Tele 2 allin??? Tele 2 notINg

Plaats reactie
Daim
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2006, 09:09

Bij deze wil ik potentieele klanten van Tele2 allin waarschuwen.

Je zal via taxipost een pakje krijgen alwaar je je "easybox" in zal vinden, je doet alles zoals het hoort en je bent vertrokken.... hoop ik voor jou.

Bij mij ws het een heel ander varhaal. Alles stond op z'n plaats, leekre lekker prima prima, nu maar surfen en bellen, dit tegen een spotprijs.
NIets blijkt minder waar, vanaf de eerste minuut merkte ik iest abnormaal... de sychronizatie van de modem viel regelmatig weg.
Ik denk klantendienst, daar bevestigen ze dat er een storing op de lijn zit en dat ze deze zo snel mogelijk gingen oplossen.

Ook telefoneren is onmogelijk, ik klink als een gorila op valium, dus onverstaanbaar, dus zit ik met de gsm te bellen naar tele2.

Na 12 keer te telefoneren naar de "helpdesk" krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord "we zijn er mee bezig, we houden u op de hoogte" nog nooit telefoon gehad van tele2. Ik heb de indruk dat ze het probleem niet kunnen oplossen maar bange hebben om dit toe te geven. Op de helpdesk zitten van die getrainde mannetjes die tot in den diepe treuren beleefd kunnen zijn maar er niets vanaf weten.

Ik ben absoluut niet tevreden en hoop dathet opzeggen iets vlotter gaat, oh voor ik het vergeet, factuur sturen gaat wel vlot, die heb ik reeds gehad, die mogen ze regelen via proximus, daar heb ik genoeg aan betaald om "hulp" te krijgen van tele 2
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

Op de helpdesk zitten van die getrainde mannetjes...


Welkom op dit forum :wink:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

daim, je komt hier gelijk in alle topics beetje staan roepen enzo, op die ogenblik ga je dus niets opgelost zien hoor. pb even je username dan kan er is naar gekeken worden.
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

beetje staan roepen enzo


Niet te LUID roepen over problemen bij Tele2. Dat hebben ze niet zo graag bij Tele2... :lol:
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

poekie, nu ga je volledig offtopic... the_one en ik zitten hier om proberen te helpen, maar door mensen zoals jij, zal dat snel stoppen
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Hello all,

Vooraleer dit een tirade word over hoe slecht we zijn of hoe goed we zijn of whatever, even dit: Roepen heeft tot op heden nog niemand geholpen, in tegendeel, je krijgt het omgekeerde effect. Wat betreft over het wel of niet willen helpen via dit forum, is natuurlijk ook afhankelijk hoe het respect naar ons "vrijwillige" helpers is. Wij zijn allemaal oud en wijs genoeg om respect naar elkander te tonen, en ik denk dat het dan ook wijs is als je persoonlijke comments hebt over 320i of mezelf dat je dit dan opneemt via PB.

We hebben tot op heden nog nooit geweigerd om jullie te helpen, en ik ben persoonlijk niet van plan hiermee te stoppen, echter als jullie persoonlijk beginnen aan te vallen naar 320i of mezelf, dan kan ik niets beloven.

Mvg,
Afbeelding
Gebruikersavatar
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 09 jan 2006, 13:28
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Contacteer:

Even in de bres springen voor Poekie...
Er stond een smiley in zijn/haar post en ik weet bijna zeker dat het ook op die manier bedoeld was.

Daarnaast wil ik ook zeggen dat The_One en 320i hier zeer goed werk leveren. Ikzelf heb tele2 ook vaarwel gezegd wegens hun "incompetente helpdesk" (zo had ik het in mijn opzegbrief genoemd) en ik ben er zeker van dat als de helpdesk van tele2 in zijn geheel even snel en correct zou werken als The_One en 320i op dit forum, dat ik misschien wel bij tele2 gebleven was, ongeacht de aard van de problemen.

Ik vind het goed, maar ook ergens onlogisch dat mensen die hun problemen op dit forum vermelden sneller geholpen worden dan mensen die uren aan de telefoon hangen met de helpdesk.

