stabiel draait, want schoonvaders kennen er meestal niet veel van
-
- Starter Plus
Sinvraal schreef:Schussboelie schreef:Na heel de heisa met mijn activatie kon dat er toch effe niet meer bij.
Wat was die heisa dan?
Ik heb anderhalve maand moeten wachten op mijn activatie.
Het enige wat ze mij bij Dommel konden vertellen was om "volgende week een sterug te bellen om te horen hoe het staat".
Uiteindelijk heb ik zelf ook naar Belgacom gebeld en daarna bij Dommel eens ferm van mijn oren gemaakt en na nog een week was 't dan in orde.
Mij ga je voorlopig nog niet horen stoefen over Dommel.
Een paar weken terug had ik problemen met de instellingen van mijne nieuwe router en wou ik bellen naar de helpdesk.
Ik had nog een mail van eind augustus en daar stond op dat je tot 19u gratis kan bellen.
NIET dus, dat is maar tot 18u, en dat is al vanaf juni of zo! Vanaf 18u kan je naar een leuk duur betaalnummer bellen.
Ondertussen is hun communicatie nog steeds niet aangepast, in hun mails staat nog steeds 19u.
Sorry maar dat ik nu niet meteen blijken van professionaliteit en beroepsernst.