ervaringen zone 059?
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Premium Member
ik zit in zone 050, die route via Kortrijk blijkbaar ( ip***.silver1.kortrijk2.schedom-europe.net )
Als je van Oostende bent waarschijnlijk ook zeker? Ik heb alles behalve klagen. Slechts 1 dagen minder dan 400 kbs gehaald. Dat was 1 middag
Als je van Oostende bent waarschijnlijk ook zeker? Ik heb alles behalve klagen. Slechts 1 dagen minder dan 400 kbs gehaald. Dat was 1 middag
-
- Pro Member
- Contacteer:
zone 056 hier, ook route via kortrijk, snelheid is zeer stabiel hier, pings zijn ook in orde, slechts heel af en toe eens een snelheidsdropje, maar het noemen niet waard eigenlijk.
Zeker een aanrader dus
greetz
Zeker een aanrader dus
greetz
-
- Pro Member
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Kurt Breezer schreef:Ik had eens een mailtje gestuurd.
Misschien nog mensen die op de router van Brugge zitten, laat jullie eens horenGeachte,
Dit is Kortrijk of Brugge.
Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,
dommel.com services
Kurt Breezer mijn schoonouders zitten in Brugge ( Sint-Andries ) op het Dommel netwerk en zoals we van Dommel gewend zijn NIKS te klagen daar.ALTYD boven de 400kbs
-
- Premium Member
tiens. Ik ben van Brugge en zit op de Kortrijkse router eens contact opnemen met die mannenKurt Breezer schreef:Ik had eens een mailtje gestuurd.
Misschien nog mensen die op de router van Brugge zitten, laat jullie eens horenGeachte,
Dit is Kortrijk of Brugge.
Met vriendelijke groeten,
Meilleures salutations,
Best regards,
dommel.com services