Overstappen, . . .

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
wardkennes
Starter
Starter

Hallo,

jullie kennen mij misschien wel van in de thread van dommel internet? Wel ik wil graag weten of er nog interessantere providers zijn om op over te schakelen? Ik lees zeer graag de gebruikerservaring ervan, maar ik weet niet welke ik moet nemen mijn voorkeur gaat momenteel naar Dommel netconnect met 50Gb limiet.
Wat zijn de voordelen van EDPnet en van freedomnet juist t.o.v Dommel ?

mvg, Ward
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik zal je even zeggen wat mij voor dommel heeft doen kiezen.

Als je bij dommel over de 50Gb limiet gaat kom je NIET op smalband maar kom je op mediumband. En dan kan je nog rustig aan 120Kb/s downloaden of surfen. Alle data die je na de 50Gb verbruikt valt onder FUP, en word dan ook niet aangerekend.

Ik heb nu bijna een maand Dommel. En ik heb echt niet te klagen. Snelheid is ok en alle diensten werken perfect.

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
wardkennes
Starter
Starter

Danku nog mensen met zo'n reply's + wat kost het mij om mijn abonnement van belgacom op te zeggen?
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ik heb ook Dommel, omdat ik niet zo veel heb aan een snelheid van 6 Mbit/s (edpnet), maar liever veel kan downloaden.
Het hangt ook van jezelf af wat jij wil, als je graag veel snelheid hebt dan neem je edpnet want als je dommel neemt dan gaat het iets trager. Bij mij had het dan ook geen zin dat ik edpnet nam want ik zit iets te ver van de centrale.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Je belgacom abonement opzeggen kost je niks. Tenzij je jaar contract nog niet verlopen is.

Indien je dommel neemt hoef je belgacom hellemaal niet op te zeggen. En zit je geen enkele dag zonder internet.

Bij EDPnet daarintegen zit je WEL zonder internet voor een tijdje. En moet je belgacom wel zelf opzeggen.

Dus als je voor het minste zorgen wil overschakelen dan is dommel de juiste keuze ;-)

Greetz Wouter
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

ANARCHY92 schreef:Je belgacom abonement opzeggen kost je niks. Tenzij je jaar contract nog niet verlopen is.

Indien je dommel neemt hoef je belgacom hellemaal niet op te zeggen. En zit je geen enkele dag zonder internet.

Bij EDPnet daarintegen zit je WEL zonder internet voor een tijdje. En moet je belgacom wel zelf opzeggen.

Dus als je voor het minste zorgen wil overschakelen dan is dommel de juiste keuze ;-)

Greetz Wouter

Je kiest zelf of je zonder internet zit he of niet. Denk twee keer na voor je zulke reply's post.
Naar t'schijnt zegt edpnet ook je abo op, maar ik kan dit nog niet bevestigen. Mijn edpnet abo wordt geactiveerd op 5/09, en ik zal zien of men skynet de dag erachter nog actief is. Indien ja, zal ik gewoon de aangtekende zending, die hier al een tijdje klaarligt, verzenden
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

frado schreef:Mijn edpnet abo wordt geactiveerd op 5/09, en ik zal zien of men skynet de dag erachter nog actief is. Indien ja, zal ik gewoon de aangtekende zending, die hier al een tijdje klaarligt, verzenden

Hoe denk je dat te doen ?
Als je EDPnet login werkt, dan zit je op broba. Zelfs al is je Skynet login dan nog actief, dan zal jij het met op jouw lijn toch niet meer kunnen testen, vrees ik.
If you can't beat them, confuse them.
Block
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Inloggen op zijn webmail?
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Bergie
Plus Member
Plus Member

ANARCHY92 schreef:

Dat is je reinste flauwekul.
Ik ben twee maand geleden overgestapt van Skynet naar EDPnet, en ik heb geen seconde zonder internet gezeten.
Bovendien heeft EDPnet spontaan mijn Skynet abonnement voor mij opgezegd, zodat ik er zelf helemaal NIKS heb moeten voor doen.
frado
Elite Poster
Elite Poster

CueBoy schreef:
frado schreef:Mijn edpnet abo wordt geactiveerd op 5/09, en ik zal zien of men skynet de dag erachter nog actief is. Indien ja, zal ik gewoon de aangtekende zending, die hier al een tijdje klaarligt, verzenden

Hoe denk je dat te doen ?
Als je EDPnet login werkt, dan zit je op broba. Zelfs al is je Skynet login dan nog actief, dan zal jij het met op jouw lijn toch niet meer kunnen testen, vrees ik.

In zo'n belgacom center kunnen ze dat toch zien?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Ja maar 't is volledig nutteloos aangezien je op een fysiek ander netwerk zit en je dus niet meer kan inloggen op Skynet. In 't beste geval moet je dus een maand betalen aan Skynet waarmee je niet meer kan surfen.
Bergie
Plus Member
Plus Member

Deej_1977 schreef:Ja maar 't is volledig nutteloos aangezien je op een fysiek ander netwerk zit en je dus niet meer kan inloggen op Skynet.

Dat is juist.

Deej_1977 schreef: In 't beste geval moet je dus een maand betalen aan Skynet waarmee je niet meer kan surfen.

Niet waar, Belgacom trekt de "niet gebruikte" dagen af van je abonnementsgeld en maakt hiervoor een kredietnota op.
bram
Starter Plus
Starter Plus

IK zit nu ook bij dommel en van gewoon surfen heb ik geen last.
alleen bij mediumband heb ik nu problemen omdat ik denkelijk op een overvolle DSLAM zit.
het is de laatste dagen al iets verbeterd maar nog niet ideaal.

Ik blijf toch wel bij dommel omdat zij volledig Belgacom infrastructuur gebruiken en omdat die structuur bv meer LDC's heeft staan.
LDC's zijn punten die een paar km van de centrale worden gezet om verder afgelegen gebieden toch een deftige snelheid te kunnen bieden.

Dit alleen is genoeg reden voor mij.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer

Bergie schreef:Niet waar, Belgacom trekt de "niet gebruikte" dagen af van je abonnementsgeld en maakt hiervoor een kredietnota op.

Oh da's wel chapeau moet ik zeggen.
Bergie
Plus Member
Plus Member

Deej_1977 schreef:
Bergie schreef:Niet waar, Belgacom trekt de "niet gebruikte" dagen af van je abonnementsgeld en maakt hiervoor een kredietnota op.

Oh da's wel chapeau moet ik zeggen.

Inderdaad, als het positief is mag het ook eens gezegd worden.

Eerlijk gezegd had ik helemaal niet verwacht dat Belgacom dat zou doen, maar toen ik na mijn overstap mijn eerstvolgende factuur kreeg was ik dan ook aangenaam verrast...
( in mijn geval ging het maar om een paar dagen, dus geen groot bedrag, maar het principe is er wel... )
vanidian
Member
Member

Ik hoop dat je het geld van die kredietnota terugziet. Ik heb eens ooit een brief gekregen voor het feit dat ze me een bedrag teveel hadden aangerekend (1999), maar ik heb er totnogtoe NIETS van teruggezien...
Bergie
Plus Member
Plus Member

vanidian schreef:Ik hoop dat je het geld van die kredietnota terugziet. Ik heb eens ooit een brief gekregen voor het feit dat ze me een bedrag teveel hadden aangerekend (1999), maar ik heb er totnogtoe NIETS van teruggezien...

Wel, ik heb die kredietnota tegelijk met mijn factuur ontvangen, en het bedrag van de kredietnota was reeds correct afgetrokken van mijn factuur...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”