HELP!!!!

Plaats reactie
Lionel
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 okt 2006, 13:58
Locatie: Izegem

Ik wend me tot de Tele2-medewerkers op dit forum via internet vanuit een openbare bibliotheek als laatste redmiddel.
Mijn telefoonlijn en internetverbinding zijn sedert 16/10 niet meer bruikbaar. Aangetekende brieven en dure GSM-gesprekken met de helpdesk zijn tot nu toe vruchteloos gebleken.
Ik ben al klant sinds 2003 voor telefonie met preselectie en sinds begin 2006 voor ADSL 4MB. Mijn facturen worden stipt betaald met domiciliëring. Ik was tot voor kort een zeer tevreden klant van Tele2.
In september krijg ik een interessante promotie voor overschakeling naar Tele2All-In (gratis Easybox en gratis activering). Ik teken in en ontvang op 4/10 per email de bevestiging. De installatiebrochure die niet op de website is te raadplegen krijg ik toch in mijn bezit via dit forum. Wegens installatieproblemen (PC te ver van modem waardoor 25m ethernetkabel zou moeten worden gelegd - PC te oud en aan vervanging toe waardoor draadloze installatie nutteloze kosten zou meebrengen) zeg ik het aanbod aangetekend af op 5/10 (dit is tot 9 dagen na ontvangst van de bevestiging mogelijk zonder kosten). Ik bevestig dit met een reply op hun email en telefonisch aan de helpdesk.
Op 16/10 stel ik vast dat de telefoonlijn en internet niet meer werkt. Op 17/10 neem ik contact op met de helpdesk per GSM waar men mij meedeelt dat alles is overgeschakeld naar All-In. Ik schrijf een aangetekende brief om mijn ongenoegen te uiten en later telefoneer ik nog enkele keren naar de helpdesk. Telkens: afwachten, geduld, men is er mee bezig,...
Vandaag 30/10 zijn mijn telefoon en internet nog altijd doof.
Ik stuur ook een PB aan Poekie 68 met de concrete gegevens vban mijn abonnement en vraag om rechtstreekse hulp.
t-town
Premium Member
Premium Member
Berichten: 527
Lid geworden op: 08 mei 2006, 19:56
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer

Lionel schreef:Ik stuur ook een PB aan Poekie 68 met de concrete gegevens vban mijn abonnement en vraag om rechtstreekse hulp.

waarom poekie 68?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk dat je eerder 320i moet hebben, of The_One.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

waarom poekie 68?


idd, ik werk niet voor Tele2.
Je moet 320i of the_one proberen.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello iedereen,

Ik ben tijdelijk buiten strijd wegens trainingen voor het werk, dus kzal enkele weken niet beschikbaar zijn.

Greetzzz,
Afbeelding
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

mij mag je altijd pb'en en ik probeer asap te reageren en zo goed als mogelijk te volgen op het board. Kan er spijtig genoeg niet erg veel opzitten omdat er een helse hoop werk is en men hobby neemt ook meer en meer tijd in beslag. maar reageren zal ik wel ;-)
internetter
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 nov 2006, 10:00
Locatie: Antwerpen

320i schreef:mij mag je altijd pb'en en ik probeer asap te reageren en zo goed als mogelijk te volgen op het board. Kan er spijtig genoeg niet erg veel opzitten omdat er een helse hoop werk is en men hobby neemt ook meer en meer tijd in beslag. maar reageren zal ik wel ;-)


Waarom krijg je langs deze weg meer gedaan dan via de officiele en betalende Helpdesk ?????????????????????????
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Waarom krijg je langs deze weg meer gedaan dan via de officiele en betalende Helpdesk ?????????????????????????


Omdat er hier enkele werknemers van Tele2 uit persoonlijke interesse meelezen, en vrijwillig in hun vrije tijd dingen nakijken. Wat is daar verkeerd mee?
Computerleek
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jan 2006, 22:21
Locatie: Hoeselt

Waarom krijg je langs deze weg meer gedaan dan via de officiele en betalende Helpdesk ?????????????????????????


Als je hier op userbase bij Belgacom,Dommel of EDPnet kijkt ,zie je dat er ook medewerkers van deze providers actief zijn.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Wat is daar verkeerd mee?


Het is uitstekend dat deze jongens en meisjes hier op dit forum komen helpen! Wat mij mateloos stoort is de incompetentie van hun helpdesk.
Iemand dit van het bestaan van dit forum niet afweet, wordt dus niet geholpen zoals het hoort.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”