En aangezien in dit land nog steeds vrije meningsuiting toegelaten is, vind ik niet dat Daim voor zijn slechte gebruikerservaring op de vingers moet worden getikt. Hij had zichzelf misschien beter eerst voorgesteld of zo, maar ik dacht dat dit forum diende om onder andere de keuze te kunnen maken tussen een aantal aanbieders en als iedereen zijn problemen hier post, dan helpt dit mij in elk geval een stap vooruit...
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

als je al niet meer een beetje kritisch mag zijn...
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

poekie68 schreef:als je al niet meer een beetje kritisch mag zijn...
Ik stel voor dat je even de dikke van Dale neemt en het woord 'kritisch' opzoekt, want dit is het alles behalve...
poekie68
Pro Member
Pro Member
Berichten: 320
Lid geworden op: 08 feb 2006, 08:14

kri·tisch (bn.)
1 geneigd, bekwaam tot oordelen <=> onkritisch
2 betr. hebbend op de kritiek


kri·tiek1 (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar


En nu stop ik ermee, want dit gaat volledig de verkeerde kant op.
I rest my case.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

poekie68 schreef:
kri·tisch (bn.)
1 geneigd, bekwaam tot oordelen <=> onkritisch
2 betr. hebbend op de kritiek


kri·tiek1 (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar


En nu stop ik ermee, want dit gaat volledig de verkeerde kant op.
I rest my case.

toch even een laatste, doch onnodig bericht: kritsch is semantisch verschillend van kritiek. Toch de kritisch die je bedoelde...
Gebruikersavatar
dietervanb
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 794
Lid geworden op: 27 sep 2005, 16:34
Locatie: Hageland
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

Ik heb destijds 10-tal keer alles heel vriendelijk gevraagd bij T2 : geen resultaat.
Toen ben ik beginnen roepen, heb gebruld, gedreigd, T2 uitgekafferd voor rotte vis, aangetekend schrijven opgestuurd, klacht ingediend en ..... werd eindelijk gehoord. Heb al mijn geld terug gekregen en zit nu lekker bij Dommel.

Ik besef wel dat UB niet de officiele helpdesk is en vind het goed dat vrijwilligers hier willen helpen, maar dat toontje van "als je het niet vriendelijk vraagt, dan helpen niet" is wel wat paternalistisch.

De meeste die hier proberen hun gelijk te halen hebben dikwijls al vele tevergeefse pogingen gedaan om via de officiele helpdesk geholpen te worden.


Destijds werd ik ook via PM gecontacteerd door iemand die bij T2 werkte. Zou het oplossen. Heb dan 1 telefoontje gekregen dat het in orde zou komen, maar er is niets gebeurd.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

Praetorian schreef:
poekie68 schreef:
kri·tisch (bn.)
1 geneigd, bekwaam tot oordelen <=> onkritisch
2 betr. hebbend op de kritiek


kri·tiek1 (de ~ (v.), ~en)
1 uiting van afkeuring => commentaar


En nu stop ik ermee, want dit gaat volledig de verkeerde kant op.
I rest my case.

toch even een laatste doch onnodig bericht: kritsch is semantisch verschillend van kritiek. Toch de kritisch die je bedoelde...
Wimmm
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 okt 2006, 17:06

Ok 320i en The_One, ik zit nu sinds 14 sptember zonder ADSLsynchronisatie, na veel bellen kon niemand mij helpen. Ik wist dat de fout niet bij mij lag en dat vertelde ik ook. Na 1 maand kwam er een technieker van tele2 langs. die wist mij te vertellen dat de fout niet bij mij lag.
Hij switchte wel eerst mijn 716 modem om met een 706 modem...
Een week erna kwam een technieker van Belgacom langs die direct kon bellen via mijn toeganspunt waaraan het tele2 modemke gekoppeld is...dus de fout ligt niet bij belgacom of aan mijn binnenbekabeling maar wel aan de Tele2 centrale..
Ik hoop echt dat 1 van jullie mij kan helpen want bellen wil niet helpen :(
De laatste twee keer dat ik belde zei de 1st liner mij te zullen terugbelen maar deed dat niet zoals gewoonlijk.

ps ze hebben mij nooit kunnen betrappen op schelden of ander aso gedrag.

