Binnenkort ADSL2

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Gesloten
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jul 2006, 12:30
Locatie: Antwerpen

Ja, binnenkort bestaat ADSL2 en deze gaat nog sneller dan de breedband die we nu kennen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Afbeelding
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

ditCh schreef:Afbeelding

Maar wel een schoon! :P
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ten eerste is het niet ADSL2, maar ADSL2+ (dat is een verschil!) en is het niet binnenkort, maar momenteel al. Spijtig genoeg wordt de technologie niet gebruikt om je Internet-verbinding sneller te doen lopen, maar enkel voor BelgacomTV.
En vergelijk niet met het buitenland, de ervaring leert dat dat geen zin heeft :(
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Op mijn stage is nochtans gezegd geweest dat Belgacom zich daar niet meer voor gaat inspannen en direct VDSL(2+?) gaat implementeren, samen met WiMax.

Alhoewel er tussen zeggen en doen wel veel verschil is natuurlijk.

De stage was op Belgacom, trouwens.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Tja, de mensen van Belgacom aan de telefoon vertelde mij toch iets anders...
Grote verschil is dat tegen het einde van het jaar ADSL2+ vrijwel overal (kuch kuch) moet zijn geimplementeerd, en dat dat voor VDSL nog wel langer kan duren ...

En volgens mij denken ze bij BGC nog lang niet aan VDSL2+ :)
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

De opvolger van VDSL (dunno of hij nu VDSL2+ heet) is de standaard waarin Belgacom nog investeert. Alle anderen zijn al "uitdovende projecten". Maar ik vertel alleen wat ik ginder heb opgestoken. Het kwam niet van Bellens dus er is wel een foutenmarge. ;)
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jul 2006, 12:30
Locatie: Antwerpen

Dat is de reden waarom wij nog zo veel achterlopen t.o.v onze buurlanden.

Met ons internet lopen we echt achter.

Er zouden gewoon nog meer operatoren(providers) moeten komen.

Dat weet ik ook allemaal en dit is allemaal begonnen omdat ik gewoon zei dat er al ene is in ons land die onbeperkt datalimiet voorzie. Dit is onbeperkt downloaden en onbeperkt uploaden allemaal mee in het abonnement.

Dat is alles wat ik hier iedereen wou duidelijk maken. Als één het kan dan kan iedereen dat. En wie nog geen breedband heeft moet dat dan wel snel veranderen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

thomasvanderavert1 schreef:Dat weet ik ook allemaal en dit is allemaal begonnen omdat ik gewoon zei dat er al ene is in ons land die onbeperkt datalimiet voorzie. Dit is onbeperkt downloaden en onbeperkt uploaden allemaal mee in het abonnement.


Dan heb je jezelf slecht geïnformeerd, Chello bied al voor langere tijd een abonnement met onbeperkte datalimiet aan !
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

er zijn zelf al providers dood, die onbeperkt aanboden :lol:
de koe zegt boe
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jul 2006, 12:30
Locatie: Antwerpen

ditCh schreef:
thomasvanderavert1 schreef:Dat weet ik ook allemaal en dit is allemaal begonnen omdat ik gewoon zei dat er al ene is in ons land die onbeperkt datalimiet voorzie. Dit is onbeperkt downloaden en onbeperkt uploaden allemaal mee in het abonnement.


Dan heb je jezelf slecht geïnformeerd, Chello bied al voor langere tijd een abonnement met onbeperkte datalimiet aan !


En telefoneren ook mee in het abonnement van Chello?
FUBAR
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 dec 2004, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

thomasvanderavert1 schreef:Dat is de reden waarom wij nog zo veel achterlopen t.o.v onze buurlanden.

Met ons internet lopen we echt achter.

Er zouden gewoon nog meer operatoren(providers) moeten komen.


Nee, dan wordt het alleen erger omdat dat allemaal kleine bedrijven zijn die nog aan het opstarten zijn. Ze hebben m.a.w. helemaal geen kapitaal om infrastructuur aan te leggen en moeten allemaal bij Belgacom hun lijnen gaan huren. Dankzij de EU is Belgacom verplicht om zijn eigen netwerk tegen een billijke prijs te verhuren, waardoor Belgacom minder winst maakt en helemaal geen druk voelt om nog zelf infrastructuur in de grond te steken. Dus zullen wel moeten blijven teren op de lijnen die ze hebben geïnstalleerd in de gouden jaren toen het nog een staatsbedrijf was en er geld genoeg was.

thomasvanderavert1 schreef:En wie nog geen breedband heeft moet dat dan wel snel veranderen.


