eergisteren gebeld voor de 3maanden voor mijn schoonbroer. Kan ik zelf zien hoe dat allemaal functioneerd alvorens zelf in te schrijven.
In zijn geval bedraagt heel het pakket: Belgacom ADSL plus + Belgacom TV €0,00
VOOR PAKKET:ADSL PLUS & BELGACOM TV (want voor de 3 maanden gratis moet je ADSL nemen-die is trouwens ook 3maand gratis,dus betaal je niks extras)
Inbegrepen is: €20,00 voor films te huren indien je de installatie zelf doet, anders betaal je €49,00
Voetbalabo (€19,95) 3 maanden gratis en 3 maanden huur decoder (€6,00) inbegrepen
activatie kosten (€59,00) en draadloze modem (€99,00) gratis. en natuurlijk 3 maanden gratis Belgacom TV Classic. (€9,95)
Mogelijkheid om de decoder zelf te kopen = €199,00 maar die prijs kan zakken na 3 maanden
Dus al bij al een goeie zaak zou ik zeggen en er is me bij een Belgacom stand gezegd geweest, als je na de 3 maanden zou stoppen, dat ze de Draadloze modem laten staan. Zou me wel verbazen, €99,00 in je zak????? We shall see
Totaal is dit €285,7 die je niet hoeft te betalen.
Nadien als je je wil abonneren betaal je €6,00 admistratie kosten om over te gaan naar vb ADSL go =€ 39.95
Belgacom TV + huur decoder = €15,95 en je telefoonlijn= €6,50
TOTAAL maandelijks = €62,40 inc BTW