GRATIS : 3 maanden belgacom IDTV

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

ik heb enkele kennismakings bonnen gekregen van mn werk.
bij bestellen van een belgacom idtv DIY pakket. en bovenal ge kunt da kosteloos terug stopzetten na 3 maanden dus gratis 3 maanden IDTV :)

(De promotie in de winkel is 3 maanden gratis bij een jaarcontract die je nie kan stopzetten na 3 maanden uiteraard)

voorwaarden, je moet belgacom adsl al liggen hebben ,
ik heb eknele bonne voor deze maand en enkele voor volgende maand

het enigste wat ik vraag is de postkosten te betalen..

is ideaal als je twijfelt wat te nemen dunkt me :)

doei
paternostertje
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2006, 10:33

Opgelet:

Als je de BGC technieker alles laat installeren, betaal je daar volgens mij wel 49 € voor. Da's volgens mij de enige kost. Ook opzeggen een maand voordien. (Dus na 2 maand) Zonder deze opzeg gaat vanaf de 4e maand het abonnement gewoon door. Dan betalend natuurlijk.

Ik heb deze promo ook aangevraagd. Moet nog bellen naar Belgacom om te zeggen dat ze geen technieker moeten sturen, maar dat ik het zelf wel zal installeren.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

je moet de do it yourself pakket vragen . rap zelf installeren
ik woon zelf veel te ver van een dslam anders lag er al lang bij mij thuis ook idtv aan personeelsprijs maar moet wachten op een vdsl aansluiting denk ik en dat gaat god weet waneer gebeuren
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Ik zou het niet riskeren, BGC blijft BGC
bschelst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 mei 2006, 20:44
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

proz schreef:Ik zou het niet riskeren, BGC blijft BGC


Onzin.

De installatie door een technieker is nu NIET inbegrepen in de prijs, staat ook NIET vermeld in de promotie.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Lees meer daarover hier !
Kies een installatie methode
Installatie door Belgacom installateur
Een waarborg voor een kwaliteitsvolle installatie en, meer bepaald, voor het feit dat alles in het werk zal worden gesteld om de installatie perfect in uw interieur te integreren.
De installatie omvat de levering van de hardware, de bekabeling, de eigenlijke installatie en de configuratie van de decoder en van één computer.

Belgacom TV installatiepack
U wil niet wachten op de Belgacom technicien om toegang te hebben tot Belgacom TV? Of u wil zelf een tweede TV-toestel aansluiten? Voor u bestaat de ideale oplossing nl. de "Do It Yourself" kit. Deze bevat alle nodige materiaal zodat ook u zo snel mogelijk uw TV anders kan bekijken.

Installatie handleiding
Voor wat betreft de Prijzen
Hoeveel kost het ?
De dienst Belgacom TV
Decoder en bijhorende afstandsbediening :
huur : 6 EUR/maand
verkoop : 250 EUR

Activatie van de dienst Belgacom TV: 59 EUR

Volledige installatie door een Belgacom technieker op 1 TV: 129 EUR
Volledige installatie door een Belgacom technieker op 2 TV's: 149 EUR.
hanak
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 jul 2006, 07:44
Locatie: World
Contacteer:

uh de 3 maanden zijn gratis,

dat wil zeggen je krijgt de installatie gratis, maar bv

als u pc draadloos moet verbonden worden dan betaal je het asus wifi stick. 45€ of zo denk ik kan 28€ zijn ook. Vergeten.

Je krijgt ook 20m utp kabel gratis.

Splitter is 60€ denk ik voor een vaste en 10€ voor losse.

Ze raden wel een vaste splitter aan.

Dus als je tv en je pc dicht bij u invoer staat, betaal je 0€ voor de 3 maanden.
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Vandaag werd mijn moeder gebeld door Belgacom voor 3 maanden gratis Belgacom TV en kan daarna afgezegd worden zonder kosten. De modem krijgt ze gratis. Ze heeft al ADSL GO student (29,90€/maand) dus is ze akkoord gegaan met het aanbod (die modem had ze ook al, maar mijn broer had toch een nieuwe nodig :) ).

Weet er iemand of er nog adertjes onder het gras zitten, want op hun site staat niks over deze promotie?
Als er geen verborgen kosten zijn (aansluiting-, installatiekost...) wil ze dit in haar nieuwe woning eventueel ook al actieveren, aangezien internet nu ook 3 maanden gratis is (oude internet lijn blijft in huidige woning omdat mijn zusje daar blijt wonen).