Als jullie meer informatie willen betreffende mijn gegevens wil ik jullie die geven

Met vriendelijke groeten,
Wim
Aaivieke
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 okt 2006, 13:29
Locatie: Affligem

We zijn ondertussen allemaal op de hoogte van sommige reacties die geleverd worden door de helpdesk, maar zoals jullie weten werkt dit meestal met niveaus dus het helpt niet echt om in sommig gevallen te veralgemenen.

Het is inderdaad irritant dat niet altijd alles werkt naar behoren en daar zullen die mensen alle begrip voor hebben, maar begrip is iets dat tweezijdig moet zijn niet?
michvanov
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 okt 2006, 19:11
Locatie: Antwerpen

Tele2 ging hun netwerk verbeteren op 2/10 (enkel bij mij blijkbaar na rondvraag bij kennissen). Maar sedert die omschakeling voor mij geen ADSL internet meer. Vele telefoontjes later, naar een amper bereikbare helpdesk, werd mij door een eerlijke helpdesker (ja die bestaan soms) meegedeeld dat er blijkbaar niets gedaan werd aan mijn probleem. Men laat het gewoon op zijn beloop. Enige optie voor mij was het abonnement opzeggen. Via aangetekend schrijven, telefonisch en mail, endannog merk ik dat de opzeg nog niet is geregeld. Ik denk dat daar op die adminstratie ééne paardekop en nen haltijdsen werkt of zoiets. Enfin moraal van het verhaal, bij problemen met TELE2 rest er één snelle oplossing OPZEGGEN en naar andere provider overstappen. Das het enige dat ECHT helpt.
Drewvt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 219
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:53

michvanov schreef:Enfin moraal van het verhaal, bij problemen met TELE2 rest er één snelle oplossing OPZEGGEN en naar andere provider overstappen. Das het enige dat ECHT helpt.


Hear hear!
redpassie
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2006, 13:14
Locatie: Antwerpen

Drewvt schreef:
michvanov schreef:Enfin moraal van het verhaal, bij problemen met TELE2 rest er één snelle oplossing OPZEGGEN en naar andere provider overstappen. Das het enige dat ECHT helpt.


Hear hear!


Opzeggen ok, maar dan moet ge wel de resterende abonnementskosten van een jaar betalen.

Of is er een manier/reden dat ge daar onderuit kunt?
redpassie
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2006, 13:14
Locatie: Antwerpen

The_One schreef:Hello all,

Vooraleer dit een tirade word over hoe slecht we zijn of hoe goed we zijn of whatever, even dit: Roepen heeft tot op heden nog niemand geholpen, in tegendeel, je krijgt het omgekeerde effect. Wat betreft over het wel of niet willen helpen via dit forum, is natuurlijk ook afhankelijk hoe het respect naar ons "vrijwillige" helpers is. Wij zijn allemaal oud en wijs genoeg om respect naar elkander te tonen, en ik denk dat het dan ook wijs is als je persoonlijke comments hebt over 320i of mezelf dat je dit dan opneemt via PB.

We hebben tot op heden nog nooit geweigerd om jullie te helpen, en ik ben persoonlijk niet van plan hiermee te stoppen, echter als jullie persoonlijk beginnen aan te vallen naar 320i of mezelf, dan kan ik niets beloven.

Mvg,



Vraagje voor the_one of 320i,
ben pas bij tele2 en ondervindt ook problemen, geen telefoon mogelijk en trage verbinding max 1Mb.
Volgens tele2 heb ik 14 lekken in mijn lijn en dat zou de reden zijn.
Nochtans is dit dezelfde lijn als toen ik bij tiscali was en daar had ik wel mijn max. snelheid 4Mb. (+ 17€ abbonementsgeld voor belgacom)

Wat kan volgens jullie een oplossing zijn?
heb mijn modem ST 706WL al enkele keren gereset en kan nog steeds nt bellen of snel surfen

groetjes redpassie
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

14 lekken?? uh?

pm je username of tel even door (geld ook voor Wimmm)

Sorry als ik niet heel heel actief ben, maar er is redelijk wat werk en probeer alsnog zo goed mogelijk te volgen
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”