Vandaag kreeg ik een mailtje van Tele2 over een klantentevredenheidsonderzoek. Ze informeren naar je tevredenheid over de producten, prijzen, snelheid, beschikbaarheid, communicatie en klantendienst.
Zeker invullen als je zo'n mail krijgt! Het duurt slechts 10 minuutjes.
Ik hoop dat ze dan ook wat zullen doen met de resultaten, bijvoorbeeld werken aan hun helpdesk.
Klantentevredenheidsonderzoek
Ik krijg die mailtjes niet en zit al 2 maand zonder telefoon en internet, ik wil overstappen naar een andere provider en kan niet want men telefoonnummer is in handen van tele2, dus nu mag ik nog eens wachten op een actieve telefoonlijn van belgacom om dan een andere internetprovider te nemen.
Goede raad, geef nooit telefonie en internet in handen van zulks een provider. `t Is gewoon schandalig.
Ik heb gewacht tot vandaag `bijna 2 maand`. Nu ga ik naar de post voor een aangetekende brief te versturen.
Bedankt tele2!!!
Goede raad, geef nooit telefonie en internet in handen van zulks een provider. `t Is gewoon schandalig.
Ik heb gewacht tot vandaag `bijna 2 maand`. Nu ga ik naar de post voor een aangetekende brief te versturen.
Bedankt tele2!!!
sorry dat ik het moet zeggen, maar dat wachten op actieve telefoonlijn enzo klopt niet helemaal... Wat belgacom moet doen (is nu eenmaal zo als je weg wil van tele2) is een porting back doen op jou telefoon nummer (op voorwaarde dat dit geen door tele2 gegeven nieuw nummer is). Je moet eerst terug je telefonie bij belgacom hebben alvorens een andere DSL provider te kunnen aanspreken. Lijkt mij persoonlijk vrij logisch. Waarom? Belgacom is enige die moet toestaan dat andere leveranciers van internetservices op hun telefoonlijnen werken en niet tele2.
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
Hello,
Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT, die nog altijd van oordeel is dat BGC de koperlijnen nog altijd mag verhuren, zolang dit geldt kan geen enkele operator in België een koperlijn hebben zonder tussenkomst van BGC.
Mvg,
Zeg dat laatste maar eens met z'n allen tegen het BIPT, die nog altijd van oordeel is dat BGC de koperlijnen nog altijd mag verhuren, zolang dit geldt kan geen enkele operator in België een koperlijn hebben zonder tussenkomst van BGC.
Mvg,
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
stuur hen aangetekend een ingebrekestelling met duidelijke omschrijving van de problemen met datums vervolgens je eisen en 7 dagen te tijd om schriftelijk te reageren.
stap naar de belgacom telefoonwinkel voor een telefoon- en adsl-aansluitingen laat je telefoonnummer overzetten.
Meer is dat niet.
stap naar de belgacom telefoonwinkel voor een telefoon- en adsl-aansluitingen laat je telefoonnummer overzetten.
Meer is dat niet.
Sjit dat ik zoiets nooit gekregen heb, maarja ze zenden dat waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben. A propos is er zo geen site waar je je tevredenheid over een provider kunt vermelden. Mocht zulk een site bestaan, kan ik wel raden welke provider onderaan zou staan.
waarschijnlijk enkel naar klanten die nooit een probleem gemeld hebben
Dan hadden ze mij nooit die enquete mogen sturen. Ik kan de keren niet meer tellen dat ik aan de telefoon naar de helpdesk gehangen heb, klachtenbrieven geschreven heb en zelfs de ombudsdienst heb ingeschakeld...