Hello,
Ik heb zojuist die vele berichtjes geplaatst van het ONBEPERKT DATALIMIET.
Wel ik ben zelf ook niet bij United-Telecom. Maar deze geven wel aan een aanemelijke lage prijs/maand ONBEPERKTE DOTALIMIET met ONBEPERKT telefoneren.
Ikzelf zit bij Scarlet.
Ik vindt gewoon dat heel België ONBEPRKTE DATALIMIET moet gaan doen omdat als één het kan en eraan verdient dan kunnen alle operatoren het.
Onze buurlande en andere landen staan al ver voor t.o.v ons met hun internet!!
Aan iedereen België loopt achter met internet .......
-
- Starter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ge blijft volharden hé
Dus Belgacom met ongeveer 1 miljoen internetabonnementen kan 1 miljoen x 4Mbit doorsturen want dat is de bandbreedte die je dan nodig hebt?
Alé laat eens zien hoe slim ge zijt en reken eens uit hoeveel bandbreedte dat is. En zoek dan ook eens op wat dat kost?
Hopend op spoedig antwoord,
Astralon
Dus Belgacom met ongeveer 1 miljoen internetabonnementen kan 1 miljoen x 4Mbit doorsturen want dat is de bandbreedte die je dan nodig hebt?
Alé laat eens zien hoe slim ge zijt en reken eens uit hoeveel bandbreedte dat is. En zoek dan ook eens op wat dat kost?
Hopend op spoedig antwoord,
Astralon
Ik ben dan maar eens gaan kijken op deze site:
en de download is er maar 512 / upstream 256 Kbps.
Dus dat kan je niet echt vergelijken met de andere isp's, je kan misschien veel downloaden maar het duurt dan ook verschrikkelijk lang.
En als je dit dan toch zo goed vind waarom stap je dan niet onmiddellijk over ipv hier maar te liggen doordrammen.
en de download is er maar 512 / upstream 256 Kbps.
Dus dat kan je niet echt vergelijken met de andere isp's, je kan misschien veel downloaden maar het duurt dan ook verschrikkelijk lang.
En als je dit dan toch zo goed vind waarom stap je dan niet onmiddellijk over ipv hier maar te liggen doordrammen.