Wie ben jij om dat te zeggen. In datacenters liggen er nog hopen simpele PSTN/ISDN smallbandverbindingen als noodoplossing. En ik kan mij voorstellen dat er genoeg mensen zijn die geen zin hebben om over te schakelen gewoon omdat jij dat nodig vindt.
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

thomasvanderavert1 schreef:
ditCh schreef:
thomasvanderavert1 schreef:Dat weet ik ook allemaal en dit is allemaal begonnen omdat ik gewoon zei dat er al ene is in ons land die onbeperkt datalimiet voorzie. Dit is onbeperkt downloaden en onbeperkt uploaden allemaal mee in het abonnement.


Dan heb je jezelf slecht geïnformeerd, Chello bied al voor langere tijd een abonnement met onbeperkte datalimiet aan !


En telefoneren ook mee in het abonnement van Chello?


Nee,en dit kon je zelf ook opzoeken (Je weet toch, het internet heeft meerdere websites, zoals die van chello. Je kan die dingen zelfs simpel opzoeken met een zoekmachine!). Waarom leg je zo een nadruk op telefonie? Dan neem je er simpel een VOIP accountje bij en doe je zelf wat de ISP anders doet. Moet simpel zijn voor een programmeur van jou niveau.
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1621
Lid geworden op: 30 mei 2006, 13:20
Twitter: goendi
Locatie: Antwerpen
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

ADSL2+ zal wel degelijk overal beschikbaar worden, en het zal eveneens overal van toepassing zijn. Reden: ADSL2+ is de oplossing om de dekking volledig te maken zonder voor enkelingen een privé DSLAM te moeten installeren. ADSL2+ verhoogt simpelweg de sterkte van het signaal en de daarmee gepaard gaande radius met factor 2. That's it. VDSL vereist dan weer andere zaken die niet op 123 aanwezig zijn.

Dat is de reden waarom wij nog zo veel achterlopen t.o.v onze buurlanden.


Ik ben er niet zo goed van op de hoogte als jij, maar toch even een tip: zoek eens even de elementaire verschillen in geleiding op ts koperdraad en glasvezel. Niet té goed zoeken aub, ik wil ook nog kunnen volgen achteraf!

Even zonder sarcasme, kunnen de moderatoren die idioot niet even op zijn plaats zetten? Kwasi elke post die hij startte is reeds gelocked.
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jul 2006, 12:30
Locatie: Antwerpen

Ik heb skype al 4 jaar!!!!

maar dan moet ik nog altijd 0.02€/min betalen per minuut terwijl met mijn abonnement bel ik 0,00€/min dus gratis
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

thomasvanderavert1 schreef:Ik heb skype al 4 jaar!!!!

maar dan moet ik nog altijd 0.02€/min betalen per minuut terwijl met mijn abonnement bel ik 0,00€/min dus gratis

En de connectiekosten?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

thomasvanderavert1 schreef:Ik heb skype al 4 jaar!!!!


August 2003: First public beta version released

Tzou mij verbazen dan dat jij het al 4 jaar hebt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Skype
thomasvanderavert1
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 jul 2006, 12:30
Locatie: Antwerpen

ditCh schreef:
thomasvanderavert1 schreef:Ik heb skype al 4 jaar!!!!


August 2003: First public beta version released

Tzou mij verbazen dan dat jij het al 4 jaar hebt ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Skype


hoe lang ik het exact heb weet ik niet maar toch al enkele jaren!!

En speelt dat nu ne rol?

Ik zit 24/24 7/7 op de pc en op het internet ik weet wel waar ik over spreek.

Dus kinderen stop met iemand af te breken als je niet weet over wie je bezig bent. Kennen jullie mij.

Ik dacht dat dit een site was om andere te helpen met info te geven waar zij ook iets mee kunnen doen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

thomasvanderavert1 schreef:Ik zit 24/24 7/7 op de pc en op het internet ik weet wel waar ik over spreek.

Dus kinderen stop met iemand af te breken als je niet weet over wie je bezig bent. Kennen jullie mij.

Ik dacht dat dit een site was om andere te helpen met info te geven waar zij ook iets mee kunnen doen.


Dus toch een bot ? :P

Veel hulp geef je niet ... je wil kost wat kost het abonnement van **** slijten. Terwijl je jezelf tegenspreekt in een ander post, dat het eigenlijk smallband is dat ze aanbieden ...

*zucht*
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

thomasvanderavert1 schreef:Dus kinderen stop met iemand af te breken als je niet weet over wie je bezig bent. Kennen jullie mij.

Ken jij hen? Waarom denk je dat het kinderen zijn?
Ik dacht dat dit een site was om andere te helpen met info te geven waar zij ook iets mee kunnen doen.

Waarom doe je het zelf niet? Je geeft bakken met foute info.
Gesloten

Terug naar “Allerlei”