De aktie om de decoder goedkoop te kopen is ook afgelopen zeker? (Vind huren nogal duur, maar 250€ is zeker teveel omdat deze binnen een jaar misschien toch verniuwt wordt...)

Alvast bedankt voor de vele snelle reacties. :P :wink:

EDIT: Ahja, voor ADSL Student GO telt de aktie 3maand gratis internet niet zeker?
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

voor degene die het hebben neem een test abo op de naam van je vriendin, dan heb je tenminste een extra decoder of moet je die ook betalen?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Ofloo schreef:voor degene die het hebben neem een test abo op de naam van je vriendin, dan heb je tenminste een extra decoder of moet je die ook betalen?


De modem is gratis en mag je houden, maar de decoder moet je huren voor 6€/maand, wat ik persoonlijk wel een beetje duur vind, maar mijn moeder heeft natuurlijk 3maand tijd om zicht te bedenken. Hopelijk is de kwaliteit beter dan in hun winkel.
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

eergisteren gebeld voor de 3maanden voor mijn schoonbroer. Kan ik zelf zien hoe dat allemaal functioneerd alvorens zelf in te schrijven.
In zijn geval bedraagt heel het pakket: Belgacom ADSL plus + Belgacom TV €0,00
VOOR PAKKET:ADSL PLUS & BELGACOM TV (want voor de 3 maanden gratis moet je ADSL nemen-die is trouwens ook 3maand gratis,dus betaal je niks extras)
Inbegrepen is: €20,00 voor films te huren indien je de installatie zelf doet, anders betaal je €49,00
Voetbalabo (€19,95) 3 maanden gratis en 3 maanden huur decoder (€6,00) inbegrepen
activatie kosten (€59,00) en draadloze modem (€99,00) gratis. en natuurlijk 3 maanden gratis Belgacom TV Classic. (€9,95)
Mogelijkheid om de decoder zelf te kopen = €199,00 maar die prijs kan zakken na 3 maanden

Dus al bij al een goeie zaak zou ik zeggen en er is me bij een Belgacom stand gezegd geweest, als je na de 3 maanden zou stoppen, dat ze de Draadloze modem laten staan. Zou me wel verbazen, €99,00 in je zak????? We shall see :-D

Totaal is dit €285,7 die je niet hoeft te betalen.

Nadien als je je wil abonneren betaal je €6,00 admistratie kosten om over te gaan naar vb ADSL go =€ 39.95
Belgacom TV + huur decoder = €15,95 en je telefoonlijn= €6,50
TOTAAL maandelijks = €62,40 inc BTW
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

Heeft er al iemand ervaring met Belgacom TV en ADSL? Want ik ben van plan om over te stappen maar Telenet heeft me gezegd dat het niet goed is (concurrentie afbreken :? -bussiness is bussiness)
reden: als je TV kijkt zou je internet halveren, is dit waar?

Klantendienst van Belgacom wist het 1st niet, een vrouw zei me dat dit waar kon zijn, maar wist eigenlijk geen antwoord. En dan ben ik doorverbonden geweest met een man, die me wist te vertellen dat met ADSL 2+ dit niet zo zou zijn. De lijn wordt in 2 gesplitst en het signaal zou niet halveren.

Indien je me kunt zeggen waar ik dit antwoord kan terugvinden, alvast bedankt op voorhand :wink:
Anthony
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 nov 2005, 14:46

wnsnipes schreef:Heeft er al iemand ervaring met Belgacom TV en ADSL? Want ik ben van plan om over te stappen maar Telenet heeft me gezegd dat het niet goed is (concurrentie afbreken :? -bussiness is bussiness)
reden: als je TV kijkt zou je internet halveren, is dit waar?

Klantendienst van Belgacom wist het 1st niet, een vrouw zei me dat dit waar kon zijn, maar wist eigenlijk geen antwoord. En dan ben ik doorverbonden geweest met een man, die me wist te vertellen dat met ADSL 2+ dit niet zo zou zijn. De lijn wordt in 2 gesplitst en het signaal zou niet halveren.

Indien je me kunt zeggen waar ik dit antwoord kan terugvinden, alvast bedankt op voorhand :wink:


Het internet leidt niet meer onder het tv-kijken. BelgacomTV wordt nu aangesloten op ADSL2+ of VDSL-lijnen, waardoor je perfect tv kan kijken en surfen/downloaden tegelijk zonder snelheidsvermindering. Je kan tegenwoordig in bepaalde regio's zelfs al een tweede televisie aansluiten.

