de smtp server van tele2allin, is dat normaal dat je daar niet mee kan connecten?
ik gebruik een programma Poppeeper om Pop3 mail te ontvangen en versturen, en dit werkte vroeger perfect met Tele2, zowel versturen als ontvangen.
nu ik een Tele2allin-adres heb, kan ik blijkbaar niet versturen, ik krijg een fout dat hij niet kan verbinden met de smtp-server, dat is toch out.tele2allin.be....
verbinden zowel met als zonder SSL lukt nie??
ontvangen via in.tele2allin.be gaat wel...
smtp server tele2allin
heel vreemd, ik heb dit nog maar gepost, en plots gaat het wel, wel via uit.tele2allin.be dan, mét SSL??
EDIT: en nu gaat dat ook weer niet meer???
EDIT: nu gaat het wel weer om mails te versturen, via SSL verbinding met authenticatie bij server out.tele2allin.be, kreeg eerst een tijdje andere error (could not determine server), en daarna ging et weer.
lag ie plat mss?
EDIT: en nu gaat dat ook weer niet meer???
EDIT: nu gaat het wel weer om mails te versturen, via SSL verbinding met authenticatie bij server out.tele2allin.be, kreeg eerst een tijdje andere error (could not determine server), en daarna ging et weer.
lag ie plat mss?
The One, tis (weer) tmoment:
15u52:
Tele2allin
SMTP: Verbinden met server mislukt
voorlopig omzeil ik het door mn afzendalias tele2allin.be te laten, en smtp.tele2.be als server te gebruiken, heb daar nog accountje op mr tis toch wel raar probleem ze
15u52:
Tele2allin
SMTP: Verbinden met server mislukt
voorlopig omzeil ik het door mn afzendalias tele2allin.be te laten, en smtp.tele2.be als server te gebruiken, heb daar nog accountje op mr tis toch wel raar probleem ze
Problemen die ook nog wel eens een keertje voorkomen zijn dat er een verkeerde accountnaam en password worden ingegeven.
Herconfigureer jullie e-mail even en vul het juiste accountnaam in bv van de hoofdaccount vt.... en het originele wachtwoord.
Ook heel belangrijk natuurlijk de inkomende en uitgaande mailservers:
in.tele2allin.be
out.tele2allin.be
Overige voor versatel nog:
in.versatel.be
out.versatel.be
Herconfigureer jullie e-mail even en vul het juiste accountnaam in bv van de hoofdaccount vt.... en het originele wachtwoord.
Ook heel belangrijk natuurlijk de inkomende en uitgaande mailservers:
in.tele2allin.be
out.tele2allin.be
Overige voor versatel nog:
in.versatel.be
out.versatel.be