hoe opzeggen??
hoeveel tijd gaat erover om op te zeggen
mijn dommel is la actief dus
opzeggen
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dan kom je daar pas laat achter ... Versatel/TELE2 is jaarlijks hernieuwbaar voor een jaar en heeft een opzeg van 2 maand. Om te berekenen hoeveel boete je moet betalen voor eerdere opzegging log je in op http://www.tele2.be/mytele2 en ... hm... vroeger kon je dat daar berekenen. Da's nu weg precies?
In elk geval: http://www.versateladsl.be/help/questio ... tyle=tele2
In elk geval: http://www.versateladsl.be/help/questio ... tyle=tele2
Inderdaad, voorwaarden zijn ondertussen gewijzigd. Uit de algemen voorwaarden van hun website (voor Tele2 All In) :
http://www.tele2.be/assets/files/algeme ... den-nl.pdf
2.2. Het contract wordt afgesloten voor de duur van minimum één jaar. Tenzij de klant tenminste 2 maanden voor het verstrijken van deze periode opzegt, zal het contract stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde duur
2.3. De klant kan het contract beëindigen voor het verstrijken van de aanvankelijke duur van het contract mits betaling van een verbrekingsvergoeding gelijk aan het maandelijkse abonnementsgeld tot aan de normale
vervaldatum van het contract. Na het verstrijken van de aanvankelijke vervaldatum van het contract kan de klant opzeggen mits een opzegtermijn van minimaal 2 maanden.
De opzegging dient per brief te worden
gestuurd aan TELE2, Koningin Astridlaan 166, 1780 Wemmel.
http://www.tele2.be/assets/files/algeme ... den-nl.pdf
2.2. Het contract wordt afgesloten voor de duur van minimum één jaar. Tenzij de klant tenminste 2 maanden voor het verstrijken van deze periode opzegt, zal het contract stilzwijgend worden verlengd voor onbepaalde duur
2.3. De klant kan het contract beëindigen voor het verstrijken van de aanvankelijke duur van het contract mits betaling van een verbrekingsvergoeding gelijk aan het maandelijkse abonnementsgeld tot aan de normale
vervaldatum van het contract. Na het verstrijken van de aanvankelijke vervaldatum van het contract kan de klant opzeggen mits een opzegtermijn van minimaal 2 maanden.
De opzegging dient per brief te worden
gestuurd aan TELE2, Koningin Astridlaan 166, 1780 Wemmel.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).
- devilkin
- Elite Poster
- Berichten: 4884
- Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
meon schreef:Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).
Telenet is 1 maand opzeg.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
meon schreef:Dus zoals ik het begrijp kan je na 1 jaar op elk moment opzeggen, mits 2 maanden opzegtermijn? -- is nog altijd serieus verschil met de 1 week opzegtermijn bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).
Vandaar dat mensen de voorwaarden beter zouden lezen voordat ze zich inschrijven. Ik persoonlijk ben al lang blij dat de stilzwijgende verlenging met telkens 1 jaar weg is.
Tussen haakjes, -- ook de prijs van Tele2 is nog altijd een serieus verschil met de tarieven bij Belgacom ADSL (en denk ook Telenet).
Het is inderdaad na 1 jaar kan je opzeggen, mits 2 maand opzegvergoeding.
Ons Freya (minister van Comsumentenzaken) was daar onlangs ook mee bezig: het snel kunnen opzeggen van contracten die stilzwijgend verlengd worden. Maar hoe het daar nu mee zit? Geen idee.