Ik ben heel tevreden over BelgacomTV, vooral over het voetbal en de extra zenders. Maar het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze. : )
Gebruikersavatar
wnsnipes
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 aug 2006, 07:43
Locatie: Mechelen

Anthony schreef:Het internet leidt niet meer onder het tv-kijken. BelgacomTV wordt nu aangesloten op ADSL2+ of VDSL-lijnen, waardoor je perfect tv kan kijken en surfen/downloaden tegelijk zonder snelheidsvermindering. Je kan tegenwoordig in bepaalde regio's zelfs al een tweede televisie aansluiten.

Ik ben heel tevreden over BelgacomTV, vooral over het voetbal en de extra zenders. Maar het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze. : )

bedankt voor t antwoord. Ik ben van Mechelen, eens checken of die 2de TV beschikbaar is. Wat is t verschil tussen die ADSL2+ en VDSL?
Ik ben al enkele jaren bij Telenet, dus een leek met ADSL internet.
En die draadloze modem die nu wordt aangeboden, is die nodig om Belgacom TV te zien. Ik bedoel, is dat dan niet per kabel of is het draadloos. Want dat zou bangelijk zijn. k Heb een LCD scherm waarmee is tv kan ontvangen, dus zou ik daar ook tv kunnen ontvangen.
Anthony
Plus Member
Plus Member
Berichten: 224
Lid geworden op: 10 nov 2005, 14:46

wnsnipes schreef:
Anthony schreef:Het internet leidt niet meer onder het tv-kijken. BelgacomTV wordt nu aangesloten op ADSL2+ of VDSL-lijnen, waardoor je perfect tv kan kijken en surfen/downloaden tegelijk zonder snelheidsvermindering. Je kan tegenwoordig in bepaalde regio's zelfs al een tweede televisie aansluiten.

Ik ben heel tevreden over BelgacomTV, vooral over het voetbal en de extra zenders. Maar het is natuurlijk altijd een persoonlijke keuze. : )

bedankt voor t antwoord. Ik ben van Mechelen, eens checken of die 2de TV beschikbaar is. Wat is t verschil tussen die ADSL2+ en VDSL?
Ik ben al enkele jaren bij Telenet, dus een leek met ADSL internet.
En die draadloze modem die nu wordt aangeboden, is die nodig om Belgacom TV te zien. Ik bedoel, is dat dan niet per kabel of is het draadloos. Want dat zou bangelijk zijn. k Heb een LCD scherm waarmee is tv kan ontvangen, dus zou ik daar ook tv kunnen ontvangen.

Ik ken zelf ook niet al te veel van VDSL en ADSL2+. Het enige dat ik weet is dat VDSL meerdere televisietoestellen toelaat, omdat daar meer op mogelijk is.

Er is inderdaad een draadloze modem vereist, maar de televisiedecoder moet wel via een internetdraad aangesloten worden. Draadloos tv kijken is dus niet mogelijk, draadloos internetten wel.
Pruik
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2006, 20:02

Als je nu kiest voor 3 maanden gratis belgacom tv, is het dan volledig gratis?

Of moet je betalen voor installatie door technieker & huur decoder?

thx
Gebruikersavatar
Witchez
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 03 nov 2002, 10:52
Locatie: Waarloos, België
Contacteer:

Het antwoord vindt u in dit topic
I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
hey699
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jul 2006, 11:07

kheb nog nen hoop bonnen hé mannen. age ene moet hebben laat maar weten ;)

om een of andere reden kank nie onder hoy69 meer inloggen...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

hey699 schreef:om een of andere reden kank nie onder hoy69 meer inloggen...
Is niks met dat account voor wat ik kan zien, gebruik je wel het juiste wachtwoord? Je kan het laten resetten mocht je het vergeten zijn.
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

tis me gelukt.zatk heel de tijd met hey69 te proberen , heb juist gezien dat het hoy69 is................ :lol:
teenkaasje
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2006, 18:39

Hier boven zij iemand dat je 1 maand voor het einde, met andere woorden na 2 maanden, je opzeg moest doorgeven aan Bgc. Anders wordt het contract stilzwijgend verlengd voor minimum 1 jaar?
Klopt dit? Want dan ben ik net 27 dagen te laat.... :x

Kan er iemand dit ff verifiëren?

thx!!
hoy69
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 22 mei 2006, 11:12

bel effe naar de klantendienst van belgacom zou ik zeggen.mischien kan je er nog tussenuit
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”